Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yunomi schreef:Hier nog iemand die volledig gevaccineerd is, zelden ziek en voel me helemaal prima.
Huertecilla schreef:Yunomi schreef:Hier nog iemand die volledig gevaccineerd is, zelden ziek en voel me helemaal prima.
Er zijn ook verstokte rokers die dit nog steeds aanhalen als bewijs....
Het grote probleem van vaccinaties is dat vrijwel alle onderzoek en 'voorlichting' komt van dgenen met een HEEL groot economisch belang bij vaccineren.
Dat de overheid in deze niet betrouwbaar in het belang van de burger is, is volstrekt helder.
Het spaarzame WEL onafhankelijke onderzoek toont aan dat er wel degelijk een belangrijk risico aan enten zit.
Nogmaals; risico = kans x ernst van gevolgen.
De potentielele schadelijke gevolgen van vaccineren zijn ernstig.
Al met al maken ouders geen weloverwogen keuze omdat ze misleid worden. Er is geen basis aan evenwichtige informatie.
WE HEBBEN GEEN KENNIS VAN DE NADELIGE EFFECTEN!
Het is helder dat de meeste informatie van de industrie komt. Een industrie welke bewezen is niet integer te zijn en niet ethisch.
Weeg dat gerust zelf.
Bepaal zelf maar wat je denkt dat de kansen en mogelijke consequenties zijn.
Ik persoonlijk ben blij dat vaccins bestaan, maar ben tegenstander van breed tegen van alles en nog wat preventief vaccineren.
Niet omdat ik tegen vaccins ben maar omdat ik weet dat ik misleidende informatie krijg, moet compenseren met veel skepsis.
Wij steken energie/kosten en moeite in goede voeding van ons grut, in gezond (buiten)leven; in een goed afweersysteem met veel natuurlijke ' vaccinaties'.
chanel1985 schreef:Bedoel je in creche's? Ik zal dat is vragen op mijn werk. Denk, als ze daar een doktersbewijs van hebben, dat er wel een uitzondering kan gemaakt worden. Maar zal is horen hoe dat precies in zijn werk gaat.
Yunomi schreef:Mijn reactie volgde puur omdat het ondertussen lijkt alsof de meerderheid die gevaccineerd wordt er wat aan overhoud, volgens mij is dat eerder een kleine minderheid.
Ik beweer ook nergens dat er totaal geen nadelige effecten zijn hè, in elke bijsluiter van elk willekeurig geneesmiddel staan nadelige effecten.
zonnebloem18 schreef:chanel1985 schreef:Ik heb mij ingelezen en in eer en geweten en met kennis voor de nodige bijwerkingen laat ik mijn kind volledig vaccineren.
En dat is prima, maar als iemand anders zich ingelezen heeft en besluit zijn/haar kind niet te vaccineren, moet dat ook gerespecteerd worden en daar ontbreekt het vaak aan helaas.
luxje schreef:Yunomi schreef:Mijn reactie volgde puur omdat het ondertussen lijkt alsof de meerderheid die gevaccineerd wordt er wat aan overhoud, volgens mij is dat eerder een kleine minderheid.
Ik beweer ook nergens dat er totaal geen nadelige effecten zijn hè, in elke bijsluiter van elk willekeurig geneesmiddel staan nadelige effecten.
Aan (kinder)ziektes houdt men mogelijke gevolgen over, of is er sprake van sterfte óf het verloopt zonder complicaties, de persoon geneest zonder enige restschade en is immuun voor het leven.
Door vaccins ontstaat mogelijk vaccinatie én er zijn kinderen/mensen overleden door het vaccin.
Dit wordt echter niet niet tot amper verteld door big pharma/ de overheid/ het cb
Er is nl veel, heel veel geld mee gemoeid met die miljoenen vaccins.
Ondertussen muteren de virussen en werken de vaccins slechter (zoals bacteriën resistent worden tegen antibiotica) en ipv de waarheid te vertellen, wordt de schuld bij niet vaccineerders gelegd...
Geloof me, het gaat big pharma niet om uw gezondheid, of dat van uw kind, het gaat puur en alleen om de centen, helaas!
luxje schreef:Yunomi schreef:Mijn reactie volgde puur omdat het ondertussen lijkt alsof de meerderheid die gevaccineerd wordt er wat aan overhoud, volgens mij is dat eerder een kleine minderheid.
Aan (kinder)ziektes houdt men mogelijke gevolgen over, of is er sprake van sterfte óf het verloopt zonder complicaties, de persoon geneest zonder enige restschade en is immuun voor het leven.
Door vaccins ontstaat mogelijk vaccinatie én er zijn kinderen/mensen overleden door het vaccin.
Dit wordt echter niet niet tot amper verteld door big pharma/ de overheid/ het cb
Er is nl veel, heel veel geld mee gemoeid met die miljoenen vaccins.
Ondertussen muteren de virussen en werken de vaccins slechter (zoals bacteriën resistent worden tegen antibiotica) en ipv de waarheid te vertellen, wordt de schuld bij niet vaccineerders gelegd...
Geloof me, het gaat big pharma niet om uw gezondheid, of dat van uw kind, het gaat puur en alleen om de centen, helaas!
xSlvna schreef:Wat ik wel grappig vind: In het topic word geopperd dat entingen NIET kankerverwekkend zijn, NIET schadelijk voor de ontwikkeling (autisme) en NIET zorgen voor een slecht lichaamssysteem.
Maar hoe willen jullie dat in godsnaam zo zeker weten? Omdat dokters het maar inspuiten is het goed?
Yunomi schreef:xSlvna schreef:Wat ik wel grappig vind: In het topic word geopperd dat entingen NIET kankerverwekkend zijn, NIET schadelijk voor de ontwikkeling (autisme) en NIET zorgen voor een slecht lichaamssysteem.
Maar hoe willen jullie dat in godsnaam zo zeker weten? Omdat dokters het maar inspuiten is het goed?
Als je het topic even had doorgebladerd was je op onderzoeken gestuit die in ieder geval bewijzen dat autisme ontstaat door vaccinaties.
janderegelaa schreef:Ik zou van de mensen die tegen vaccinatie zijn wel eens onderzoek willen zien met exacte getallen. Dus echt over een periode van 10 jaar bijvoorbeeld hoeveel kinderen er ziek zijn geworden, wat ze hebben etc. Niet om hun verhaal te ontkrachten maar omdat ik het interessant vind. Er is inmiddels zo'n grote lobby tegen vaccineren dat ik me niet kan voorstellen dat zij die cijfers niet voorhanden hebben.
Resistance schreef:Ik zou trouwens aan de mensen die tegen vaccineren zijn ook weleens willen vragen of ze ook geen medicijnen aan hun kinderen geven of ze zelf gebruiken? Ook daar zitten bijwerkingen aan vast, soms ernstige.
Yunomi schreef:En anders de vraag andersom, hoe wil jij het zo zeker weten? Omdat er mensen zijn die het op internet slingeren? Dan is het waar?
anneliesdj schreef:Gohya, hoe moet jouw kind andere kinderen besmetten met kinkhoest als ze het zelf niet heeft (gehad) en er ook niet tegen geënt?
Een kind waar geënt is met een levend virus kan een ander kind besmetten. Hoe kan een kind wat niet geënt is een ander kind besmetten?