ijssnuiver schreef:Ik zie detoxen echt om te ontgiften en niet om af te vallen(al zul je dan wel wat afvallen lijkt mij, maar dan is dat naar mijn idee puur vocht).
Bij mij persoonlijk is detoxen, een tijdje zonder alcohol. Goed voor de lever

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ijssnuiver schreef:Ik zie detoxen echt om te ontgiften en niet om af te vallen(al zul je dan wel wat afvallen lijkt mij, maar dan is dat naar mijn idee puur vocht).
Maanlicht schreef:ijssnuiver schreef:Ik zie detoxen echt om te ontgiften en niet om af te vallen(al zul je dan wel wat afvallen lijkt mij, maar dan is dat naar mijn idee puur vocht).
Haha dat is ook mijn definitie van detoxen.
Is nog best lastig, ik probeer nu een paar keer in de week niet te drinken, maar ik vind het zo lekker, een wijntje bij het eten.
vibabu schreef:Ik heb het gevoel dat mensen detoxen om een paar kilo kwijt te raken om vervolgens weer hun oude eetpatroon aan te nemen.
Citaat:Dit is dus de reden dat ik detoxen zinloos vind.
Ik wil best wat kilo's kwijt, maar dan blijvend. Als ik nu een detoxkuur doe zal ik zeker afvallen. Maar als ik daarna weer een ongezond patroon aanneem (mijn oude eetpatroon) kom ik ook binnen no time weer aan
Citaat:Maar wat als je hierna wél een gezond eetpatroon aanhoudt? Zou het dan niet juist een mooie start zijn? Misschien zien veel mensen het als een motivatie. Misschien komt het er net zo hard ook weer aan hoor, ik heb geen idee dus noem maar wat.
sunnybellami schreef:Lijtje voor vandaag:
O-Yoghurt met granola
T- X
L- 3 glutenvrije crackers met kalkoenfilet
T- banaan
A- bloemkool, zelfgemaakte aardappel puré en gehaktballen ( zonder paneermeel )
B- ongeveer 3 km hardgelopen in de bos in de modder
IMANDRA schreef:En mensen die moeite hebben met motivatie die houden wel zo'n (vaak strenge) detox vol
Dragan2008 schreef:IMANDRA, dat vind ik eerlijk gezegd met heel veel diëten. Dat je te weinig binnen krijgt en daardoor heel veel af valt in korte tijd.
Merle, maar hagelslag is soms ook gewoon te lekker om te laten staan
IMANDRA schreef:En de week erna kom je weer 5kg bij
Weg motivatie!
Blijf erbij, als je wil afvallen moet je niet gaan detoxen. Waarschijnlijk eet die schoonmaakster veel te weinig en valt ze daarom zo snel af, das meestal met van die diëten. Is dus af te raden om te doen want het is gewoon niet gezond.