Jammer van het verlies Arja, maar het klinkt toch als een fijne tegenstander.
Dide, gelukkig is er niks gebroken! Hoe is het nu?
DideH
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-18 22:59
Gaat gelukkig elke dag weer wat beter Kan weer vrij aardig lopen, zwelling is nu ook niet meer zo obvious aanwezig. Kleurtjes nog wel, maar dat zal denk ik nog wel even duren..
Vanaf gister ook weer auto aan het rijden. Heb 1,5 week thuis gewerkt, gelukkig dat dat kan bij mijn werk mocht het nodig zijn
Als ik deze stappen zo blijf maken, dan hoop ik dat ik volgende week weer iets kan doen op de woensdagtraining. Is dan ook alweer 2,5 week geleden
Vinden julie het ook zo leuk om die wedstrijden op zaterdagavond op het ziggo kanaal te kijken? Echt gaaf om te zien hoe goed die teams zijn! Ogen dicht en dromen dat ik ook zo goed kan spelen...
Jaa, de play-offs heb ik beide gekeken! Ik hoop dat blauw-wit het toch nog lukt. En dan tegen Fortuna
DideH
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-18 20:55
Heb de playoffs van de hoofdklasses inderdaad ook zitten kijken via livestreams op youtube en zaterdag de eerste helft van TOP-BW op ziggo
Best bizar om de tegenstanders van Wageningen dan zo live te zien spelen en dan in de wetenschap dat ik daar waarschijnlijk volgend jaar ook mee ga trainen met mensen van dat niveau Dat is een best gek idee
Ik ben goed bezig vandaag! Thor bestond het afgelopen jaar 75 jaar en as zaterdag is de afsluiting van dit jubileumjaar. Daarom speelt ovvo de kroon tegen sporting delta bij ons een oefen/demonstratiewedstrijd(hoofdklasse). Maar de scheidsrechters hadden afgezegd. En nu heb ik een nieuwe scheids kunnen regelen! Via mn oude contacten bij luno. Puur eigen belang natuurlijk, want ik wil komen kijken zaterdag!
Nou echt he, bizar eigenlijk. Tweede jaar op rij meester in de competitie, dan eruit geknikkerd worden door club waarbij je anders nooit problemen hebt.
Ik ga ook voor top... maar de rol van underdog ligt fortuna wel zo te merken... Ik zit steeds weer naar de herhaling op ziggo te kijken, die ontlading, geweldig! Ik had persoonlijk geen favoriet, maar k vind t altijd leuk als er wordt gestunt!
Ik denk ook dat Top er iets minder van onder de indruk is als Fortuna bijblijft. PKC is over het algemeen gewend om direct weg te lopen en tot nooit meer ziens te zeggen. Denk dat ook de eerdere ervaring van zo'n finale in zo'n ambiance mee gaat spelen. Dat zijn de meeste van fortuna natuurlijk niet gewend