Meer lange meiden op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Re: Meer lange meiden op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 20:17

Ik heb er ook vaak last van. Broeken die lang genoeg zijn zitten boven te wijd, broeken die boven goed zijn komen dan weer tot boven mijn enkel. :+
Ik draag er dan maar gewoon laarzen over :P

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 21:26

Maar die zijn allemaal zo duur... Ik vind broeken helemaal niet lekker zitten en dan moet ik er ook nog eens zo'n bedrag voor betalen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 11:47

Een woord. Primark. :))

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 14:30

Anoniem schreef:

inderdaad heb van de week een broek gehaald daar lengtemaat 34 en was 8 euro :D
zat nog goed ook.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 14:32

karinsd schreef:
Anoniem schreef:

inderdaad heb van de week een broek gehaald daar lengtemaat 34 en was 8 euro :D
zat nog goed ook.

Inderdaad! Ik kan meepraten *\o/* Primark heeft echt heerlijke, lange broeken die zelfs zittend en fietsend nog over je enkels vallen. Je kan daar ook kiezen tussen 'lang', 'kort', etc.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 18:06

Primark is weer zo ver weg :')
Nee daar heb ik wel eens een broek gescoord, maar die was na 3 weken al doorgescheurd.. (En nee, niet te klein oid)
Vind de pashokjes daar altijd ook zoooooooo'n drama :wow:

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 18:08

Ah, die wachtrijen bij de pashokjes. Alsof je in de wachtrij staat in een of ander veel te druk pretpark. :') Hoewel het de laatste tijd wel een stuk beter is hier!
Ik heb ook een paar broeken van de primark, waarvan er eigenlijk maar eentje echt goed is. Die andere hebben kapotte knoopjes of de rits werkt niet goed meer. :+

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 18:49

Ik heb broeken van LTB met lengte maat 36 Zijn bij Zalando in meerdere taille maten te krijgen en verschillende modellen en kleuren

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 18:52

Haha ik meld me ook..

Ik ben 1.80 en dan ook nog van die overdreven lange dunne benen :=

Nadelen:
Je kijkt over iedereen heen
Hakken zijn not done dan haal je de jongens nog in >;)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 18:59

Had een hele leuke trui bij de h&m, maat groter was perfect voor armen, maar zat als een hobbezak. Maat die ik nu heb, is wat te kort bij armen maar zit mooi. Dan maar opstropen :Y)

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 25-11-15 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 19:19

Heb mij net opgemeten en ben 1,76 ipv 1,75 -O- Nog groter :+

Had laatst ook een heel leuk truitje gekocht maar is helaas te kort bij mijn armen :\

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 19:34

Ik meld me ook, eindelijk een topic waar ik me niet als zo'n lang geval wordt bestempeld :') 14 jaar, 1,83 en nog steeds in de groei -O-

Mag ik even een handsdown voor mijn beste vriend die vorig jaar, toen was ik iets kleiner, maar tot mijn schouder kwam en mij ondertussen al met 3 cm heeft ingehaald waardoor ik niet meer de langste gup van de klas ben? _/-\o_ Al blijf ik het langste meisje in de klas, ik wil niet :')

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 19:44

Ik ben net terug uit portugal en men wat een klein volkje daar! Ben heel blij weer in reuzenland te zijn. Ik werd daar soms aangegaapt gewoon.

Dat vind ik echt het nadeel van lang zijn hoor! Hier in NL is het niet zo'n punt maar als je grens over gaat..

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 20:30

Jaaa dat valt op he :')
Vorig jaar ben ik op uitwisseling geweest naar Spanje. Het eerste wat mijn uitwisselingsstudente zei bij de kennismaking was: "You're so tall!" _O- Ook leuk om jou te ontmoeten :+

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 21:24

ik ben nu steeds aan het rondkijken voor een leuke winterjas, mijn kledingmaat is 40, maar dan zijn de mouwen steeds veel te kort (en bij een winterjas wil ik lekker lange mouwen, zodat je handen er ook in kunnen :D ) dus zit ik minimaal aan maat 44 en dan verzuip ik er verder in....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:49

Ik heb nu ook een truitje met lange mouwen aan (lees driekwart). Gekocht als lange mouwen. Als je maar stil staat en je armen lang naar beneden laat vallen lijkt het net lang genoeg. Draag je het echt naar je werk dan zie je dat je eigenljk 8 cm te weinig mouw hebt.

Primark lange broeken? En what about de mouwen dan?
Ik heb wel een gruwelijke hekel aan die winkel. Het is er zo druk dat je je kont niet kunt draaien en ik heb een hekel aan mensenmassa's.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 23:11

SindyKaya schreef:

Had laatst ook een heel leuk truitje gekocht maar is helaas te kort bij mijn armen :\

Nog groter? :+
M'n vriend is 1.77 en die bestempel ik toch echt als klein _O-
Denk dat voor de meiden 1.80+/1.85+ pas echt groot is. Vind mensen in daaronder niet echt groot. :

Ik heb vorig jaar 10 weken in Spanje gewoon i.v.m. stage, heb me kapot gelachen met dat kleine volk daar :')
Zat ik op het strand te chillen, komt zo'n spaans binkie van +- 1.70 stoer op me af stappen om wat te flirten.. Nou je had z'n kop moeten zien toen ik opstond. :') Hij was ineens niet meer zo stoer toen hij naast me stond en maar tot m'n schouder kwam. _O-

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:17

Carr_friesje schreef:
SindyKaya schreef:

Denk dat voor de meiden 1.80+/1.85+ pas echt groot is. Vind mensen in daaronder niet echt groot. :

Ik heb vorig jaar 10 weken in Spanje gewoon i.v.m. stage, heb me kapot gelachen met dat kleine volk daar :')
Zat ik op het strand te chillen, komt zo'n spaans binkie van +- 1.70 stoer op me af stappen om wat te flirten.. Nou je had z'n kop moeten zien toen ik opstond. :') Hij was ineens niet meer zo stoer toen hij naast me stond en maar tot m'n schouder kwam. _O-

Hier heb ik stiekem toch wel heel hard om moeten lachen, deze is best herkenbaar :=

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:28

Ik was een midweek in Spanje. Mensen stonden soms onder m'n oksel in de metro :').

Amberr09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:30

Donja schreef:
ik ben nu steeds aan het rondkijken voor een leuke winterjas, mijn kledingmaat is 40, maar dan zijn de mouwen steeds veel te kort (en bij een winterjas wil ik lekker lange mouwen, zodat je handen er ook in kunnen :D ) dus zit ik minimaal aan maat 44 en dan verzuip ik er verder in....

Kijk eens bij The Sting! Ik heb ook altijd korte mouwen met jassen, echt n dilemma. Maar mn winterjas van daar is perfect!

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 10:15

ga ik doen, dank je!

Chay_Flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 10:38

Carr_friesje schreef:
SindyKaya schreef:

hahahahahah you made my day _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 11:08

Ik ben 1.80 en ben geen magere lat, de vriendin waarmee ik op vakantie was is ongeveer net zo lang en ook echt breed gebouwd (niet dik haha). Je had die koppen op kreta moeten zien. Ik doe dan ook gewoon hakken aan hoor. :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 11:42

Ik heb dat probleem met winterjassen ook.
Mijn oplossing:
Ik zoek een jas waar nog geen boorden aan de mouwen zitten, snap je dan wat ik bedoel?
En dan maak ik er zelf boorden aan, boem! lange mouwen, en niemand ziet dat het zo eigenlijk niet hoort.

Als er bijvoorbeeld al wel een boord aan zou zitten kun je ze niet meer langer maken.

Even voor duidelijkheid.
met boord
Afbeelding
zonder boord
Afbeelding
En die boord maak ik er dan gewoon zelf in. Instant extra 10 cm

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:02

Die tip is echt handig! :oo