Ik draag er dan maar gewoon laarzen over

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karinsd schreef:Anoniem schreef:Een woord. Primark.
inderdaad heb van de week een broek gehaald daar lengtemaat 34 en was 8 euro![]()
zat nog goed ook.
SindyKaya schreef:Heb mij net opgemeten en ben 1,76 ipv 1,75Nog groter
Had laatst ook een heel leuk truitje gekocht maar is helaas te kort bij mijn armen
Carr_friesje schreef:SindyKaya schreef:Heb mij net opgemeten en ben 1,76 ipv 1,75Nog groter
Had laatst ook een heel leuk truitje gekocht maar is helaas te kort bij mijn armen
Nog groter?
M'n vriend is 1.77 en die bestempel ik toch echt als klein
Denk dat voor de meiden 1.80+/1.85+ pas echt groot is. Vind mensen in daaronder niet echt groot. :
Ik heb vorig jaar 10 weken in Spanje gewoon i.v.m. stage, heb me kapot gelachen met dat kleine volk daar
Zat ik op het strand te chillen, komt zo'n spaans binkie van +- 1.70 stoer op me af stappen om wat te flirten.. Nou je had z'n kop moeten zien toen ik opstond.Hij was ineens niet meer zo stoer toen hij naast me stond en maar tot m'n schouder kwam.
Donja schreef:ik ben nu steeds aan het rondkijken voor een leuke winterjas, mijn kledingmaat is 40, maar dan zijn de mouwen steeds veel te kort (en bij een winterjas wil ik lekker lange mouwen, zodat je handen er ook in kunnen) dus zit ik minimaal aan maat 44 en dan verzuip ik er verder in....
Carr_friesje schreef:SindyKaya schreef:Heb mij net opgemeten en ben 1,76 ipv 1,75Nog groter
Nog groter?
M'n vriend is 1.77 en die bestempel ik toch echt als klein
Denk dat voor de meiden 1.80+/1.85+ pas echt groot is. Vind mensen in daaronder niet echt groot. :
Ik heb vorig jaar 10 weken in Spanje gewoon i.v.m. stage, heb me kapot gelachen met dat kleine volk daar
Zat ik op het strand te chillen, komt zo'n spaans binkie van +- 1.70 stoer op me af stappen om wat te flirten.. Nou je had z'n kop moeten zien toen ik opstond.Hij was ineens niet meer zo stoer toen hij naast me stond en maar tot m'n schouder kwam.