Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shivatjuh01 schreef:Joolien schreef:Balen dat het niet goed gaat Macho. Ik houd me nog niet bezig met de feestdagen.
Ik heb deze week 36 uur gewerkt, dat is voor mijn doen onwijs veel. Ik heb het net aan volgehouden, maar gisteren was ik ff helemaal kapot. En nu nog steeds, ik moet ff keihard gas terug nemen. Maar gelukkig is het meer lichamelijk, al ben ik vandaag psychisch ook wat prikkelbaarder. Ik merk vooral dat ik wat negatieve gedachtes krijg over mezelf. Voel me onzeker en vind dat ik dingen niet goed aanpak. Moet dan hard werken om weer te relativeren.
Gek eigenlijk, je ziet het niet aan mensen..
Als ik jouw foto in je profiel zie, zie ik een gekke meid, stuiterbal, lekker vrolijk.
En als je hier schrijft, voel je je alles behalve dat. Soms, heel soms zou ik willen dat het te zien was aan mensen. Zodat mensen net als bij iemand met een gebroken been, gewoon rekening houden.
Anke98 schreef:En raar is dat eh vaak door een verandering van situatie of iets triggerends dat het ineens om kan slaan
Citaat:Ontzettend dapper dat je voor jezelf hebt gekozen. Als leven onomkeerbaar lijden wordt dan is de hemel een grote bevrijding.
Guess_NH schreef:Ik wil ook heel graag meepraten,
Ik loop al zo'n 8 jaar rond met depressies, PTSS en (waarschijnlijk) borderline. Meerdere therapieën gehad, maar voelde me nooit echt serieus genomen en had weinig aan een uur praten in de week.
Ik heb vanaf 2014 tot heden 4 serieuze pogingen gedaan om uit het leven te stappen. Waarvan de laatste bijna 3 maanden geleden en heel impulsief. Ik heb optijd om hulp geroepen anders was ik er nu niet meer.
Ik ben na mijn laatste poging ook zwanger geraakt, Iets wat eigenlijk onmogelijk had moeten zijn, maar toch gebeurd is. Aankomende week moet ik helaas veel te vroeg deze zwangerschap afbreken. Iets wat ik niet wil, vrijdag afscheid genomen bij mijn laatste echo, dinsdag is het zo ver. Hierna ga ik waarschijnlijk nog meer last krijgen van mijn emotie schommelingen, ben ook erg bang dat ik momenten ga krijgen dat ik gekke dingen wil gaan doen, heb ook geen stabiele omgeving waar ik mijn steun uit zou kunnen halen.