Wel spannend hoor! Leuk!!! Er is ook een trouw topic
staat bij mijn berichten mocht er willen posten Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
staat bij mijn berichten mocht er willen posten
Heb een cleanser, dagcreme en nachtcreme. (En 2% BHA exfoliant van de Clear lijn, maar die is meer voor vriendlief dan voor mij). Kon gelijk bijna 100 euro aftikken maargoed, beter dan elke keer potjes kopen waarvan ik geen idee heb wat het doet en na 2 weken wegdoen omdat ik er mega droge huid van krijg
elkee schreef:MyWish, gefeliciteerd! Kijk rond naar visagistes die proef make up los aanbieden. Bij een proef make up kijken de visagiste en de bruid samen naar wat het beste past en wat het mooiste is. Althans, dat doe ik. Ik bied de proef make up voor bruidjes los aan, zodat de bruid ook nog verder kan kijken, mocht het toch niet naar smaak zijn
Maar mijn auto is net afgekeurd en moet een nieuwe
MyWishMax schreef:elkee schreef:MyWish, gefeliciteerd! Kijk rond naar visagistes die proef make up los aanbieden. Bij een proef make up kijken de visagiste en de bruid samen naar wat het beste past en wat het mooiste is. Althans, dat doe ik. Ik bied de proef make up voor bruidjes los aan, zodat de bruid ook nog verder kan kijken, mocht het toch niet naar smaak zijn
Dat is wel een goede, ik kan ze namelijk alleen vinden dat het in het pakket zit. Ga even zoeken.

Djilna schreef:Met een nieuwe autoIk dacht je zit in de auto's ofzo dat je onder mij reageerde
Grappige miscommunicatie.
Zou er zo mee naar Zuid-Frankrijk rijden.
Die zijn inderdaad errug leuk!
Heb je een nieuwe gekocht of occasion?
Mijn vader heeft hem al gezien, morgen die kant op om hem over te gaan schrijven.
Er was in gerookt en dat was te ruiken (en te zien) ook dus ik kon 'm voor een mooie prijs meenemen. Interieur helemaal schoongepoetst en de interieurfilters vervangen en hij was weer als nieuw!
Gelukkig scheelde het jou geld! En nu een fijne auto