Misschien ook misselijk vanwege de spanning?
Hopelijk kun je nog een beetje bijslapen straks
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
arme jij .... Hoop dat de pijn nu echt heel snel ophoud!!!

chocobroodje schreef:Ik vind hem best ver open staan nu? Zou een wondzalf niet helpen? Mesistran ofzo, dat trekt ook meteen de ontsteking eruit.
Princesj schreef:Ik lees al vanaf pagina 1 mee, wat een ellende zeg! M.b.t. tot de plakkerige wonden, is het niet prettig om rond de wond je haren in dunne vlechten te doen, zodat de wond wat meer lucht kan krijgen? Ik weet niet of dat kwa pijn haalbaar is voor je?
. Ik heb 3 weken geleden een keizersnede gehad, en ik had speciaal daarvoor een nieuwe tube mesistran besteld (inderdaad op honing basis). Zolang de nietjes er nog in zaten mocht ik niks smeren, maar toen die er eenmaal uit waren was het geen probleem volgens de Verloskundige en Huisarts. Maar omdat de wond er zo ontzettend goed uitzag (en nog steeds
) heb ik besloten mijn lijf het zelf te laten doen. Mijn schoonzusje die de week ervoor een buik operatie had, had minder geluk en daar begon de boel te ontsteken. Na 2 x smeren zag je al een enorme verbetering. Ik zou het stukje waar de schedel open is geweest iig met rust laten maar het andere litteken zou ik zelf wel durven smeren.