Ben deze week begonnen. Word alleen snel beurs dus heb tussen twee keer hoepelen alweer 2 dagen moeten wachten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze had hem meegenomen naar werk dus ik heb net alvast een proefrondje gedaan en dat beviel goed haha
sorry ik zit in de overgang denk ik waardoor mijn lichaam nogal raar reageert . Aan de linkerkant blauwe plekken in mijn middel maar het draaien doet geen pijn meer zoals in begin. Mijn uitdaging is echter om ook linksom voor elkaar te krijgen
Er zijn volgensmij ook wel onderzoeken naar fitnesshoepels, ik zal me er eens wat meer in verdiepen. 
hyawatta schreef:Nee het is niet de bedoeling maar dan is het een teken dat je te lang hebt gehoepeld, 5min voor de eerste keer is haast al te veel, 2á3 minuten om te beginnen en dan na een paar keer 1of2minuutjes erbij en zo maar door
Misschien, bij de meeste lukt het links niet en rechts wel, dat komt vanzelf wel goed, na een paar keer ging links ook net zo goed als rechts.
('Leeftijd' voor de hoepel hangt namelijk af van je lengte) 
. Maar iets van 'sport' naast het gezonde eten en af en toe paardrijden wil ik ook. Heb nog een abbo bij de sportschool.. maar dat trekt me niet meer zo