Op zich redelijk, ik val nog steeds niet af, de prikpil is nu bijna 3 maanden geleden voor het laatst gezet, dus ik loop wel tegen het einde aan. Ik wacht nog op een reactie, maar ga er volgende week even achteraan.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 13-05-15 22:16
Dat je niet afvalt is wel vervelend, maar hoe is het met het aankomen? Is dat wel gestopt?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 13-05-15 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Als de prikpil na 3 weken uit je lijf zou zijn, dan zou je hem toch om de drie weken moeten halen? Anders is ie toch ook niet betrouwbaar meer? Dan vind ik 3 maanden logischer klinken.
Je moet hem inderdaad om de 3 maanden halen en dat ook eigenlijk alleen maar voor de aller zekerheid, hij werkt over het algemeen nog langer door en het kan zelfs een jaar duren nadat je bent gestopt, voordat je weer vruchtbaar bent.
Anoniem
Geplaatst: 25-05-15 18:13
KoudbloedKim schreef:
Hoe kom je daarbij joh? Die werkt minimaal 3 maanden!
Zijn het dan misschien niet verschillende prikpillen waar jullie het over hebben?
Anoniem
Geplaatst: 25-05-15 18:24
Klopt, de bijwerkingen horen wel af te nemen na 3 maanden, maar kunnen tegelijk ook nog een stuk langer aanhouden. Dit is ons verteld door de Endocrinoloog en de Internist in het UMCG.
En aangezien de gemiddelde mens van hormonen ook geen 40 kilo aankomt en ik er dus heftig op reageer, kan het best zijn dat daarom de bijwerkingen ook langer aanhouden. Ik zit nu trouwens op 3 maanden, dus het zijn echt nog de hormonen.
Vanaf een maand of twee stopte het aankomen en met vier maanden viel ik af. Heb de pp 9 maanden gehad en non stop gevloeid. Vreselijk. En kwam gigantisch aan ook.