Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(Oh net de mail gehad, hij moest er vast nog even over nadenken
)
) maar dat is me iets te ver weg. Denk ook wel dat ik t niet kan bijhouden allemaal 
) ook wat minder intensief doen. Ik vind het namelijk een beetje veel van het goede naast mijn werk waarin ik veel loop en hobby waarin ik ook nog paardrijd.
slecht gegeten en veel gesnoept, zelfs nog een reep Milka Daim
, had ook een lang weekend en vind het dan wel echt moeilijk om een 'structuur' in het eten te houden, maar sinds gisteren weer serieus op aan het letten!
laughterline schreef:Jammer dat t in Amsterdam is (ook wel logisch opzich) maar dat is me iets te ver weg. Denk ook wel dat ik t niet kan bijhouden allemaal
Paulaaa schreef:Ik lees hier bij best veel meiden dat jullie joggen als LISS, maar je kan voor je vetverbranding beter wandelen (ongeveer 6/6,5km per uur). Ik vind snelwandelen minder erg om te doen en het is ook niet zo vermoeiend!
Liep eerst ook hard, maar nu niet meer sinds ik dit heb gelezen in Kayla d'r boek!
Of joggen jullie om conditie op te bouwen?
En het is minder belastend, dan kan je lichaam ook nog even bijkomen van de resistance.
Drie keer is al niet zoveel vergeleken bij andere programma's, bij die Jillian Michaels dingen bijvoorbeeld sport je elke dag.
Door mijn werk heb ik regelmatig reeksen van 7 dagen werken, dan wil ik ook nog sporten volgens Kayla, paardrijden en ik heb ook nog een huishouden. Vraag ik mezelf ook regelmatig af waarom ik dit doe, maar na 3 weken ben ik al 1,3kg afgevallen en lijken mijn buikspieren ook te gaan veranderen
Dat motiveert dan wel weer enorm!! 

, veel leuker eigenlijk dan gewone kleding. 

(ik heb trouwens een instagram account waar ik voor mezelf die vooruitgangfoto's wil bijhouden, als iemand het wil zien kan ik m'n account wel doorgeven
)
thuis ben ik het liefst in mijn sportlegging, die dingen zitten zo heerlijk!
Is het misschien niet leuk om allemaal zo'n afgesloten bbg account te maken? Dan kunnen we elkaars progress zien en inspiratie en motivatie opdoen misschien. 

En als je zin hebt een keer wandelen oid. Loose schreef:Jullie hebben pb.Is het misschien niet leuk om allemaal zo'n afgesloten bbg account te maken? Dan kunnen we elkaars progress zien en inspiratie en motivatie opdoen misschien.
Oh mijn foto is trouwens nog niet zo als die instagram before en afters hoor, je ziet gewoon een vooruitgangetje bij mij maar niks groots.
Nelleke, dan zou ik gewoon alleen de resistance doen.En als je zin hebt een keer wandelen oid.