Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saabineex

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 22:43

Leuk, ik wil er ook graag heen is jammer genoeg best ver.. las dat bijna alle plaatsen al op zijn!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 22:51

Ben ik nog niet tegen gekomen, wat komt ze doen dan?

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 23:16

Een gratis bootcamp in Amsterdam.

Afbeelding

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 23:17

Dat is wel druk dan idd nanoekkie!

Ik doe het meestal meteen als ik thuis kom om een uur of 18, en dan heb ik daarna de hele avond nog. LIIS na het eten. Je kan trouwens beter niet joggen op de dagen dat je resistance doet heb ik volgens mij gelezen. Gewoon wandelen mag wel. :D

Ik wilde net als beloning voor mezelf een sport bh en nieuwe short kopen, alleen toen ik op betalen drukte stond er u heeft betaald, en toen liep de site vast en ook geen bevestigingsmail. Morgen maar ff bellen, haha had net zo'n zin om met m'n nieuwe setje te sporten. :P (Oh net de mail gehad, hij moest er vast nog even over nadenken :)) )

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 23:48

Jammer dat t in Amsterdam is (ook wel logisch opzich :') ) maar dat is me iets te ver weg. Denk ook wel dat ik t niet kan bijhouden allemaal :')

Vandaag ook een strakke korte trainingsbroek gekocht, motivatiee :D

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 09:38

Ik lees hier bij best veel meiden dat jullie joggen als LISS, maar je kan voor je vetverbranding beter wandelen (ongeveer 6/6,5km per uur). Ik vind snelwandelen minder erg om te doen en het is ook niet zo vermoeiend!
Liep eerst ook hard, maar nu niet meer sinds ik dit heb gelezen in Kayla d'r boek!
Of joggen jullie om conditie op te bouwen?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:13

Kun je dit 'programma/schema' (zoekt naar goede vertaling van 'program' :') ) ook wat minder intensief doen. Ik vind het namelijk een beetje veel van het goede naast mijn werk waarin ik veel loop en hobby waarin ik ook nog paardrijd.

Het wandelen (LISS) zou ik eigenlijk willen overslaan omdat ik voor werk al ongeveer 5 tot 10km per dag loop, 6 dagen per week. Verder wil ik niet ook nog sporten op de dagen dat ik intensief heb paardgereden omdat dat in mijn ogen gewoon overbelasting is. Lichaam heeft ook rust nodig. Maar, ik wil wel wat strakker worden en conditie verbeteren.

Ik ben aan het hoepelen met zo'n fitnesshoepel maar dat vind ik echt zo weinig intensief dat ik daar eigenlijk geen voldoening uit haal.

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:34

Ik volg het eetschema van Kayla ook niet, maar dat komt omdat ik geen vlees eet (wel vis), en ik het vegetarische boek nergens kan vinden helaas.. Wel probeer ik me te houden aan 3 maaltijden en 3 tussendoortjes, en natuurlijk gewoon gezond eten, vorige week ging erg goed, maar dit weekend was wel een kleine ramp := slecht gegeten en veel gesnoept, zelfs nog een reep Milka Daim :o , had ook een lang weekend en vind het dan wel echt moeilijk om een 'structuur' in het eten te houden, maar sinds gisteren weer serieus op aan het letten!

Ik sport ook altijd als ik thuis kom van het werk, dan heb ik dat er vast opzitten, en heb ik nog de hele avond en kan ik nog naar mijn paard toe, plus met de nodige geluiden (ivm springen) denk ik niet dat mijn buren het op prijs stellen als ik dat om 22uur nog ga doen. Merk wel dat ik met de week sterker word, kan nu 10 push ups achter elkaar, maar wil zo graag ook die laatste 5 kunnen en ze niet op de knieën hoeven doen :P

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:42

laughterline schreef:
Jammer dat t in Amsterdam is (ook wel logisch opzich :') ) maar dat is me iets te ver weg. Denk ook wel dat ik t niet kan bijhouden allemaal

Ja precies, voor mij helaas ook te ver weg..

Nelleke, ik doe nu alleen de workouts van haar. Ben zelf nog niet begonnen aan LISS of HIIT, mede omdat ik ook niet zoveel tijd heb. Neem aan dat je gewoon alles zelf kan bepalen maar dat het dan langer duurt. Het programma dat zij heeft opgesteld is voor 3 maanden(12 weken). Als je aan het programma houdt zal je naar mijn mening in die 3 maanden meer vooruitgang zien dan als je minder per week traint. Of je zal intensiever moeten trainen( wat mij niet fijn lijkt) of je bent langer bezig voor het zelfde resultaat. Jij wandelt al wel veel, zal ik dan rekenen als LISS. Wil je afvallen of fit worden?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:06

Ik doe zelf alleen de trainingen van haar. Ik probeer ook nog drie keer per week hard te lopen (nu in de vakantie is dat zelfs niet gelukt, dus het komt erop neer dat ik 1 á 2x per week ga rennen) en ik rijd 3 á 4 keer in de week paard.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:11

Paulaaa schreef:
Ik lees hier bij best veel meiden dat jullie joggen als LISS, maar je kan voor je vetverbranding beter wandelen (ongeveer 6/6,5km per uur). Ik vind snelwandelen minder erg om te doen en het is ook niet zo vermoeiend!
Liep eerst ook hard, maar nu niet meer sinds ik dit heb gelezen in Kayla d'r boek!
Of joggen jullie om conditie op te bouwen?

Ja valt mij ook op. Haha ik vind wandelen ook veel fijner. :)) En het is minder belastend, dan kan je lichaam ook nog even bijkomen van de resistance.

Nelleke, misschien zou je LIIS en HIIT kunnen schrappen, maar als je ook minder dan 3 keer per week resistance gaat doen heeft het denk ik weinig zin. In de zin van dat je weinig resultaat zal zien, om fitter en sterker te worden zal het wel handig zijn lijkt me maar als jr echt strakker wil worden is minder dan 3 keer denk ik wel wat weinig. :) Drie keer is al niet zoveel vergeleken bij andere programma's, bij die Jillian Michaels dingen bijvoorbeeld sport je elke dag.

Paulaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:27

Loose, ja vind ik ook! Ik werk onregelmatig (ben verpleegkundige) dus heb regelmatig laat-vroeg. Dan ben ik daarna vaak best moe, te moe om een workout goed te kunnen doen maar 40min wandelen gaat prima! Dus dan plan ik het zo dat ik op die dagen LISS doe.

Nelleke, ik snap jou heel goed hoor dat het allemaal nogal veel lijkt. Maar je moet er wat voor over hebben als je strakker wil worden ;) Door mijn werk heb ik regelmatig reeksen van 7 dagen werken, dan wil ik ook nog sporten volgens Kayla, paardrijden en ik heb ook nog een huishouden. Vraag ik mezelf ook regelmatig af waarom ik dit doe, maar na 3 weken ben ik al 1,3kg afgevallen en lijken mijn buikspieren ook te gaan veranderen *\o/* Dat motiveert dan wel weer enorm!! :D
Als jij veel wandelt op je werk is dat ook goed toch, alleen krijg je het beste resultaat bij snelwandelen!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:19

Knap trouwens dat je 10 push-ups kan. :wow:
Ik probeer het altijd wel en ga dan niet zo diep, en dan ga ik op den duur altijd op m'n knieën over.

Wat voor een heb je gekocht trouwens laughterline? Ik heb deze:
Afbeelding
En simpele BH:
Afbeelding

Ik heb nu wel zin om meer sportkleren te kopen. Bij sportkleren mag je gewoon in allemaal verschillende pipokleurtjes rondlopen :') , veel leuker eigenlijk dan gewone kleding. :))

Als ik bij week 12 ben mag ik van mezelf mooie sportschoenen. :D

Paula: Haha ja dat vraag ik me ook wel eens af. Nu na 6 weken zag ik eindelijk mijn eerste vooruitgang, een strakkere buik. :D (ik heb trouwens een instagram account waar ik voor mezelf die vooruitgangfoto's wil bijhouden, als iemand het wil zien kan ik m'n account wel doorgeven :D )

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 14:16

@loose; ja ik wil wel! :)

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 14:51

Ja ik vind dat ook wel leuk! Maar volgens mij heb je daar zelf ook instagram voor nodig he? Misschien moet ik toch maar eens een account aanmaken.

Ik houd ook van sportkleren <3 thuis ben ik het liefst in mijn sportlegging, die dingen zitten zo heerlijk!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 14:55

Tx voor al jullie tips en adviezen. Ik wil er niet mee afvallen, ik wil vooral wat doen aan m'n conditie. Ik heb vroeger bijna obsessief veel gesport (dagelijks meerdere disciplines) en heb daar enorme roofbouw op m'n lichaam mee gepleegd. Daardoor ben ik nogal huiverig voor dagelijks je lichaam belasten.

3 tot 4x per week is ongeveer wat ik in mijn hoofd heb trouwens, naast alles wat ik al doe. Misschien te weinig maar ik kan altijd meer erbij doen als ik er behoefte aan heb. Ik wil gewoon niet weer geblesseerd raken.

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:10

Loose, ik ben ook wel benieuwd :j

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:20

Loose, ik ben ook wel benieuwd naar je vooruitgang :)
Ik ga nu bezig met W4D2 en daarna even lekker een uurtje rondhobbelen op m'n pony

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:24

Jullie hebben pb. :D Is het misschien niet leuk om allemaal zo'n afgesloten bbg account te maken? Dan kunnen we elkaars progress zien en inspiratie en motivatie opdoen misschien. :D
Oh mijn foto is trouwens nog niet zo als die instagram before en afters hoor, je ziet gewoon een vooruitgangetje bij mij maar niks groots. :P

Nelleke, dan zou ik gewoon alleen de resistance doen. :) En als je zin hebt een keer wandelen oid.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:25

Doet iemand toevallig vervangende oefeningen die best zwaar zijn voor je knieen? Zoals squats, springen, lunges .. Ik kan die oefeningen allemaal niet doen ivm blessure. Ik wil graag 1 Juni beginnen en me wel aan het eetschema houden.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:27

Loose Ik ben ook benieuwd!

Leuk broekje, alleen mij echt te kort. Niet iedereen hoeft mijn benen te zien zeg maar :P
Ik ben zelf even aan het uitbuiken van een wat late lunch en dan ga ik voor dag 1 week 3! Dat zijn weer dezelfde oefeningen als in de eerste week.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:31

Loose schreef:
Jullie hebben pb. :D Is het misschien niet leuk om allemaal zo'n afgesloten bbg account te maken? Dan kunnen we elkaars progress zien en inspiratie en motivatie opdoen misschien. :D
Oh mijn foto is trouwens nog niet zo als die instagram before en afters hoor, je ziet gewoon een vooruitgangetje bij mij maar niks groots. :P

Nelleke, dan zou ik gewoon alleen de resistance doen. :) En als je zin hebt een keer wandelen oid.

ik zou ook graag een bbg account/ fitness acout maken, maar dankomt dat evengoed op google te staan, doordat je je email account gebruikt. Heb een penpal account en als je mijn naam zoekt op google omen alle foto's daarvan op,vind ik wel een beetje genant, anders staan mn account ook niet afgeschermt..

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:47

Ik baal zo ontzettend! Was zo fanatiek begonnen en dat fanatieke is er wel vanaf.....ik ben echt boos op mezelf maar heb echt geen puf en ben zo moe de hele tijd.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:49

Oh echt? Als ik mijn naam intype op Google zie ik nog geen foto's van mezelf, alleen mijn LinkedIn foto. Ik dacht dat dat aan je gebruikersnaam lag?

Doorgaan soof14. :D Hoe lang ben je al bezig? Straks was alles voor niks... :(:)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:50

Soof komop! Van die bank af en even oefeningen doen! Al doe je maar de helft dan heb je in elk geval wel weer gesport!