Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nanno_123 schreef:btw: tijd is ook geen excuus..
https://www.youtube.com/watch?v=ECxYJcnvyMw
dit is een youtube filmpje van die seven minute work out.. maar daar heb je dus ook een app van!
Selena ik ga proberen een foto te plaatsen van de primark hardloop broek!
_sharonnn schreef:Wendybrian schreef:Ik heb echte rete spierpijn van gisteren haha
Ik twijfel of ik vanavond een klein stukje moet gaan hardlopen
of juist rust neem..
Ben je gisteren wezen hardlopen?
Dan zou ik het niet doen. Geef je spieren rust om te herstellen
Debbels schreef:Ik heb lang niet alle pagina's doorgelezen, want 22 pagina's in één dag is wel heel veel, maar ik doe mee!
Ik ben een student van 17 jaar, 1.77 lang en 68 kg.
Voor de zomer wil ik er sowieso 3 kg af hebben, maar het liefst 8 kg. Ik wil weer meer gaan bewegen, dus het wordt tijd dat ik nieuwe skeelers koop. Daarnaast drink ik al alleen maar water en thee en af en toe in het weekje een glaasje frisdrank. Qua eten eet ik wel 'normaal', maar ik wil mijn tussendoortjes (koekjes) wel meer gaan vervangen voor fruit. Gelukkig komt het lekkerdere fruit weer in de winkels binnenkort
.
Vanaf nu ga ik alles mee lezen.
_Yasmine_ schreef:Ik weet niet of ik het durf! vanavond 7 minute workout van die link, kan ik morgen bijkomen van de spierpijn!
Vind het best pittige workout om mee te beginnen.
Barbabientje schreef:
Barbabientje schreef:Debbels schreef:Ik heb lang niet alle pagina's doorgelezen, want 22 pagina's in één dag is wel heel veel, maar ik doe mee!
Ik ben een student van 17 jaar, 1.77 lang en 68 kg.
Voor de zomer wil ik er sowieso 3 kg af hebben, maar het liefst 8 kg. Ik wil weer meer gaan bewegen, dus het wordt tijd dat ik nieuwe skeelers koop. Daarnaast drink ik al alleen maar water en thee en af en toe in het weekje een glaasje frisdrank. Qua eten eet ik wel 'normaal', maar ik wil mijn tussendoortjes (koekjes) wel meer gaan vervangen voor fruit. Gelukkig komt het lekkerdere fruit weer in de winkels binnenkort
.
Vanaf nu ga ik alles mee lezen.
Dat is wel echt heel licht als je 1.77 bent..
Debbels schreef:Het is voor mij ook niet heel haalbaar (ben wat 'breder' gebouwd), maar meer een stok achter de deur. Daarnaast is het natuurlijk wel de bedoeling dat er kg's vet af gaan, maar dat er wel kg's spier voor terug komen.
Het aantal kg dat je weegt zegt wat dat betreft ook niet alles, maar het is wel fijn als 'houvast'.
Nanno_123 schreef:Barbabientje schreef:
Dat is wel echt heel licht als je 1.77 bent..
ik zag ook een meisje van 15 reageren die 1,75 was en 59 kilo wilde wegen..
Meiden blijf wel realistisch.. en zeker als je nog in de puberteit zit moet je niet te gekke dingen van jezelf gaan vragen hoor!
Misschien verstandig om even je BMI te bekijken/berekenen, dan zie je dat afvallen niet zo'n goed idee is!
Barbabientje schreef:Debbels schreef:Het is voor mij ook niet heel haalbaar (ben wat 'breder' gebouwd), maar meer een stok achter de deur. Daarnaast is het natuurlijk wel de bedoeling dat er kg's vet af gaan, maar dat er wel kg's spier voor terug komen.
Het aantal kg dat je weegt zegt wat dat betreft ook niet alles, maar het is wel fijn als 'houvast'.
Ja oke, ik schrok al![]()
Klopt, ik was eerst ook heel gefokust op kilo's, maar toen ik in 1,5 maand er 12 afviel door maagklachten werd het toch wat minder
Nu het er toch af is mag het eraf blijven, dus hou ik vooral een beetje het zitten van mijn kleding aan
Nanno_123 schreef:Debbles mij heb je nu ook wat meer gerust gesteld![]()
maar ik vind het wel zorgwekkend(te groot woord) dat meiden van 15 of 17 al zo druk bezig zijn met hun gewicht terwijl het in jullie geval totaal niet nodig is! fitter voelen is natuurlijk wel een belangrijk iets, goed voor jezelf zorgen dat maakt ook dat je lekkerder in je vel zit dus dat juich ik alleen maar toe.