Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje77 schreef:Net nog even laten checken. Bandjes had ik losser gedaan, maar ze moeten echt strak zitten. Oef wel wennen hoor!
WillBokkers schreef:Blacky94 schreef:Vandaag een 75D gekocht die goed zat
Kom van 80B
Ik denk dat 70E ook nog wel gepast had maar die hadden ze natuurlijk niet..
Meen je die?
Ik heb nu ook 80B en zou ook naar 75D moeten.. Maar was bang dat dat nooit zou passen!
Heb nu toch wel een beetje hoop!
Blacky94 schreef:Ja dat meen ik, en het mooiste van alles is dat zelfs als ik scheef zit de cup nog wel bijna helemaal aangesloten is terwijl hij voorheen altijd half verschoof en hartstikke week
Zelfs als ik nu voorover hang wijkt ie maar een héél klein beetje terwijl je voorheen altijd de helft wel kon zien omdat de cups zo wijd gingen staan.
Achteraf had ik even een andere kleur moeten pakken maar ik was specifiek op zoek naar een witte tshirt bh en daar hadden ze geen 70E meer van maar denk dat die ook nog wel eens had kunnen passen want 70D was kwa cup te klein..
_Denise_ schreef:Dacht dat ik altijd wel correct zat met mijn 70D. Bandje was inderdaad altijd vooral niet zo strak. Vond D al groot klinken, aangezien mijn borsten helemaal niet zo groot lijken.
Dus toch maar gemeten volgens deze methode.. Zonder BH kom ik dan op 66cm/82cm = 60F. Maar begrijp dat de cupmaat volgens die calculator wat wijd is? Denk dat ik een 60E ga bestellen binnenkort. Ben heel benieuwd!
Ilsemarie schreef:_Denise_ schreef:Dacht dat ik altijd wel correct zat met mijn 70D. Bandje was inderdaad altijd vooral niet zo strak. Vond D al groot klinken, aangezien mijn borsten helemaal niet zo groot lijken.
Dus toch maar gemeten volgens deze methode.. Zonder BH kom ik dan op 66cm/82cm = 60F. Maar begrijp dat de cupmaat volgens die calculator wat wijd is? Denk dat ik een 60E ga bestellen binnenkort. Ben heel benieuwd!
Vul je de 70d cup wel? Want dan moet je gewoon 60f hebben (5 cm eraf is 1 letter erbij voor ongeveer hetzelfde cupvolume)
Blacky94 schreef:Achteraf had ik even een andere kleur moeten pakken maar ik was specifiek op zoek naar een witte tshirt bh en daar hadden ze geen 70E meer van maar denk dat die ook nog wel eens had kunnen passen want 70D was kwa cup te klein..