Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Bokt als soort van dagboek, is ook wel handig. En om op terug te vallen misschien ook, als je na het jaar therapie nog eens moeilijke momenten hebt.
Klinkt al stuk beter.

Maar hoort erbij denk ik. Gisteren nog even gepraat met iemand van de gemeente en weer emotioneel geworden aangezien ik geen enkele cent ga zien van de overheid zolang ik daar zit, moet het maar regelen van mijn vriend/ouders.. Maar goed, heb het geprobeerd van me af te zetten, ook al is het in het weekend extra rot omdat je dan wel eens wat leuks wil.

Dit begon opeens vandaag dus we konden het niet echt voorspellen. Hele middag proberen te bellen naar de afdeling, voicemail ingesproken en zelfs een lange mail gestuurd met uitleg. Kreeg maar geen reactie, dus wilde bijna gaan met een ongelooflijk rotgevoel omdat mijn vriend het dan alleen zou moeten doen morgen. Toen toch nog even geprobeerd en de liefste van de staff aan de lijn gekregen, was ik al blij mee. Uitgelegd en zij snapte het gelukkig heel goed en reageerde erg lief. Ook wel weer een heerlijke opluchting!
Pyamabroek weer aan en de kat maar lekker knuffelen samen met mijn vriend tot het morgen zover is.
Vanavond nog maar even goed knuffelen met z'n drietjes en nog heel eventjes genieten van dat wat nog is.