Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:Hoi Skessa!
Gelukkig dat je er nu geen pijn meer aan hebt! Maar ik vind je wel bad ass hoor dat je 'm gewoon zo doorgeprikt hebt.
Toen ik mijn 2e oorbel gaatje liet schieten liet een vriendin dr 4e helix schieten, dat is zo'n 5 jaar geleden. Toen was het ook nog normaal om te schieten. Maar ben blij dat ik ze heb laten piercen, die normale oorbel achterkantjes vind ik ook zo lomp staan.
Loretteeee schreef:Ik mag me nu dan ook aanmelden. Eerder in dit topic was ik de bangerik voor ontstekingen e.d. Vrijdag heb ik alle moed bij elkaar geraapt en heb ik mijn navel en tongpiercing laten zetten.
De navelpiercing was 3x niks met zetten. Je voelt er weinig van. En ik heb er tot nu toe ook nog geen last van gehad. Die tongpiercing daarentegen... Was een erg gemene prik. En moeilijk eten daarna joh.spierpijn in je tong en t gevoel alsof je er keihard op heb gebeten. Maar sinds 2 dagen gaat het nu al beter.
![]()
Ben met beide nog steeds heel blij gelukkig.
Loretteeee schreef:Ja die verhalen heb ik ook gehoord. Dat je m bijna niet zou voelen. Daar ben ik ook vanuit gegaan. Ik denk ook dat ik meer last heb van die klem dan van de prik zelf.
Ik heb mijn tong ook nog nooit zo ver naar buiten zien gaan. De spierpijn zat ook echt achterop m'n tong. Nu is t alleen nog gevoelig als er iets van eten langs komt.
Toen de zwelling minderde zag je ook hoe dik die is geweest. En k heb een vrij hoge pijngrens, dacht ik. Daar zit ik nu toch echt aan te twijfelen.Maar ik heb m'n piercings nu wel!
Ik hoor mezelf ook slissen nu met 3 cm ijzer in m'n mond.anderen horen het blijkbaar niet.
Hoop dat t staafje wisselen niet zo'n zeer doet.
Loretteeee schreef:Ik mag me nu dan ook aanmelden. Eerder in dit topic was ik de bangerik voor ontstekingen e.d. Vrijdag heb ik alle moed bij elkaar geraapt en heb ik mijn navel en tongpiercing laten zetten.
De navelpiercing was 3x niks met zetten. Je voelt er weinig van. En ik heb er tot nu toe ook nog geen last van gehad. Die tongpiercing daarentegen... Was een erg gemene prik. En moeilijk eten daarna joh.spierpijn in je tong en t gevoel alsof je er keihard op heb gebeten. Maar sinds 2 dagen gaat het nu al beter.
![]()
Ben met beide nog steeds heel blij gelukkig.
_Ekenna schreef:Wauw! Ben je 3 x knock out gegaan toen je je helix liet piercen?![]()
Ik heb gelukkig nergens last van gehad.. Ja, de prik, maar verder niks.
@ Robynn of andere mensen met een tepelpiercing, ik heb 'm nu dus 6 dagen, maar er heeft nog helemaal geen wondvocht of bloed omheen gezeten, echt he-le-maal niks. Is dat bij jullie ook zo? Ik vind het een beetje vreemd, omdat mijn andere piercings altijd helemaal vast zaten van 't vocht.
Resfeber schreef:Ik heb een helix van 0.8mm. Deze wil ik stretchen naar 1.2mm.
Moet ik van 0.8 -> 1.0 -> 1.2 gaan? Hoe krijg ik de 1.0mm er voorzichtig in?
_Ekenna schreef:Wauw! Ben je 3 x knock out gegaan toen je je helix liet piercen?![]()
Ik heb gelukkig nergens last van gehad.. Ja, de prik, maar verder niks.
@ Robynn of andere mensen met een tepelpiercing, ik heb 'm nu dus 6 dagen, maar er heeft nog helemaal geen wondvocht of bloed omheen gezeten, echt he-le-maal niks. Is dat bij jullie ook zo? Ik vind het een beetje vreemd, omdat mijn andere piercings altijd helemaal vast zaten van 't vocht.