Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 10:14

Ik ben op zoek naar een eyeliner die niet op het einde van de dag bijna helemaal van je ogen afgebladerd is. Heeft iemand suggesties? Ik gebruik nu een waterproof eyeliner van essence, maar deze blijft bij mij niet geweldig zitten.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 10:17

Nyc liquid eyeliner (:

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 10:19

Bedankt, ik zie dat deze niet zo duur is! Ik zal dit weekend eens gaan kijken :)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 10:21

Catrice Calligraph waterproof eyeliner. Geweldig. Is een stiftje, waterproof, kan een beste regenbui hebben en zit aan het einde van de dag nog net zo strak als dat je hem op hebt gedaan. En nog geen 4 euro :):)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:02

Ik hoor wisselende verhalen donja, maar jij bent dus blij?
Ik heb een review gelezen dat ie overal zat behalve waar hij hoorde aan t einde van de dag en ze was nieteens buiten geweest

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:06

bourjois liner pinceau is erg goed. Ik heb hem in zwart en bruin. Ik zou geen andere willen.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:09

Suus, heeft de reviewer dan niet misschien de niet-waterproof gehad? Ik heb de waterproof en ben echt dik tevreden :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:23

Ik hoorde dat die van Catrice ook heel goed is ja. :j

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:26

Tytonidae schreef:
Een paar mooie lipsticks van Mac zijn:

Angel(deze mag niet ontbreken in je collectie als je van roze houdt)
Blankety(een hele mooie nude kleur)
Syrup(Voor mij de perfecte MLBB kleur maar voor sommigen misschien wat roder/rozer)
Ruby Woo(What can I say...de klassieke bloedrode matte lip)
Candy Yum Yum(een neonroze, opvallende kleur, legendarisch in de makeup wereld)
Heroine(Prachtig bij getinte dames)
Brave(Komt zeer in de buurt van Kylie Jenner's populaire lipkleur, maar ik heb gelezen dat de daadwerkelijke kleur die ze draagt het lippotlood in de kleur 'Whirl' van Mac is en niets meer)

Maar eigenlijk zijn ze allemaal prachtig dus je moet vooral echt kiezen wat je zelf leuk vindt ^_^
Ik vind ze trouwens eigenlijk niet echt bloeden, maar dat ligt ook aan de consistentie van de lipstick: Hoe creamier/shinier, hoe makkelijker de lipstick uitloopt.

Met jou kan ik praten. :)) Ik heb Angel en Blankety en de rest vind ik ook supermooi, alleen Heroine zou me echt niet staan maar ik heb een iets geschiktere paars/roze kleur gevonden voor een lichte huid, Heavenly Hybrid.
Mijn allerallermooiste MAC lipstick blijft toch wel Hue.
Suus_, je was trouwens bang dat Angel te licht bij je zou zijn maar ik heb Please Me ook en die is lichter dan Angel. Oh en trouwens, ik zou denk ik wel gewoon bij HQhair bestellen, want als er echt zó'n grote kans zou zijn dat het misgaat denk ik niet dat die webshop nog zou bestaan. En als je het toch wel wilt hebben dan beter nu dan over een paar maand. :P

Anthea, hoe duur is MAC eigenlijk in Canada? Amerika prijzen?

Voor eyeliners die niet bladderen zou ik voor een gelliner gaan, die blijven echt de hele dag zitten. Ik heb nu een van L'Oréal en die brengt heel lekker smooth aan en echt een mooi zwart resultaat.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:34

Ik dacht dat Angel lichter was dan Please Me? Maar toch andersom? Want dan zou Angel zelfs beter zijn dat Please Me voor mij :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:46

Ja want ik heb Please Me genomen omdat ik een kleurtje wou dat qua donker/lichtheid tussen Hue en Angel in zat, en Please Me was net iets donkerder dan Hue en iets lichter dan Angel. Kim Kardashian kan hem ook goed hebben en die is ook vrij donker, dus ik zou hem eens proberen! :) Echt een prachtige kleur, denk dat ik na Hue deze het meest gebruik. Ik heb laatst al mijn roze/nude lipsticks geswatcht, ik ga even kijken of ik er nog een foto van heb. :D

Gevonden:
Afbeelding
MAC Blankety, Angel, Hue, Estee Lauder Desirable, Chanel Boy, YSL nr1, Chanel La Distinguee, Dior Grège, Chanel L'avventure, iets van Pupa.
Ben dus vergeten hem erop te zetten. :=
Laatst bijgewerkt door Loose op 30-09-14 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:53

Please Me gebruik ik nu in de winter wel, maar de andere 3 seizoenen is hij te licht :D Dan Angel toch er maar bij op de WL :))

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 11:59

Oh oeps, ik was in de war. := _O- Ik heb Cream Cup. :')

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:26

Ik wou het net ook zeggen, Kim Kardashian heeft hem toch ook regelmatig op en zij is nou niet bepaald sneeuwwitje te noemen :D
Ik heb enkel angel dus kan niet vergelijken. Vroeger vond ik echt dat hij maar "mwah" was bij mij, maar de laatste tijd grijp ik hem steeds vaker :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 12:34

Undefined schreef:
Bedankt, ik zie dat deze niet zo duur is! Ik zal dit weekend eens gaan kijken :)

Nee hij is super goedkoop haha :)) En hij zit echt als een huis! Zelfs op mijn oily oogleden blijft hij supergoed zitten! En ik heb het afgelopen half jaar heeeel wat eyeliners uitgeprobeerd haha.
Hij heeft ook een heel dun kwastje, werkt heel fijn :))

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:11

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 13:16

Suus Mehr ziet er inderdaad ook goed uit :)
Haha ja lastig is dat als je moet kiezen. Succes! ;)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 16:57

Oeh suus die eyeliners zien er echt niet best uit! Ik vind sephora altijd heel fijn maar niet erg goedkoop en lastiger te krijgen, wellicht dat ik binnenkort een budget variant ga proberen :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 17:53

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 18:16

Ik heb toch maar de lipstick mac heroine gekocht *\o/*
Had niet verwacht dat ie zou staan, maar hij is geweldig <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 18:19

Jaaaaa Heroine <3 Ik ben echt verliefd op die kleur

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 18:51

Ik kom weer eens even binnenvallen als stille meelezer. Veel van jullie verklaren jullie zelf ook als witjes, maar nu ben ik écht écht écht wit (MAC NW13 is nog zelfs iets te donker), dus nu ben ik wel benieuwd naar welke foundation jullie gebruiken? Het liefst mat en met een goede dekking. Ik heb dan nu wel een NW foundation, maar volgensmij ben ik een NC om maar even in MAC termen te blijven. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 18:53

Dus je bent extreem licht (sorry, maar het is wel zo :D ) en nog warm :oo Dat vind ik knap, heel veel mensen die zo licht zijn zijn koud heb ik het idee... Maar ik kan je verder niet te helpen, als NW13 nog te donker voor je is :=

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 19:09

Ja, ik geef echt licht in het donker :D Volgens mij is het probleem bij mij gewoon dat mijn hals ook nog eens lichter is dan mijn gezicht (nóg lichter ja, hoe is het mogelijk :D). Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik warm of koel ben, maar de MUA van MAC begon eerst met NC15, en die was nog te donker en toen is ze dus op NW over gegaan (geen idee wat warm en koel is :+).

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 19:13

Misschien heb je hier wat aan? De beste make-up guru sinds altijd. _/-\o_