Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tytonidae schreef:Een paar mooie lipsticks van Mac zijn:
Angel(deze mag niet ontbreken in je collectie als je van roze houdt)
Blankety(een hele mooie nude kleur)
Syrup(Voor mij de perfecte MLBB kleur maar voor sommigen misschien wat roder/rozer)
Ruby Woo(What can I say...de klassieke bloedrode matte lip)
Candy Yum Yum(een neonroze, opvallende kleur, legendarisch in de makeup wereld)
Heroine(Prachtig bij getinte dames)
Brave(Komt zeer in de buurt van Kylie Jenner's populaire lipkleur, maar ik heb gelezen dat de daadwerkelijke kleur die ze draagt het lippotlood in de kleur 'Whirl' van Mac is en niets meer)
Maar eigenlijk zijn ze allemaal prachtig dus je moet vooral echt kiezen wat je zelf leuk vindt ^_^
Ik vind ze trouwens eigenlijk niet echt bloeden, maar dat ligt ook aan de consistentie van de lipstick: Hoe creamier/shinier, hoe makkelijker de lipstick uitloopt.
Ik heb Angel en Blankety en de rest vind ik ook supermooi, alleen Heroine zou me echt niet staan maar ik heb een iets geschiktere paars/roze kleur gevonden voor een lichte huid, Heavenly Hybrid.
Echt een prachtige kleur, denk dat ik na Hue deze het meest gebruik. Ik heb laatst al mijn roze/nude lipsticks geswatcht, ik ga even kijken of ik er nog een foto van heb. 

Dan Angel toch er maar bij op de WL
Ik heb Cream Cup.
Undefined schreef:Bedankt, ik zie dat deze niet zo duur is! Ik zal dit weekend eens gaan kijken
En hij zit echt als een huis! Zelfs op mijn oily oogleden blijft hij supergoed zitten! En ik heb het afgelopen half jaar heeeel wat eyeliners uitgeprobeerd haha.

Ik ben echt verliefd op die kleur
) en nog warm
Dat vind ik knap, heel veel mensen die zo licht zijn zijn koud heb ik het idee... Maar ik kan je verder niet te helpen, als NW13 nog te donker voor je is
Volgens mij is het probleem bij mij gewoon dat mijn hals ook nog eens lichter is dan mijn gezicht (nóg lichter ja, hoe is het mogelijk
). Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik warm of koel ben, maar de MUA van MAC begon eerst met NC15, en die was nog te donker en toen is ze dus op NW over gegaan (geen idee wat warm en koel is
).