Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

turtlelito

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 10:54

Yes, ook van Arvato Benelux B.V.! Bij mij komt ie vanmiddag weer. :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 10:56

Dan moet het haast wel van Rituals zijn.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:19

Ik heb donderdag alleen een bedankt voor je bestelling mailtje gehad en verder nog niks gehoord. Het geld is wel betaald via iDEAL. Ben benieuwd wanneer het bezorgd gaat worden. Kregen jullie wel een mail dat het verzonden was?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:29

Nee, ik heb helemaal geen bevestiging gehad van mijn bestelling, laat staan een bericht dat het verzonden was. :n
In mijn ritualsaccount staat nog steeds 'verwerkt en niet verzonden'.
Het is ook dat het briefje in de bus lag van postNL waaruit ik opmaak dat het vermoedelijk om het pakket van Rituals gaat, anders zou ik nog steeds denken dat er niets met mijn bestelling is gebeurd.
Op de facebookpagina staat ook een aantal berichten van mensen die hetzelfde probleem hebben. Misschien een foutje in het systeem of iets dergelijks, maar het is niet fijn om op deze manier niet te weten waar je aan toe bent.

Net snel een rondje gedaan met de hond maar ik had er net zo goed een lange ronde van kunnen maken.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:35

Bij mij ook geen bevestiging van verzending. Ik heb wel de bevestiginsmail gehad bij het bestellen, maar mijn bestelstatus is ook nog steeds 'verwerkt en niet verzonden'. Maar omdat bij ons allebei Arvato Benelux B.V. aangegeven staat denk ik ook echt dat het de Rituals moet zijn, want Arvato ken ik voor de rest helemaal niet en heb er dus ook niets besteld.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:38

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:41

Ha Vuurneon, inderdaad. Ik had wel Arvato zelf opgezocht, maar zag daar nog niets herkenbaars bij. Er wordt hier nogal wat online geshopt, dus ik dacht: wacht het wel even af :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:42

vuurneon schreef:
Als je die naam + rituals in de zoekmachine gegooid was je dit tegengekomen :)
https://www.arvato.com/en/about/press-r ... etics.html

Zover was ik niet gekomen, ondanks dat ik uiteraard wel gisteravond Arvato + rituals heb opgezocht via google. Ik kwam wel een paar sites tegen waarop beide namen genoemd werden, maar dit lijkt me dus duidelijk. Nu word ik nog ongeduldiger.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:52

Vraagje, dit is de pre-sale toch? Komt er dan ook nog een gewone sales? :D Hoe werkt dat?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:55

T is al overgegaan naar de gewone sale als het goed is en wat in de presale stond staat nu ook gewoon op de site.

Ik heb gister toch nog maar wat gekocht. Rice scrub en was benieuwd naar de qi :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:56

De gewone sale is vandaag ingegaan. Mensen die de facebookpagina volgen en/of zich heeft ingeschreven voor mails van Rituals, kregen afgelopen donderdag een code waarmee ze toegang kregen tot de pre-sale in de webshop. Inmiddels is de sale gewoon openbaar gemaakt, zowel in de webshop als in de gewone filialen.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 11:58

Aaah duidelijk! Even snuffelen dus :j

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:15

Ik heb zelfs drie mail gekregen, een bevestiging, de factuur en dat ie verzonden is. Hij komt morgen :D

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:17

Yes, pakketje is bezorgd (wel niet in het afgesproken tijdframe, maar aangezien ik er toch was ga ik niet klagen :) ).

Lekkere foampjes, massageolie en ik ben vooral benieuwd naar de shampoo + conditioneer van de Hammamlijn. Die heb ik nog nooit gehad, hoop dat het wat is. Ook voor het eerst de geurstokjes geprobeerd (normaal vind ik ze echt te prijzig, maar ja, nu in de aanbieding :o ).
De hammamdoek viel ook niet tegen trouwens: mooi!

Ik ben helemaal happy :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:23

Joepie, good for you!
Ik zit nog steeds (inmiddels ongeduldig) te wachten. Inmiddels bijna 3 uur sinds het pakketje al bezorgd had moeten zijn. En ik wil eigenlijk nog even naar de stad. Naast dat ik het nu wel absurd lang vind duren, hoe kan PostNL er nu zover naast zitten?
Ik mag mn best wel doen om de postbode straks niet aan te vliegen.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:25

Het is ook raar. Normaal bezorgt PostNL hier altijd binnen het aangegeven tijdframe. Nu gaven ze aan dat het tussen twee en vier bezorgd zou worden en waren ze er om half elf >;)

Nu maakt het mij niet zoveel uit omdat ze het altijd bij de buren kunnen droppen (is een kapsalon, dus bijna altijd open als er wat bezorgd wordt), maar handig is het natuurlijk niet. Maar dat zal niet zo veel met de Rituals pakketjes te maken hebben, want die waren al gearriveerd bij PostNL natuurlijk (aangezien ze bij ons allebei al een afleverpoging hadden gedaan).

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:28

Nee joh, dit zegt natuurlijk niks over de service van Rituals, maar wel over PostNL natuurlijk.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:30

Post nl bezorgt over het algemeen niet op maandag en wbt de tijdsframe... Dat blijft altijd bijzonder :') tussen 12-14 betekend eigenlijk 'blijf maar de hele dag thuis' :')

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:34

Pakketten komen hier normaal wel op maandag hoor (als ze zaterdag niet te bezorgen waren). En normaal kan ik de klok gelijk zetten op mijn PostNL mannetje, maar het was ook een andere bezorger, dus misschien heeft het daar wat mee te maken.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:34

Hier in Almere krijgen we op maandag ook altijd gewoon post. Het tijdsframe was van 8.30 tot 10.30 dus ik zit inmiddels al vanaf vanmorgen braaf te wachten. Ik wil niet dat het pakket bij de buren wordt bezorgd. Die tijdsindicaties zijn echt waardeloos en kunnen ze beter gewoon afschaffen, dan worden er ook geen verwachten geschept.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:35

turtlelito schreef:
Yes, pakketje is bezorgd (wel niet in het afgesproken tijdframe, maar aangezien ik er toch was ga ik niet klagen :) ).

Lekkere foampjes, massageolie en ik ben vooral benieuwd naar de shampoo + conditioneer van de Hammamlijn. Die heb ik nog nooit gehad, hoop dat het wat is. Ook voor het eerst de geurstokjes geprobeerd (normaal vind ik ze echt te prijzig, maar ja, nu in de aanbieding :o ).
De hammamdoek viel ook niet tegen trouwens: mooi!

Ik ben helemaal happy :D

Was de hammam shampoo en de conditioner in de aanbieding? Nu nog steeds of zou het op zijn? Ik zie het namelijk niet staan op de site.

Ik wacht nog wel even af, ben benieuwd wanneer mijn bestelling komt dan

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:37

@Madeliefw: Eh nee, de shampoo en conditioner waren niet in de aanbieding..... :o Maar ja, ik was toch aan het bestellen, dan laat je je wel eens gaan (je moet wat doen om die mooie doeken te verdienen natuurlijk :D ).

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:39

^ Heb je een foto van je aankoopjes? :)

Bij ons wordt ook helaas nooit op maandag bezorgd.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:41

Ehhh, nee, heb ze netjes opgeruimd.....
Zal ze vanavond nog even lekker bij elkaar zetten en een foto maken.

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 13:46

Leuk!