Les Mills Lessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 13:13

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

SsSimonee

Re: Les Mills Lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 14:13

@merel ja supe! Vanavond weer.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:06

Ik heb vanavond eerst combat en erna pump

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:10

Vanmiddag weer wezen burnen. Ging wel goed :)
De docent vroeg nog of ik vanavond kom sh'bammen (om 20:30) en ik heb 'm aangepraat dat ik zo laat niet meer alleen over straat mag _O- nou moet je bedenken dat ik in een mini dorpje woon, de sportschool in de grote stad (Leiden) is en hij het nog geloofde ook :')
Is natuurlijk niet waar hoor haha. Heb gewoon geen zin :D

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:57

Ken het warboel. Kreeg gister ook de vraag of ik niet ff ook nog kwam sh'bammen. Maar wil sowieso eerst m'n astma laten testen. Daarbij begint hij om half 7 dus icm pump om half 9 is m'n hele avond foetsie :) dus alleen pump vanavond work eat pump repeat

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:41

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:53

Kan het weer wel zijn. Kortere dagen enzo. Ik heb er weing last van. Pump ging (ondanks her en der wat spierpijn) lekker.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 11:14

Ik ben gister wezen sporten en heb combat en pump gedaan ik was echt kapot haha maar was echt lekker vanavond ga ik rpm doen

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 11:38

Gisteravond weer pumpen, ik had een week niks gedaan want ik had allerlei afspraken. Het was zwaar!! Mijn benen trilden gewoon helemaal, wel een lekker voldaan gevoel. Ik heb respect voor de mensen die een combi doen bv. combat en pump, ik ben gesloopt na 1 les!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:17

Ik heb gisteravond voor het eerst gepumpt en vond het erg leuk! Normaal doe ik alleen krachttraining.
Morgenavond ga ik weer en misschien dat ik een uurtje spinning erachter aan pak.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 20:08

Sjappie schreef:
Gisteravond weer pumpen, ik had een week niks gedaan want ik had allerlei afspraken. Het was zwaar!! Mijn benen trilden gewoon helemaal, wel een lekker voldaan gevoel. Ik heb respect voor de mensen die een combi doen bv. combat en pump, ik ben gesloopt na 1 les!
Dat vraag ik me ook altijd af, hoe mensen dat vol houden. Al kan je t natuurlijk wel zo zwaar (dus ook licht) maken als je zelf wil. Dus als je niet voluit gaat, is t natuurlijk wel goed vol te houden.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 20:32

Iemand van jullie al eens grit gedaan? Ik zie ze altijd bezig voor mijn Jam les, en het ziet er heel interessant uit, maar volgens mij is het echt mega zwaar.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 20:40

Eileen_ schreef:
Sjappie schreef:
Dat vraag ik me ook altijd af, hoe mensen dat vol houden. Al kan je t natuurlijk wel zo zwaar (dus ook licht) maken als je zelf wil. Dus als je niet voluit gaat, is t natuurlijk wel goed vol te houden.

Als ik de combi van combat en pump doe dan heb ik met pump wel lichtere gewichten erop ;)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 20:55

Ik vind dat ook altijd zo knap die mensen die twee lessen achter elkaar doen, ik heb nooit zin meer na èèn les :')

Vandaag voor de tweede keer squat met 17 kilo gedaan, zere benen nu haha.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 21:21

Olikea schreef:
Iemand van jullie al eens grit gedaan? Ik zie ze altijd bezig voor mijn Jam les, en het ziet er heel interessant uit, maar volgens mij is het echt mega zwaar.

GRIT!! Ik voel me geroepen :D

Ik heb het over grit strength dan he..
Grit is een supergave interval training met korte periodes van een hoge intensiteit met een zelf te bepalen tempo en gewicht. Dit betekent dat je het zo zwaar kan maken als je zelf wilt! Ik heb krachtpatsers in mijn les die 20 kilo op de stang gooien maar ook mijn moeder doet wel eens mee, en die heeft aan beide kanten 1 kilo :D (I'm a proud daughter *\o/* )
Je krijgt bijv een minuut om 1 combinatie zo vaak mogelijk uit te voeren: bijv 5 front squats en 5 front rows, zo veel mogelijk herhalen en dan rust :)

Ik vind het heel gaaf om te geven, en het is super effectief voor spieropbouw en vetverbranding. (Ik heb een sixpack <<) )

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 21:24

Ik vind 2 lessen achter elkaar juist fijn, vind een uurtje te weinig :P
De combi zumba-combat vind ik te doen, net als cxworks-attack. Maar bij grit-combat heb ik het toch wel even moeilijk.
Mijn gritles stond eerst ook op maandag, dan deed ik grit-zumba-combat, dat was ontzettend zwaar :+ Ik ben dan ook wel blij dat de grit verplaatst is voor me.

Er was vandaag vraag voor een gritles, dus ik heb 15 kilo op de stang gehad, lekker :D

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:05

.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:18

Ik ben begonnen met zumbalessen maar dat was bij een typische dans-zumba, waar ik me niet helemaal kon geven en daarmee gestopt. Toen heb ik eens een lesje combat gedaan, dat was ZO gaaf dat ik op een gegeven moment 5 keer per week ging :P Bij diezelfde instructeur ben ik een keer zumba mee gaan doen en dat was meer fitness-zumba, geweldig gaaf! :D
Door die instructeur wilde ik ook instructeur worden en zodoende ben ik nu hier. :)

Ik doe eigenlijk nooit bodypump omdat ik zondagmiddag al les geef, maar vorige keer ben ik echt afgebeuld, 'jij bent toch instructeur' :')

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:22

Combinatie lessen vind ik pump sh'bam heerlijk!
Grit is niet zo mijn ding. Bij ons geen combat helaas

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:26

Vind het alleen zo jammer dan mensen zo'n verkeerd idee hebben van grit, zoals kotsende mensen, dat gebeurt eeecht niet hier :+
Combat is supersupergaaf!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:30

Klopt mylittlelove, dat werd ons ook verteld toen het naar de sportschool kwam. Is nooit gebeurd.
Wel een keer tijdens de pump trouwens, nouja kan gebeuren. oliebol happends.

Op donderdagavond is hier iemand die doet Grit - Sh'bam - BURN. Ze is gek, als je het mij vraagt :')

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-14 22:43

Geloof echt niet dat je je dan volop kan geven. Bij ons op de sportschool is ook zo iemand die op één dag drie groepslessen doet maar die staat dan wel weer halfslachtig te squatten bij pump. Doe het dan één uur goed :n

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:44

Lijkt me erg onsmakelijk :+ Kan me ook niet echt voorstellen dat zoiets gebeurd. Maar ik heb nog nooit een spuugneiging gevoeld :P
Sommige lukt het wel 3 uur hoor! Ligt er ook wel een beetje aan welke lessen het zijn.

Morgen geef ik grit en combat, zin in :):)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-14 22:47

Nah ik blijf erbij.. als ik een uur volop pump of XCO doe dan kan ik daarna heus nog wel wat, maar niet nóg een uur volop gaan. Ik geloof best dat twee uur vol te houden is hoor (afhankelijk van welke combi) maar bij ons zijn er dan mensen die een uur steppen en daarna een uur XCO doen. Whyyyyyyy :=

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 22:49

Dan MOET ik me natuurlijk ook melden!! :))

Ik geef

Body jam
Body combat
Sh bam
En hiit (zelfbedachte grit)