Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjappie schreef:Dat vraag ik me ook altijd af, hoe mensen dat vol houden. Al kan je t natuurlijk wel zo zwaar (dus ook licht) maken als je zelf wil. Dus als je niet voluit gaat, is t natuurlijk wel goed vol te houden.Gisteravond weer pumpen, ik had een week niks gedaan want ik had allerlei afspraken. Het was zwaar!! Mijn benen trilden gewoon helemaal, wel een lekker voldaan gevoel. Ik heb respect voor de mensen die een combi doen bv. combat en pump, ik ben gesloopt na 1 les!
Eileen_ schreef:Sjappie schreef:Dat vraag ik me ook altijd af, hoe mensen dat vol houden. Al kan je t natuurlijk wel zo zwaar (dus ook licht) maken als je zelf wil. Dus als je niet voluit gaat, is t natuurlijk wel goed vol te houden.Gisteravond weer pumpen, ik had een week niks gedaan want ik had allerlei afspraken. Het was zwaar!! Mijn benen trilden gewoon helemaal, wel een lekker voldaan gevoel. Ik heb respect voor de mensen die een combi doen bv. combat en pump, ik ben gesloopt na 1 les!
Olikea schreef:Iemand van jullie al eens grit gedaan? Ik zie ze altijd bezig voor mijn Jam les, en het ziet er heel interessant uit, maar volgens mij is het echt mega zwaar.