Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zwerte schreef:Ik denk dat ik voortaan die mensen maar uitnodig in een strenge winter, voor een lekkere lange wandeling en een sneeuwballengevecht zonder handschoenen. Klagen is verboden, positief zijn! Hmmm ik voel een plan opkomen
Wacht maar tot de eerste anti-winter topics komen...'Koud? Ach, die paar daagjes dat 't koud is, gewoon positief blijven. Elfstedentochten en snert zijn hartstikke leuk!'. Stomme zomer maffia
. Het is mij ook nog steeds een raadsel waarom je geacht wordt zomer leuk te vinden en waarom mensen die niet van zomer houden weggezet worden als rare zeurders en dat je je bijna schuldig dient te voelen als je plezier hebt van sneeuw en ijs.
Moest wel enorm lachen om die malle kat van mij. Mijn buren hebben sinds kort een zwembadje en poeslief ligt met een totaal verbijsterde blik te buurgluren als ze aan het poedelen zijn.
Zou er bijna zelf een zwembad voor aanschaffen.
(snap ook ineens waarom ze daar er zo bij lopen, natuurlijk allemaal stiekem natte handdoeken, de smiechten
) 

Blij!
Buiten is het nu wel goed uit te houden, binnen is het nog een oven.
Woon ook wel in een warm huis, als het eenmaal afkoelt is het zo weer warm.
Christiene schreef:Dat rond de 21 graden vind ik dan nog wel kunnen, maar dat 'weer omhoog'steeds rond de 21 graden en eind van de week weer omhoog de temp...
.
beesten blijven maar komen. Kan natuurlijk het raam dichthouden maar de nacht is juist zo lekker om het boven een beetje te laten afkoelen...
Het licht doet me wel duidelijk goed, maar tegen de hitte kan ik niet en in het donker binnen zitten vind ik dan ook vreselijk. Ik kan me heel goed indenken dat een zomerdepressie bestaat in ieder geval.

Zwerte schreef:Redpassion, heb je donkere raambedekking? De boel dicht houden tegen de warmte kan namelijk ook prima met lichtere kleuren en dan is het binnen wellicht wat minder deprimerend. Het blijft natuurlijk anders dan daglicht, maar miss dat alle beetjes helpen?
Ik voel me altijd erg opgesloten met dichte gordijnen, maar lichte kleuren helpen zeker!