Leuk een tattoo topic Ik heb toen ik 16 was een tattoo laten zetten Bij tattooshop Bob in katendrecht En die zit er nog steeds super goed op Ben nu 45 en was toen nogal een heavy metal fan Het is een doodskop met een zwaard er door heen, en vlammen op de achtergrond. Vond hem toen al super gaaf, kostte in die tijd 125 gulden Maar heb er nog geen dag spijt van gehad
Laatst bijgewerkt door Zeeuwtje68 op 19-05-14 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben eruit wat ik wil, heel cliché maar een veertje dat veranderd in zwaluwtjes, die staan voor m'n oma's, en dan de tekst "Never give up". Twijfel nu alleen over de plek, schouderblad of tussen de schouderbladen
Een hoefijzer met een hartje in de midden of eentje om de rand van het ijzer als jullie mij snappen. Ben hem zelf een beetje aan het tekenen als het gelukt is laat ik het zien.
pfff na een jaar lang bedenken wat ik wil en waar ben ik eruit het word een vlinder op mijn enkel. Zie ik gister iemand met een tattoo op de enkel (oke was echt niet mooi) en dat heeft me ineens behoorlijk af geschrokken. Stom he, de afspraak staat al en ineens denk ik iekzz toch maar ergens anders dan de enkel. Hebben jullie dat ook wel eens, ineens die twijfel?
Ceasar2015
Geplaatst: 20-05-14 14:22
Ik heb zelf nog geen seconde twijfel gehad. Het is voor mij ook echt een gevoelsmatige kwestie, de tattoo zelf, maar vooral ook de plek. Ik krijg 'm ook op mijn enkel en daar heb ik nooit een seconde over nagedacht, hij hoorde gewoon op mijn enkel.
Dat weet ik pas zeker zodra ze heeft gekeken wat er passend is Het gaat ws lijken op de bloesemtak een paar pagina's terug, met wellicht een abstract tintje? Ik weet wat ik mooi vind als ik het zie, aan haar de vreselijke taak om ideeën om te zetten in een plaatje
Tillie20
Geplaatst: 20-05-14 16:00
delerium schreef:
Ik heb morgen intake bij Amanda, het wordt steeds concreter! Echt superbenieuwd!
Laat me weten hoe het bevallen is! Ben ook met haar in contact op dit moment!
Lau
Geplaatst: 20-05-14 16:01
delerium schreef:
Ik heb morgen intake bij Amanda, het wordt steeds concreter! Echt superbenieuwd!
Ben benieuwd! Ik heb ook mail contact met haar maar twijfel soms nog omdat het ene prachtig is en het andere iets minder
delerium
Geplaatst: 20-05-14 17:15
Ik vind ook niet al haar werk supermooi, maar dat is voor mij een kwestie van smaak. Ook de minder mooie dingen vind ik wél netjes gezet. Wat voor mij doorslaggevend was om Amanda te maolen is haar kleurgebruik. Ik houd erg van vervloeiende kleuren en daarin is ze was mij betreft dé nummer een. Daarnaast wordt het echt uniek en gewoon helemaal gepersonaliseerd. Ik heb er geen twijfel meer over, ben echt heel blij dat de eerste stap is gezet en we morgen verder gaan concretiseren
KimD
Geplaatst: 20-05-14 17:21
renateeee_ schreef:
Oh valt mee Visibre!
Ik ben eruit wat ik wil, heel cliché maar een veertje dat veranderd in zwaluwtjes, die staan voor m'n oma's, en dan de tekst "Never give up". Twijfel nu alleen over de plek, schouderblad of tussen de schouderbladen