Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje1980 schreef:Dat is ook frustrerend Spullen. Als ik over tijd was begon ik ook meteen te rekenen of het klussen op het goede moment was geweest. Mijn gyn zei ooit, de enige zekerheid is dat je twee weken voor je menstruatie ovuleert, maar tegen die tijd heb je niets meer aan dat gegeven.
Sterkte!
SternPhoto schreef:Lennox schreef:Bedoel je een HSG kani_ejj? Ik heb vandaag de inwendige echo gehad, zat een follikel van 11,5 mm en verder geen bijzonderheden. Ik moet dus als ik ongesteld wordt bellen voor een hysterosalpingogram (HSG) en dan spuiten ze contrastvloeistof in mijn baarmoeder, klemmen de baarmoedermond dicht en kijken of de contrastvloeistof door mijn eileiders gaat om te zien of de weg vrij is voor eitjes na de eisprong.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet naar uit kijk...gynaecoloog zei ook dat het een pijnlijk onderzoek is.
Nou ja het is voor het goede doel en ik heb een donkerbruin vermoeden dat een bevalling nog ellendiger zal zijn dan zo'n onderzoek hahaha. Verder zijn tot nu toe dus alle uitslagen goed! Gewoon goed veel klussen de komende week en dan hopen dat, dat onderzoek niet nodig is![]()
!
Ja hsg idd. 5 juni uitslag. Ti's echt een pijnlijke behandeling, maar handen boven je hoofd en rustig blijven ademen vooral en mee kijken op t scherm.
Leandra schreef:Rowenah, ik heb ook behoorlijke PCOS. Ben daar pas achter gekomen op mijn 28e. En mijn man heeft slecht zaad, dus die combinatie was ook niet goed. Wij begonnen direct met IUI. Dit is 2 keer niet gelukt.
Ruim een jaar na de laatste inseminatie ben ik toch spontaan zwanger geworden. Zelfs de artsen in het ziekenhuis waren verbaasd. Ik ben nu moeder van een prachtige dochter van 2 maanden.
Wat ik hiermee wil zeggen: geef niet te snel op. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Je bent nog jong genoeg. En er zijn zoveel mogelijkheden om zwanger te worden. PCOS is gelukkig niet het einde van de wereld.