Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:lieveli schreef:Het is níet zo. Educate yourself.
Doe je het expres?
Voorlopig heb je nog geen antwoord op mijn vraag gegeven en ben je alleen maar bezig dit soort berichten.
Sorry jou kan ik niet eens serieus nemen. Denken daf mijn kind besmettelijk is omdat hij niet gevaccineerd is
_lautje_ schreef:Wat een verbale diarree komt hier weer voorbij.
Ik deel volledig de mening van margaretha dat hè tongelooflijk arrogant en dom is om het beter denken te weten dan mensen die er jaren en jaren voor hebben gestudeerd na zelf een paar uur te hebben gegoogled.
Ten eerst je kan als leek proberen wetenschappelijke studies te lezen en begrijpen: vaak geen succes...
Altijd mooi als anti vaxxers studies aanhalen die hun punt echt zouden ondersteunen... jammer joh het doet toch echt tegenover.
Ik las iets over boosters: een enkel vaccin heeft een booster nodig. Zoals tetanus. Mazelen bijv geeft in 98% van de gevallen levenslange bescherming.
Besmettelijkheid na mazelen vaccinatie: dat is een theoretische mogelijkheid die in praktijk nimmer is voorgekomen.
Waarom ik dit opschrijf geen idee. Heb dit al vaker genoemd naar een aantal van de mensen die dit continu blijven beweren en op mij nooit een tegenreactie geven of met een betrouwbaar wetenschappelijke studie komen die tegendeel bewijst.
En tot laatst: Zum Dummheit kan mann nicht Kämpfen
En
Jeder ist für seine dümmheit selbst verantwörtlich
quera schreef:Zou namelijk geen andere reden kunnen bedenken waarom mijn kind bij de jouwe weggehouden zou moeten worden.
Misschien heeft hij er zelfs al eens bij in de buurt gezeten of mee gespeeld. Brr eng hoor die ongevaccineerde kinderen.
quera schreef:lieveli schreef:Je hebt je blijkbaar niet ingelezen wbt de vaccinatiegraad icm ouders en grootouders. Hé.
Geen idee of jouw kind dat is. Maar houd m weg bij de mijne.
En waarom moet ik mijn kind dan weghouden bij de jouwe??
quera schreef:lieveli schreef:Je hebt je blijkbaar niet ingelezen wbt de vaccinatiegraad icm ouders en grootouders. Hé.
Geen idee of jouw kind dat is. Maar houd m weg bij de mijne.
En waarom moet ik mijn kind dan weghouden bij de jouwe??
Anoniem schreef:Ik wacht er nog steeds op dat bokt deze lijst heeft uitgelezen...
https://drive.google.com/file/d/0B3mMkP ... ef=2&pli=1
Maar daarop weet tot nu toe heel bokt ook na het vierde woord dat hel allemaal niet klopt.
Dus ik denk ik pas jullie tactiek ook toe, dat is toch een algemeen geaccepteerde tactiek hier.
MizzMontana schreef:[naam] schreef:Ik wacht er nog steeds op dat bokt deze lijst heeft uitgelezen...
https://drive.google.com/file/d/0B3mMkP ... ef=2&pli=1
Maar daarop weet tot nu toe heel bokt ook na het vierde woord dat hel allemaal niet klopt.
Dus ik denk ik pas jullie tactiek ook toe, dat is toch een algemeen geaccepteerde tactiek hier.
Ik ben begonnen met lezen en je hebt gelijk gekregen, ik ben afgehaakt na 1 pagina.
Daar staat: a Jeff Prager publication.
Jeff Prager, de man die geld verdient met een boek over de complottheorie dat 9/11 een inside job is van de Amerikaanse staat.
Nee, gewoon nee.
Zahlina schreef:Omdat de discussie dan toch doorgaat.
Kan iemand mijn een onderzoek geven (maakt mij eigenlijk niet uit vanuit welke zijde dit onderzoek komt of wat de conclusie is, als het maar over vaccinaties gaan) waarbij de teste objecten babies waren.
En dan echt wetenschappelijk onderzoek, we hebben dit ingespoten en dit zijn gevolgen/ontbrekende gevolgen.
Je weet wel, zo'n onderzoek wat ook op muizen wordt gedaan en waarvoor volwassenen geld krijgen maar dan op 2 maanden oude babies?
Ierpier schreef:Antivaxxers denken blijkbaar dat er voor het wijd uitzetten van een vaccin niet uitvoerig onderzoek word gedaan.
Als het je helpt slapen: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4108897/. Kostte me 1 minuut googlen.
quera schreef:Mijn baby is ook niet gevaccineerd. Gaat dit ook niet worden. Ik ben niet bang ervoor. En lubach die kan ik niet serieus nemen....
En dat kindje van de mazelen. Hoe weten ze dat het dat het door het ongevaccineerde kindje kwam?
Ik ken wel een kindje dat door de bmr 7 koortsstuipen en een hartstilstand heeft gehad. Dit is uiteindelijk ook erkent door de arts.
Zahlina schreef:Ierpier schreef:Antivaxxers denken blijkbaar dat er voor het wijd uitzetten van een vaccin niet uitvoerig onderzoek word gedaan.
Als het je helpt slapen: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4108897/. Kostte me 1 minuut googlen.
Geen tijd om uitgebreidt te lezen momenteel maar dit artikel bij snel doorkijken niet een antwoord op mijn vraag:
"Vaccines that have been licensed and/or tested in human newborns and infants"
quera schreef:Zahlina schreef:Omdat de discussie dan toch doorgaat.
Kan iemand mijn een onderzoek geven (maakt mij eigenlijk niet uit vanuit welke zijde dit onderzoek komt of wat de conclusie is, als het maar over vaccinaties gaan) waarbij de teste objecten babies waren.
En dan echt wetenschappelijk onderzoek, we hebben dit ingespoten en dit zijn gevolgen/ontbrekende gevolgen.
Je weet wel, zo'n onderzoek wat ook op muizen wordt gedaan en waarvoor volwassenen geld krijgen maar dan op 2 maanden oude babies?
Nee nooit getest op baby’s omdat dit niet mag.