Vjestagirl schreef:Rumina schreef:Persoonlijk vind ik dan ook een kraamhulp en verloskundige juist nog een keer moet vragen of iemand nog zeker is van zijn besluit na de bevalling. Een geboorte is zoiets bijzonders en veel vrouwen twijfelen alsnog na de bevalling terwijl ze eerst vastbesloten waren om kunstvoeding te geven. Het hoeft geen discussie van een half uur te zijn, maar er een paar tellen bij stil staan om er achter te komen of iemand van mening veranderd is vind ik niet meer dan logisch. En als er dan ook maar enigzins twijfel in het antwoord zit moeten ze er wel iets mee... iig een goed gesprek.
En gaan die dan ook aan de vrouwen die voor BV kiezen vragen of ze nog wel zeker zijn van hun keuze?
Nee, omdat je als je begint met BV je nog wel kunt overstappen op FV, maar andersom kan dat niet. Een week na de geboorte de BV nog op gang proberen te krijgen, daar ga je een harde dobber aan krijgen.
vervolgens moest ik aan de antidepressiva en toen ik aangaf dat niet te willen werd me de deur gewezen en mocht ik terug komen als ik van gedachte veranderde. Ook een pro die zijn eigen mening de overhand liet nemen. Overigens ben ik die moeilijke periode verder prima door gekomen zonder verdere hulp, zo erg was het dus niet gesteld met me
.
.