Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melody7 schreef:haha die klinkt ook bekend! en dan zeg ik iets echt gewoon normaal, liggen ze allemaal dubbelgewoon meelachen 5 minuten later 'wat was daar nou eigenlijk zo grappig aan?' ik krijg zo mensen echt aan het janken van het lachen zonder door te hebben dat ik weer iets écht idioots zeg
takkie_muis schreef:melody7 schreef:haha die klinkt ook bekend! en dan zeg ik iets echt gewoon normaal, liggen ze allemaal dubbelgewoon meelachen 5 minuten later 'wat was daar nou eigenlijk zo grappig aan?' ik krijg zo mensen echt aan het janken van het lachen zonder door te hebben dat ik weer iets écht idioots zeg
+1
Menino schreef:hahaha, ja da's wel jammer he.
Ik heb dat met mijn broer, da's de enige met wie ik wel goed kan lachen... MAar die vind volgens mij gewoon veel grappig.
Verder moet ik mijn soulmate qua humor echt nog vinden. Al vinden m'n maten me wel droog, zeggen ze. Maar mss is dat om aardig te doen.
En ik schijn hilarisch te kunnen schijven
Maar da's dan weer negen van de tien keer niet eens de bedoeling
Negen van de tien keer probeer ik gewoon alle onmogelijke, idiote en bizarre situaties waar alleen ik in terecht kan komen (Seriously) , een beetje relativerend onder woorden te brengen ...
![]()
Shiloh schreef:nee, zo wordt die echt wel door iedereen opgepakt, maar de combinatie van de twee betekenissen van hoeven, wordt het een grappige situatie, die gewoon ontzettend droog is.
Ik vind dat soort dingen dus briljant ^^
Shiloh schreef:Wisten jullie trouwens dat een van de meest succesvolle tekstschrijvers bij Loesje een autist is?
Omdat hij zo letterlijk denkt en dingen dus heel anders opvat. Als je dat dan op zo'n loesje poster zet, is het ineens heel grappig. Moet je maar eens zien hoe vaak die loesje posters eigenlijk gewoon hele letterlijke opvattingen zijn.
Mensen kunnen mijn humor op zich wel volgen. ik vind het dan soms juist moeilijk om andermans humor soms te volgen. Vooral als het van die enorme banale humor is, dat je echt denkt van "wat is daar nou grappig aan". Ik houd vooral van die hele intelligente woord grappen. Dingen als
"The best way to get over someone, is to get under someone else."