Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

egnie schreef:maar de ouders hier zullen allemaal kunnen beamen dat je zodra je voor het ouderschap kiest andere belangen gaan spelen
Natuurljk is het plannen en kan ik niet spontaan weg gaan want je moet altijd rekening houden met je kindje maar dat vind ik absoluut niet erg! 

Rianneke schreef:TS fijn dat je denkt een keuze gemaakt te hebben... Ik wens je veel sterkte komende tijd met welke keuze je ook maakt! Het is jou leven en jij moet er vrede mee hebben...egnie schreef:maar de ouders hier zullen allemaal kunnen beamen dat je zodra je voor het ouderschap kiest andere belangen gaan spelen
Je leven is wel anders, maar ik mis verder niks ofzo naar mijn idee! Ik kan nog ontzettend veel dingen die ik voordat ik moeder werd ook deedNatuurljk is het plannen en kan ik niet spontaan weg gaan want je moet altijd rekening houden met je kindje maar dat vind ik absoluut niet erg!
Lottie84 schreef:Miranda, jouw vergelijking is ook niet juist. Je kunt als alleenstaande mama ook niet fulltime werken én twee paarden verzorgen. Je zal in dat geval keuzes moeten maken.
Bovendien zijn er fijne tegemoetkomingen vanuit de overheid waardoor de druk wat van de ketel word gehaald.
Percy schreef:Ik was getrouwd en kreeg een kind en dat kind was zeker gewenst.
Ik heb er compleet alleen voor kunnen opdraaien, vader was alleen maar bezig met zijn "werk". Familie woonde flink ver weg. Ik had geen seconde oppas. Ik ben toen fulltime mama geworden wat mijn carriëre flink in de weg heeft gestaan.
Alleen opvoeden kan, liever bewust alleen dan denken dat je het samen gaat doen en er uiteindelijk aleen voor staat.
Betadine: je hebt geen idee waar je het over hebt. Je slaat soms de plank raak maar vaker mis.
Ts is de enige die de juiste keuze kan maken en als ik ook maar iets voor je kan doen, dan doe ik dat graag

).