30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:08

Oei, dat is een lange dag! :oo

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:17

Ik eet trouwens zo rond de 1200-1300 kcal per dag.

Ik mag morgen ook weer naar school, van 10.00 tot 15.15 uur geloof ik. Eindelijk weer wat regelmaat in mn leven!

Nog 26 dagen te gaan! Heb al wel het idee dat mn buik wat minder flubberig is :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:18

Ik heb juist het tegenovergestelde als sommigen met eten na een workout.... ik moet mijzelf echt dwingen om te eten na het sporten...
Morgen is mijn krachttrainingdag, dus morgen met iets minder gewicht level 1 doen :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:21

Hoi dames, ik heb een vraagje voor jullie. Ik ga eind juli trouwen en wil de kipfiletjes onder mijn armen er graag vanaf trainen. Is dit een goed programma voor je armen? Lijkt me wel leuk om naast de sportschool te doen!

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:27

Liek, ik voel 'm wel hoor aan de achterkant van m'n armen :j

Dat het een lange dag is, is 1 ding.. maar het is ook saai.. en als ik me verveel ga ik eten := En ik haal ook vaak eten daar, en dat is gewoon niet altijd gezond.. Nu maar de gezonde dingetjes uit de kantine pikken..

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:29

Anne. schreef:
Wat doen jullie na die 30 dagen? := Ik zie mezelf dan alweer hele avonden op de bank hangen :P Is het verstandig om zoiets om de maand te doen? Dus 30 dagen shredden, 30 dagen 'rust' (evt cardio/kracht in sportschool) en dan weer 30 dagen shredden?

En dat moet je juist niet doen, dat is super zonde.

Waarom nu er keihard aan werken om het er daarna weer aan te eten?
Zo hard als dat je aan deze video of in de sportschool werkt, zo hard moet je ook in de keuken werken en aan je wilskracht werken.

Na deze 30 dagen zou ik kijken naar je resultaat.
Vind je bijvoobeeld dat je benen - of bijvoorbeeld je buik nog strakker mag kies dan weer een ander programma van jillian.

Stel je wilt na deze 30 dagen je buik weer strakker ga dan de 6 week 6 pack doen of ga voor de extreme shred bijvoorbeeld.

Zodra je stopt zal je lichaam ook weer "slapper" worden.
Vergelijk het met je paard als je paard een lekker gespierde achterhand heeft maar daarna alleen nog maar aan de longe hoeft te lopen zonder bijzet dan krijgt hij wel beweging maar zal die gespierde achterhand verdwijnen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:31

Ik heb van de week hier gezegd dat ik maandag zou beginnen, dus ik móet er morgen aan geloven. Ben benieuwd of ik het ga volhouden. :+

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:33

Ja, precies, Raponsje.. Dat leek mij nou ook. Maar ik kan dus doorgaan? evt met andere workouts.
Ik ben denk ik wel van plan na deze maand naar de sportschool te gaan :j Maar er aan eten niet hoor, dat zou doodzonde zijn idd! Bedankt voor je advies :D

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:37

Anne. schreef:
Ja, precies, Raponsje.. Dat leek mij nou ook. Maar ik kan dus doorgaan? evt met andere workouts.
Ik ben denk ik wel van plan na deze maand naar de sportschool te gaan :j Maar er aan eten niet hoor, dat zou doodzonde zijn idd! Bedankt voor je advies :D

Je kunt uiteraard doorgaan.
Na 30 dagen zou ik juist een andere work out kiezen omdat als je altijd dezelfde oefeningen doet heeft het niet meer zoveel effect.

Als je je lichaam blijft verassen met andere oefeningen / work outs en graden van intensiviteit dan heb je het meeste resultaat.

Jillian heeft echt tig videos en als je haar "no nonsense" houding prettig vind zou ik ook zeker bij programma's van haar blijven.
Of kies een dvd programma van Bob Harper (hij heeft programma's opgezet samen met Jillian en is ook heeeel goed).

Ik denk dat ik zelf voor mijn Wii-u de Wii fit ga aanschaffen en na mijn zwangerschap lekker thuis met Jillian en Bob wii fit programma's ga doen.
Dump ik mijn verse baby mooi bij mijn vriend, die hoeft immers niet opnieuw in shape te komen na 9 maanden.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:38

Ik denk dat ik hierna 6 week sixpack wil proberen. Of haar Pilates. Misschien dat ik tegen die tijd Raponsje even PB voor het hele pakket van Jillian!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:41

CCCCC schreef:
Ik denk dat ik hierna 6 week sixpack wil proberen. Of haar Pilates. Misschien dat ik tegen die tijd Raponsje even PB voor het hele pakket van Jillian!

Je hebt ook een 90 dagen plan.
Daar zit voedingsadvies bij
15 dvd's die je volgens een schema moet doen
en is schema voor je hele lichaam.

Ik heb ook extreme shed and shred and ripped in 30 days, dvd's die gericht zijn op dijen en billen etc.

Ze heeft zoveel.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:44

Raponsje schreef:
Na 30 dagen zou ik juist een andere work out kiezen omdat als je altijd dezelfde oefeningen doet heeft het niet meer zoveel effect.

Dat was waar ik bang voor was inderdaad. Ik neme aan dan na 30 dagen je spieren de boel wel aankunnen. Had er helemaal niet bij stil gestaan dat Jillian nog zoveel andere 'Shreds' had :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:45

Anne. schreef:
Raponsje schreef:

Dat was waar ik bang voor was inderdaad. Ik neme aan dan na 30 dagen je spieren de boel wel aankunnen. Had er helemaal niet bij stil gestaan dat Jillian nog zoveel andere 'Shreds' had :)

Genoeg videos om de komende 5 jaar elk programma maar 1 keer te hoeven volgen.
Niemand heeft dus nog een excuus.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:47

Haha :D Daar gaan we voor..! Ik ga sowieso na deze 30 dagen de sportschool in :j Of meetrainen met mijn vriend, die doet kickboksen :)

..en anders toch de Insanity WorkOut? := Die lijkt me afschuwelijk..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:51

Anne. schreef:
Haha :D Daar gaan we voor..! Ik ga sowieso na deze 30 dagen de sportschool in :j Of meetrainen met mijn vriend, die doet kickboksen :)

[ Video ]

O jeee, als ik levensmoe ben ga ik dit proberen :+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:51

Anne. schreef:

[ Video ]

O jeee, als ik levensmoe ben ga ik dit proberen :+

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 22:52

Die lijkt me echt heftig :wow:
Ik denk dat ik dan eerst nog maar wat andere work-outs ga doen

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:01

Die 6 week six pack _/-\o_
Wat zijn er veel verschillende buikspieroefeningen!
Erg fijn om al die opties te zien, vooral omdat ik wat 'beperkt' ben door mijn rug (onbewust pak ik een diepere spier van been naar rug ipv buikspieren).

Baal er wel van dat sporten nu op een lager pitje moet staan vanwege mijn studie.
30 dagen achter elkaar is nu niet haalbaar (en ook fijn dat je na een eerste workout ziek wordt :+ ).

Ik ben trouwens een sucker voor chocolademelk, iemand een gezonde vervanger daarvoor? :Y)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:04

urselin schreef:
Die 6 week six pack _/-\o_
Wat zijn er veel verschillende buikspieroefeningen!
Erg fijn om al die opties te zien, vooral omdat ik wat 'beperkt' ben door mijn rug (onbewust pak ik een diepere spier van been naar rug ipv buikspieren).

Baal er wel van dat sporten nu op een lager pitje moet staan vanwege mijn studie.
30 dagen achter elkaar is nu niet haalbaar (en ook fijn dat je na een eerste workout ziek wordt :+ ).

Ik ben trouwens een sucker voor chocolademelk, iemand een gezonde vervanger daarvoor? :Y)

Hebben jullie cadbury? Of weightwatchers?

Ze verkopen hier 1 kops chocolade melk poeder - zo ben je dus ook niet geneigd om het de hele dag te drinken als je maar 1 zakje koopt.
En 1 volle mok is 40 calorieen en dus niks om je schuldig over te voelen.

Hazelnoot - melk chocolade - fudge - caramel en nog een smaak maar die ben ik vergeten.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:06

cadbury kan je hier vergeten. WW is ook maar beperkt verkrijgbaar helaas

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:06

Cadbury _/-\o_ Dat hebben ze in NL niet geloof ik :n

Ik merk dat ik bij de crunches ook mijn rug belast af en toe. Met er echt op letten dat ik dat met mijn buikspieren doe.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:08

Killyenn schreef:

Ik merk dat ik bij de crunches ook mijn rug belast af en toe. Met er echt op letten dat ik dat met mijn buikspieren doe.

Asda heeft echt super veel zakjes en smaken. *\o/*

Asda is sowieso briljant met al die zakken ongezouten en ongesuikerde nootjes en combinaties.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:09

Anne. schreef:

[ Video ]

Ik denk dat ik dan echt zwaar over m'n nek moet :+

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:10

Raponsje schreef:
Killyenn schreef:

Asda heeft echt super veel zakjes en smaken. *\o/*

Asda is sowieso briljant met al die zakken ongezouten en ongesuikerde nootjes en combinaties.

Asda kennen we hier ook niet :P

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:10

phormicola schreef:
Anne. schreef:

[ Video ]

Ik denk dat ik dan echt zwaar over m'n nek moet :+

Afbeelding