Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Anne. schreef:Wat doen jullie na die 30 dagen?Ik zie mezelf dan alweer hele avonden op de bank hangen
Is het verstandig om zoiets om de maand te doen? Dus 30 dagen shredden, 30 dagen 'rust' (evt cardio/kracht in sportschool) en dan weer 30 dagen shredden?
Anne. schreef:Ja, precies, Raponsje.. Dat leek mij nou ook. Maar ik kan dus doorgaan? evt met andere workouts.
Ik ben denk ik wel van plan na deze maand naar de sportschool te gaanMaar er aan eten niet hoor, dat zou doodzonde zijn idd! Bedankt voor je advies
CCCCC schreef:Ik denk dat ik hierna 6 week sixpack wil proberen. Of haar Pilates. Misschien dat ik tegen die tijd Raponsje even PB voor het hele pakket van Jillian!
Raponsje schreef:Je kunt uiteraard doorgaan.
Na 30 dagen zou ik juist een andere work out kiezen omdat als je altijd dezelfde oefeningen doet heeft het niet meer zoveel effect.
Anne. schreef:Raponsje schreef:Je kunt uiteraard doorgaan.
Na 30 dagen zou ik juist een andere work out kiezen omdat als je altijd dezelfde oefeningen doet heeft het niet meer zoveel effect.
Dat was waar ik bang voor was inderdaad. Ik neme aan dan na 30 dagen je spieren de boel wel aankunnen. Had er helemaal niet bij stil gestaan dat Jillian nog zoveel andere 'Shreds' had
Anne. schreef:HahaDaar gaan we voor..! Ik ga sowieso na deze 30 dagen de sportschool in
Of meetrainen met mijn vriend, die doet kickboksen
..en anders toch de Insanity WorkOut?Die lijkt me afschuwelijk..
[ Video ]
Anne. schreef:HahaDaar gaan we voor..! Ik ga sowieso na deze 30 dagen de sportschool in
[ Video ]
urselin schreef:Die 6 week six pack![]()
Wat zijn er veel verschillende buikspieroefeningen!
Erg fijn om al die opties te zien, vooral omdat ik wat 'beperkt' ben door mijn rug (onbewust pak ik een diepere spier van been naar rug ipv buikspieren).
Baal er wel van dat sporten nu op een lager pitje moet staan vanwege mijn studie.
30 dagen achter elkaar is nu niet haalbaar (en ook fijn dat je na een eerste workout ziek wordt).
Ik ben trouwens een sucker voor chocolademelk, iemand een gezonde vervanger daarvoor?
Killyenn schreef:CadburyDat hebben ze in NL niet geloof ik
Ik merk dat ik bij de crunches ook mijn rug belast af en toe. Met er echt op letten dat ik dat met mijn buikspieren doe.
[ Video ]
Raponsje schreef:Killyenn schreef:CadburyDat hebben ze in NL niet geloof ik
Ik merk dat ik bij de crunches ook mijn rug belast af en toe. Met er echt op letten dat ik dat met mijn buikspieren doe.
Asda heeft echt super veel zakjes en smaken.![]()
Asda is sowieso briljant met al die zakken ongezouten en ongesuikerde nootjes en combinaties.
phormicola schreef:Anne. schreef:HahaDaar gaan we voor..! Ik ga sowieso na deze 30 dagen de sportschool in
[ Video ]
Ik denk dat ik dan echt zwaar over m'n nek moet