Hier draaien de duimen ook heel hard voor je. Geef de moed niet op!
Valerie_91
Geplaatst: 12-11-12 20:46
Veel sterkte morgen TS! Mijn mama heeft nu ook voor de 2de maal kanker... elke keer komt het hard aan Je bent nog zo jong en vaak is het allemaal niet eerlijk... Hou je sterk, je kunt het!
Het is normaal dat je onzeker en vol spanning zit voor morgen. Ik hoop voor je dat het meevalt en dat ze meteen antwoorden klaar hebben met wat de volgende stappen zullen zijn. Veel sterkte en vol hoop en positiviteit blijven hoor. Hoewel een lekker potje janken ook wel eens mag tussendoor!
ik wilde nog vragen hoe laat je morgen in het ziekenhuis moest zijn,maar vroeg dus..
heeeeel veel sterkte voor morgen en hier staan alle duimen op volle toeren,en ik hoop heel erg op een toch wel positief berichtje...
hier brand een kaarsje voor je...
SuzanH
Geplaatst: 12-11-12 21:18
Wat heftig, Heb tranen in mn ogen. Geef de moed niet op, ook vanuit hier duim ik hard mee!
HarriesHorse
Geplaatst: 12-11-12 21:19
wat een verschrikkelijk nieuws zeg, een ook zo plotseling... Heel erg veel sterkte toegewenst! Geef niet op!
amigamia
Geplaatst: 12-11-12 21:34
Ik had dan wel geen borstkanker maar ik had baarmoederhalskanker .Dat is nu zo'n 3 jaar geleden , ben nu gelukkig schoon en heb mijn laatste jaarlijkse controle gehad en nu moet ik weer eens in de 5 jaar voor zo'n uitstrijkje. Ik had Pap 4B en er is bij mij een heel groot stuk van mijn baarmoederhals weggehaald . Ik wil je heel veel sterkte wensen[/quote]
Borstkanker kun je over het algemeen voelen en/of zien. Hoe hebben ze het bij jou gevonden als ik vragen mag?[/quote]
Ik moest voor mijn eerste baarmoederhals onderzoek en dat kwam helemaal verkeerd terug zo zijn ze er bij mij achter gekomen .
Wow jeetje. Ik zie dit topic nu pas, maar dat is wel zo ongeveer de ergste nachtmerrie die je kunt hebben! Heel veel sterkte en succes morgen.
BigOne
Geplaatst: 12-11-12 21:52
Ts, je ouders gaan waarschijnlijk weer met je mee maar aangezien die het er net zo moeilijk mee hebben als jij, is het dan een optie om het gesprek op te nemen. Het gebeurt zo vaak dat je na een gesprek waar eventueel slecht nieuws word verteld je vaak de helft van het verhaal helemaal kwijt bent wanneer je weer thuis bent. Als je nu nog vragen te binnen schieten schrijf ze dan op want het is een moeilijk uur waar je morgen door heen moet,ook kun je een telefoonnm vragen waar je met eventuele vragen terecht kunt, ik wens je heel veel sterkte toe.
Veel succes morgen! Succes,omdat je succes gaat behalen
orlys_dream
Geplaatst: 12-11-12 22:06
Sterkte morgen. Fijn dat je afspraak zo vroeg is. Wat ga je vanavond doen? Misschien lekker in bad en dan een film kijken (met popcorn en/of m&m's ) of spelletjes doen op de computer of gewoon doelloos surfen op internet? Je weet het al, maar je kunt veilig je hart luchten hier. Er is altijd iemand die wil luisteren en meedenken.
Ik hoop dat je 'goed' nieuws krijgt morgen. Ik zal aan je denken.