Alles lag daar nog. Ik heb alleen de kleren van mij en mijn zoontje die we op dat moment aanhadden, mijn gsm, portomonee met mijn kaarten en de laptop. Wat er met de rest gebeurt is weet ik niet.
Ik heb gisteren met de huisbaas gesproken, maar er zijn nog andere kandidaten. Hij heeft met iedereen de afspraak gemaakt dat degene die als eerste de vereiste gegevens doorstuurt via email, dat die het appartement mag hebben. Aangezien ik dat gelijk gedaan heb heb ik er toch wel goede hoop op, maar het is afwachten tot ik een reactie heb op dat email.
eigenlijk stopte ik vrijdag al maar kon het zondag niet meer weerstaan, heb er toen toch maar 1 gekocht en sindsdien niet meer. Word gewoon boos op mezelf als ik er naar kijk in de winkel. Vandaag zei ik zelf hardop 'nee' tegen mezelf waarna wat mensen naar me keken Heb nog wel veel last van de drang 's morgens vroeg om een blikje vast te houden en probeer dat nu van frisdrank om te leggen naar een pakje sap. De rest van de dag weinig klachten eigenlijk
Wat een waanzinnig nieuws! Ben zo blij voor jou en je kleine ventje!!
En ik heb dag 5 ook volgemaakt!! Vanmorgen zelfs geen fris op maar een beetje water een warme chocomelk \o/ stiekem best een klein beetje trots op mezelf
stom vriendje bleef aandringen 'één kan toch wel, één kan toch wel?'...dus zowel zaterdag als zondag een blikje gehad...gelukkig vandaag geen moeite mee maar vind het dan toch wel zonde dat ik nu niet 7 dagen op rij niet heb gehad