Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Armaris schreef:En hoe denk je dat ze TS gaan ontvangen?
Een klacht neerleggen is gemakkelijk. Misschien moet er minder geklaagd worden en meer in communicatie gegaan worden met elkaar. TS houdt haar mond tegen het medisch team en gaat nu ineens hogerhand?
Sorry hoor maar dat zou er bij mij niet ingaan. Waarom niet eens je mond opentrekken tegen je behandelaar? Mensen bijten niet
Armaris schreef:En hoe denk je dat ze TS gaan ontvangen?
Een klacht neerleggen is gemakkelijk. Misschien moet er minder geklaagd worden en meer in communicatie gegaan worden met elkaar. TS houdt haar mond tegen het medisch team en gaat nu ineens hogerhand?
Sorry hoor maar dat zou er bij mij niet ingaan. Waarom niet eens je mond opentrekken tegen je behandelaar? Mensen bijten niet
Charmaiineee schreef:Armaris schreef:En hoe denk je dat ze TS gaan ontvangen?
Aangezien er wordt gesproken over verzekering inlichten e.d. dat heeft geen zin, dàn zou je een klacht in moeten dienen bij het Tucht College, die doen er namelijk wel wat mee.
Charmaiineee schreef:Zoals al veel eerder in dit topic is gezegd: een klacht indienen bij het Tucht College.
En daarbij kan je aangeven dat je naar een ander ziekenhuis wilt als je dit meldt bij je arts, jij hebt hè recht op goede zorg en zoals in de winkels gezegd wordt, klant is koning zo is het inhet ziekenhuis ook (om even te vergelijken).
Charmaiineee schreef:Wat bedoel je dan?
Omdat je het hebt over ontvangen, ik denk dit bedoel je met de klacht die je bij het TuchtCollege kan inbrengen.
Want over de communicatie heb ik iets neergezet in de post die ik had geplaatst:Charmaiineee schreef:Zoals al veel eerder in dit topic is gezegd: een klacht indienen bij het Tucht College.
En daarbij kan je aangeven dat je naar een ander ziekenhuis wilt als je dit meldt bij je arts, jij hebt hè recht op goede zorg en zoals in de winkels gezegd wordt, klant is koning zo is het inhet ziekenhuis ook (om even te vergelijken).
Vala schreef:Lieve schat, ik ben ook al 23 jaar verpleegkundige hoor en heb heel veel wonden gezien, de wondverpleegkundige komt bijna dagelijks bij ons op de afdeling en ik vind de laatste foto dus echt niet slecht. Dus ik weet het ook heus wel(om in jouw trant van schrijven te blijven).
Vala schreef:Lieve schat, ik ben ook al 23 jaar verpleegkundige hoor en heb heel veel wonden gezien, de wondverpleegkundige komt bijna dagelijks bij ons op de afdeling en ik vind de laatste foto dus echt niet slecht. Dus ik weet het ook heus wel(om in jouw trant van schrijven te blijven).