Abortus ... of toch houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Abortus ... of toch houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:04

Ik volg dit topic ook en ik vind het verschrikkelijk wat er met je gebeurd is (en nog steeds gebeurt). Ik hoop dat je zo snel mogelijk uit huis kunt want dit verdient geen mens.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:05

Ik volg dit topic ook vanaf het begin, vol afschuw en verbazing. TS, wat vreselijk wat jij moet doormaken.

Maar heel eerlijk ben ik vreselijk benieuwd waarom jij denkt niet weg te KUNNEN uit je situatie. In álles is er een weg uit, soms kun je het niet alleen en heb je hulp nodig, maar er IS ALTIJD een weg.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:07

Ik lees ook al mee vanaf het begin en vind het vreselijk wat je allemaal door moet maken.
Dat je bij een fijne bokker terecht kan juich ik toe en ik hoop dat je dat zo spoedig mogelijk doet! Zorg goed voor jezelf!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:08

Hee wat fijn als je weg kan daar. Doen hoor, ook al is het tijdelijk! Alles beter dan teruggaan. Ik hoop dat de pijn snel afneemt en je je (in iedergeval lichamelijk) beter gaat voelen. Dat andere gedeelte (het geestelijke) zal nog wel een heel tijdje in beslag nemen. Meid, nogmaal heel veel sterkte!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:26

Ook al lijkt het of je geen uitweg hebt en je voor altijd in deze situatie behoort te zijn; Het is niet zo!
Je kunt gaan, vandaag nog!
Je bent een vrije ziel met beschikking over je eigen leven. Ik kan me helemaal voorstellen dat het niet zo voelt maar echt! Als je de stap neemt zul je zien dat de wereld daarbuiten veel mogelijkheden biedt.
Je bent al zo ongelofelijk dapper geweest met wat je hebt doorstaan en welke stappen je hebt genomen, deze stap kun je ook maken.... :(:)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:40

wat fijn dat je misschien naar een bokster toe gaat weg uit al die penarie waar je in zit meid...
en gewoon ook t bod met alle handen aanpakken en doen...
en als je t niet goed vind voelen gewoon het nummer bellen hoor ook al is t snachts daar is t nummer voor

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:42

De tranen schieten me in de ogen om te lezen dat je bij een bokker terecht kunt.
Zo fijn, doe dit ook! Kies voor jezelf, stap 1 heb je al gemaakt. Je hebt je meisje inderdaad gered van een kwade wereld waarin ze terecht was gekomen.
Stap 2 is maken dat je daar weg komt. Red jezelf en ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook echt gaat gebeuren.
Heel veel sterkte, liefs en kracht voor de komende periode en ik hoop dat er straks een tijd voor je komt dat je van het leven kunt genieten, kunt lachen en bovenal met een veilig gevoel kunt gaan slapen.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:58

meid, blij dat je weg kan.
je kunt hier ook altijd terecht dat weet je.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:14

En ook hier kun je terecht, geen enkel probleem!

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:15

meid heel veel sterkte nog komende tijd!, hoop dat je een uitweg vind, er zijn je in elk geval een aantal liefdevolle handen aangeboden, grijp die kans

Succes

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:23

Pff.. wat een verschrikkelijk ongelovelijk moeilijke situatie..
Allereerst heel diep respect voor jouw keuze en dat je hulp zoekt!! +:)+
Daarnaast ben ik blij om te lezen dat er veel bokkers zijn waar je terecht zou kunnen en die je willen helpen! Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om uit deze situatie te stappen en aangifte te doen zodat je na dit alles een nieuw begin ergens kunt starten.

Heel veel sterkte en nogmaals hoop ik dat je voor jezelf kiest en dus jezelf voorop zet!

louiisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:44

Lieve Ts,

Ik heb alles gelezen, maar meid wat heb ik een ongelofelijke medelijden met je!

Ik vind dat je een hele goede keuze hebt gemaakt, en dat je, je heel sterk houd.
Daarom wens ik je heel veel sterkte en kracht toe.
Heel fijn om te lezen dat je bij een bokker terecht kan.

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 13:26

Ts, je hebt niet alleen je meisje 'gered' tegen die boze wereld waar je inzit momenteel maar hopenlijk straks oook jezelf! Veel sterkte en kracht wens ik je toe.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 13:59

Meid..echt, soms komen woorden tekort..ik vind je enorm dapper en afschuwelijk dat je zulke nare dingen meemaakt en dit 'alleen' oplost..
Ik wil je enorm veel sterkte wensen, voor nu, voor de komende tijd..alles stap voor stap en wat 'reuzefijn' dat er overal bewijsmateriaal van is..nu eerst bijkomen van alle narigheid en verdriet..en wellicht dat je in de toekomst hier wat mee kunt en wilt doen.
Nogmaals sterkte en fijn dat je waarschijnlijk eerdaags naar die lieve bokker kunt..take care! en super liefdevol aanbod bokker!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:05

heb enkel de TS d,r verhalen gelezen. Meid wat ben jij moedig, dat jij deze moeilijke beslissing heb durven maken. Wens je heel veel sterkte en kracht toe.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:08

Balen dat je vannacht toch nog veel last hebt gekregen.

Maar wat inwijs fijn dat je aan het plannen bent om echt weg te gaan thuis. Doen hoor!

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 14:31

Ik heb deze middag even getelefoneerd en mag langskomen als ik er niet gerust in ben.

Bedankt voor alle steun!

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:33

Super!
Hopelijk voel je je al wat beter dan vannacht. Probeer echt genoeg rust te nemen, je zal toch best wat bloed verloren hebben.
Veel sterkte nog!

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:38

Goed dat je nog even gebeld hebt! Blijven luisteren naar je eigen lichaam, als je het idee hebt dat er iets niet goed is gewoon weer bellen of langs gaan hoor! Nogmaals sterkte

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 14:47

Fijn dat je toc heven gebeld hebt TS, blijf goed naar je eigen lichaam luisteren en als je het niet vertrouwd, ook wanneer je maar het kleinste beetje twijfel hebt over je eigen gezondheid, ga er dan heen. Dit zijn dingen die je nog nooit hebt meegemaakt, dus hoe kan jij weten of het 'oke' is wat je voelt?

Ik vind hardstikke dapper, ook als ik zo lees hoe je je er maar doorheen slaat. Fijn dat je binnenkort, als je wilt, bij een bokke terecht kan.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:11

Goed dat je gebeld hebt zeg! Mijn artsen zeggen gelukkig ook altijd, liever 10x teveel gebeld, dan 1x te weinig.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:24

TS wat ben jij ontzettend dapper zeg! Ik ben het ook een met de bokker die zei dat je je kleine met gered hebt van de boze wereld. Alleen nu moet je jezelf nog redden! Pak ajb het aanbod van de bokker aan en ga daarnaar toe. Je (niemand overigens) verdiend het niet om terug te gaan naar de situatie waar je in zit.

Goed dat je nog gebeld hebt na vanacht, hopelijk voel je je snel beter!
Heel veel respect en sterkte.

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:28

heel veel respect en sterkte voor jou .

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:42

super fijn te lezen dat je een bokker hebt waar je terecht kan, echt grijp deze kans met beide handen aan. Als ik de plek had gehad was je ook welkom geweest.
Top dat je toch ook even hebt gebeld om je zorgen uit te spreken, en zaols gezegd, liever 10x voor niks bellen dan 1 x te weinig. Je bent het waard om goed voor jezelf te blijven zorgen ben super trots op je

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 16:26

Heel veel sterkte en beterschap, hopelijk valt het nu mee met de bloeding.
En wat lief van die bokster dat je voorlopig bij haar mag komen, kun je misschien een beetje op adem komen van alles....
Succes.....