Ze hebben er niet mee gedaan waar ik op dat moment wel om vroeg, maar goed, mijn uiterlijk en gedrag kwam misschien ook niet overeen met wat ik schreef. Ik heb het zelfs met muziek geprobeerd, dus door liedjes en teksten te sturen, dat werd niet echt gewaardeerd.Of het lukt om een verslag te schrijven? Ik weet het nog niet... Vandaag heb ik ook een gesprek gehad met mijn begeleidster en daar is nu al weer gesproken over een opname omdat het eigenlijk helemaal de verkeerde kant op aan het gaan is. Ik kan het nu nog tegenhouden, maar ik heb ook aangegeven dat ik niet weet wanneer ik dat niet meer kan. Ik moet zeggen dat ze er wel goed op inspringt en dat ze me nu twee keer per week wil zien om dat in de gaten te houden, het nadeel is dat ze me toch weer alleen BOR kan bieden en dat is op open... En ik ben echt gewoon bang om naar open te gaan, ik denk dat dat geen goed idee is vanwege de missende controle en de gekke dingen die ik dan kan gaan doen. Nog meer om me druk over te maken dus, het wordt bijna lachwekkend...
niets negatief hoor. Maar zoals k het lees ben je heel erg 'bang' voor het gewone. Begrijp me niet verkeerd. Voor jou is het gewone ook eng. Maar misschien omdat je al zo lang heen en weer geslingerd wordt, willen ze je inderdaad niet zo snel op een gesloten afdeling plaatsen...

Maar daar gaat het hier helemaal niet om. Mijn begeleidster is het met me eens dat een gesloten afdeling beter zou zijn, het is een papieren kwestie dat het niet kan. En dat vinden we eigenlijk allebei belachelijk maar we kunnen er niks mee. Ik neem aan dat mijn begeleidster me niet naar de mond praat en weet en begrijpt wat er speelt. Wat ik hier typ is ook maar een deel van het verhaal en ik begrijp dat jullie er op reageren, maar zo werkt het niet helemaal...
Maar voel je hier welkom, niks is fout he