Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!
toevallig
. Maar je merkt het echt. Toen ik nog plat lag kwamen mensen langs met chocola, mac donalds, subway, nog meer chocola, zakken snoep etc. En uit verveling ging ik dat ook allemaal op eten natuurlijk
. Ik let nu ook goed op wat ik eet, drink heel veel groene thee en probeer toch wat meer te bewegen. Kan vooral merken dat mijn onderrug losser wordt door het wandelen.
. Vooral s'avonds heb ik er moeite mee om niet te gaan snaaien. En ik kan ook niet 1 koekje pakken, nee het hele pak gaat er aan.
. Had dit keer spreekuur met de hoofd chirurg, een Duitse man die al veeeel deskundiger over kwam dan die 2 van de vorige keer. Vorige keer ook geen foto's gezien en deze beste man liet direct foto's zien van de hele wervelkolom.
. Het onderste gedeelte van mijn wervelkolom is dus krom gegroeid en heb dus scoliose. Verklaart ook direct weer waarom ik links in mijn onderrug aldoor die pijn heb.
Jeetje... ik wil niet heel vervelend zijn maar wel echt een slechte inschatting van die arts. Korset was dus op z'n minst erg verstandig geweest! Het woord nalatig komt in mij op en ik weet niet of ik het hierbij zou laten zitten
.