Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
skippy1 schreef:Hoi allemaal, ik val ook weer even binnen.
Zojuist ben ik bij de tattooshop geweest om te vragen naar de mogelijkheden voor een sneeuwvlok op mijn pols. Volgens de tattooshop kon dit enkel als ik hem min 5cm zou maken en bij een sterk versimpelde versie zou het niet mooi zijn omdat de lijntjes dan zouden uitlopen. Een andere tattooshop zegt dat het prima kan...
Tja...is het nu wel of niet mogelijk om een mooie versimpelde sneeuwvlok op mijn pols te krijgen? Wie heeft er een antwoord?
Yolien schreef:mmm, goed dat ik dit hier lees. Ik wilde niet te groot gaan zetten maar inderdaad, het moet nog wel leesbaar zijn.
skippy1 schreef:HC ja dat snap ik, hier hebben we het om een tattoo van 3 a 4 cm, vergelijkbaar met de voet uit mn 1e link of bijv uit de 2e link, het 2e plaatje en dan degene rechtsonder. Echt heel simpel dus....ik vraag me af of dit snel onherkenbaar wordt.
skippy1 schreef:Hoi allemaal, ik val ook weer even binnen.
Zojuist ben ik bij de tattooshop geweest om te vragen naar de mogelijkheden voor een sneeuwvlok op mijn pols. Volgens de tattooshop kon dit enkel als ik hem min 5cm zou maken en bij een sterk versimpelde versie zou het niet mooi zijn omdat de lijntjes dan zouden uitlopen. Een andere tattooshop zegt dat het prima kan...
Tja...is het nu wel of niet mogelijk om een mooie versimpelde sneeuwvlok op mijn pols te krijgen? Wie heeft er een antwoord?
Yolien schreef:HC, wat voor een grootte raad jij bijvoorbeeld aan voor tekst (kleine formaat)