[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

San

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 14:37

Hallo... Ik heb een vraagje. Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven. Vroeger toen ik heel klein was heb ik gaatjes gehad in m'n oorlellen (zoals vrijwel ieder klein meisje geloof ik). Helaas ging bij mij vrijwel alles ontsteken. Zilver, goud niks wilde helpen en vrijwel altijd kreeg ik dikke, gezwollen oorlellen en deed het veel zeer. Uiteindelijk heb ik ze dus dicht laten groeien. Sinds mijn 9 a 10e heb ik dus al geen oorbellen meer. Ik vind dit nog steeds jammer, erg kaal en zou graag nog eens een poging doen. Wat kan ik het beste doen? Ik las ergens dat piercen vaak minder problemen geeft dan gaatjes laten schieten. Heeft iemand in de regio Rdam een tip waar ze gewoon erg goed zijn en mogelijk ook advies kunnen geven over wat voor soort materiaal er het beste in kan ivm de ontstekingsgevoeligheid? Wat zouden jullie zelf adviseren? Alvast bedankt voor de info :)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 15:08

Je zou ze sowieso met Titanium dan moeten laten piercen, daar reageert bijna niemand op.

In rotterdam zit Queen of Rings maar dan zijn gemengde ervaringen mee. Hier vindt je een lijstje met verschillende piercingshops:
http://www.piercingforum.nl/viewtopic.php?f=27&t=3430

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 15:37

Een tijdje geleden had ik geloof ik hier al geschreven dat mijn vriend zijn oor had laten stretchen bij een piercingstudio hier in de buurt en dat het toen helemaal ingescheurd was. Inmiddels is het goed aan het genezen, maar zie je nog wel een heel klein streepje zitten van waar het toen is ingescheurd. Het is keurig dicht, maar ik denk dat het een soort van klein litteken is geworden. Heeft iemand enig idee of hij zijn oor ooit nog kan stretchen? Mn vriend is gister langs een andere piercing/tattooshop geweest (in Zeist) voor advies en daar zeiden ze dat je na inscheuren nooit meer kan stretchen omdat dat altijd problemen geeft, maar ze hebben niet eens naar zijn oor gekeken. Iemand hier toevallig ervaring met stretchen na inscheuren?

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 19:39

Myryana schreef:
Je zou ze sowieso met Titanium dan moeten laten piercen, daar reageert bijna niemand op.

In rotterdam zit Queen of Rings maar dan zijn gemengde ervaringen mee. Hier vindt je een lijstje met verschillende piercingshops:
http://www.piercingforum.nl/viewtopic.php?f=27&t=3430

Dank je.. Heb dat eerste gedaan :))
Ben vanwege de wisselende reacties, maar niet naar die shop gegaan. Ben naar de intuïtie gegaan in Hoogvliet. Fijn geholpen :)... En ze zitten erin. Geen centje pijn en voel er nu helemaal niks van ook. Heb alleen geen ontsmettingsmiddeltje meegekregen. Moet het gewoon met water schoonhouden een beetje en niet teveel met middeltjes eraan zitten, omdat dit de huid juist kan irriteren. Verder zo lang mogelijk mijn knopjes die er nu inzitten laten zitten. Zodat het echt veel tijd heeft om te helen.. Pas als er zeker weten helemaal geen wondje meer zit, mag ik er wat anders in doen. Verder gewoon niet aanzitten en afwachten maar. Hopelijk blijft het goed gaan en kan ik in de toekomst leuke oorbellen in. Nu de komende maanden maar eens doorkomen met die truttige knopjes haha.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:25

Je hebt ook geen ontsmettingsmiddel nodig! Alleen met unicura wassen of gewoon LITHA (Leave it the hell alone!) methode :)

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 21:42

Dat zei die dame ook. Afblijven en nie aanzitten.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 22:54

Heel verstandig :D

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:30

Ik ga in oktober weer heen voor mn navelpiercing. Hij is er vorig jaar Juli uitgegaan vanwege operatie, dacht dat hij daarna al weer dicht was dus niet doorheen gedaan, nu heb ik litteken er zitten maar voel het buisje nog steeds eigenlijk.
Hoe wordt hij gepierced? Er net iets boven of juist net onder ofer gewoon weer doorheen?

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:32

Bij mij in m'n oren werd het nu echt weer op de oude plek gedaan

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:33

Wat voor piercing had je in je oren?
Dus qua littekenweefsel maakt het niet uit?

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:34

Gewoon heel standaard in m'n oorlel dus niks bijzonders, maar was al heeeeel lang dicht. Ze hebben weer door littekenweefsel geprikt. Maar het moest wel minimaal een jaar dicht zijn zeiden ze toen ik belde.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:35

Okee nou dat is die van mij dus nu ook al, dus zal wel kunnen dus?

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:37

Geen idee of het vergelijkbaar is :))... Maar als het voor je navel hetzelfde werkt als bij oren dan zou je dat wel denken

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 23:38

Ja ik zal wel eens bellen :)

larissa488

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 17:03

Kan je gewoon acryl-piercings nemen voor in je navel? En dan gewoon voor langeretijd laten zitten? (omdat het hier aantal keer op andere plekken met piercing niet kan?) :o

mellienie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 17:55

Ik heb een vraagje. Heb overal gezocht, maar kon niet echt een goed antwoord vinden. Ik heb vandaag een nieuwe piercing gekocht voor mijn helix, en die probeerde ik net in te doen. Maar ik heb nu een ringetje die met een balletje vastgedraaid zit. Ik heb hem geprobeerd los te draaien, maar het lukt me gewoon niet om het balletje van zijn plaats te krijgen. Hij draait wel gewoon, maar hij komt niet van zijn plaats. Welke kant moet ik opdraaien? Veel mensen draaien hem los met een tang, maar dat werkt bij mij niet. Mijn ouders hebben ook allebei geprobeerd om hem eruit te halen, maar het lukt gewoon niet. Kan iemand helpen?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 18:04

Larissa488: Zou niet weten waarom het niet kan...
Mellienie: die kun je er niet uit draaien, zijn klem balletjes, ringetje met een tangetje beetje open drukken en balletje eruit pakken

mellienie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:22

Joanne1987 schreef:
Larissa488: Zou niet weten waarom het niet kan...
Mellienie: die kun je er niet uit draaien, zijn klem balletjes, ringetje met een tangetje beetje open drukken en balletje eruit pakken

Wauw bedankt! Het is gelukt nu :)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 19:24

Acrylpiercings?

larissa488

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 21:41

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 13:32

Ik heb ook even een vraagje mijn tragus is de hele tijd ontstoken soms gaat het weer goed en soms gaat het weer niet. Mensen kijken er ook naar en het is gewoon geen fijn gezicht dus wil ik hem er graag uit halen. Echter zit er een bultje onder, als ik hem eruit haal blijft dat bultje dan ook zitten of kan ik het beste me piercing laten zitten tot het bultje weg is en hem er dan uit halen?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 16:18

Donderdag is het zover en laat ik mijn andere tepel piercen. Ben helaas een buikslaper dus zal enorme problemen ermee krijgen want ik kan dan al helemaal niet meer op mijn buik liggen. Dus ik moet mezelf transformeren tot zijslaper.

yaylavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 17:22

Succes ermee

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 19:12

Ik heb vannacht waarschijnlijk raar gelegen op mijn helix, want hij doet ontzettende pijn. Hij zit al 4 jaar, volkomen genezen dus en hij is nu ook niet ontstoken, maar ik kan er niet meer op liggen of aanraken zonder dat het pijn doet. Trekt hopelijk wel weer weg, maar vervelend is het wel!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 20:13

Megamutsj schreef:
Donderdag is het zover en laat ik mijn andere tepel piercen. Ben helaas een buikslaper dus zal enorme problemen ermee krijgen want ik kan dan al helemaal niet meer op mijn buik liggen. Dus ik moet mezelf transformeren tot zijslaper.

Wacht maar tot je zwanger bent en je bent een buikslaper :')

Hier ook een buikslaper, ook met net gepiercde tepels die-hard gewoon op mn buik rollen, nu nog btw :')