Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myryana schreef:Je zou ze sowieso met Titanium dan moeten laten piercen, daar reageert bijna niemand op.
In rotterdam zit Queen of Rings maar dan zijn gemengde ervaringen mee. Hier vindt je een lijstje met verschillende piercingshops:
http://www.piercingforum.nl/viewtopic.php?f=27&t=3430
... En ze zitten erin. Geen centje pijn en voel er nu helemaal niks van ook. Heb alleen geen ontsmettingsmiddeltje meegekregen. Moet het gewoon met water schoonhouden een beetje en niet teveel met middeltjes eraan zitten, omdat dit de huid juist kan irriteren. Verder zo lang mogelijk mijn knopjes die er nu inzitten laten zitten. Zodat het echt veel tijd heeft om te helen.. Pas als er zeker weten helemaal geen wondje meer zit, mag ik er wat anders in doen. Verder gewoon niet aanzitten en afwachten maar. Hopelijk blijft het goed gaan en kan ik in de toekomst leuke oorbellen in. Nu de komende maanden maar eens doorkomen met die truttige knopjes haha.
... Maar als het voor je navel hetzelfde werkt als bij oren dan zou je dat wel denken
xDaantjxx schreef:Acrylpiercings?
Megamutsj schreef:Donderdag is het zover en laat ik mijn andere tepel piercen. Ben helaas een buikslaper dus zal enorme problemen ermee krijgen want ik kan dan al helemaal niet meer op mijn buik liggen. Dus ik moet mezelf transformeren tot zijslaper.