Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ghisje

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:24

dank je Nell, we zijn sinds november vorig jaar gestopt met de pil.
Weet ik moet geduld hebben, maar baal ervan dat mijn lichaam me in de steek laat momenteel.

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:31

Jeetje wat gaat het snel zeg! Zo ben je even weg en zo alweer 22 pagina's!!! hahah

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:39

Ghisje ja geduld is moeilijk in deze zaken... Helaas. Hopelijk lukt het toch binnenkort!
Fiemo, het huidje kan dan net wel/ net niet over de eikel heen, waardoor er veel vuil achter blijft hangen wat gaat ontsteken. Dit jongeteje was vijf toen hij besneden werd en heeft daarvoor een paar maal zo'n ontsteking gehad. Het velletje over de eikel trekken ging ook steeds moeilijker. Ik zeg natuurlijk niet dat jouw J dit heeft, maar het klinkt wel bekend.

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:46

Ik kom ook weer even binnenvallen. Lees wel mee, maar jullie gaan zo hard en ik heb niet altijd puf om te reageren.

Leandra, sterkte!

Fiem, verstandig om langs de HA te gaan.

Patricia, hoop dat het lukt. Ik heb al 3 jaar dubbele lasten. We hebben allebei een koophuis en komen er maar niet vanaf in deze tijd.

Ik ben gisteren voor de 2e controle naar de VK geweest. Ik ben 2 kilo aangekomen. Bloedwaardes waren goed, alleen had ik geen antistoffen tegen rode hond terwijl ik wel ben ingeënt. Daarnaast ben ik B negatief. Wel apart, want mijn ouders zijn O pos en B pos. Ik moet dus nog een keer bloedprikken en een injectie tijdens en na de zwangerschap als het kind positief blijkt te zijn. Het hartje klonk weer prima. Daarna zijn we nog even de stad in geweest om te kijken voor trouwringen. We zijn geslaagd, dus ze liggen al thuis in de kast te wachten. Zaterdag jurken passen, maar ik heb al nachtmerries dat ik geen goed passende jurk kan vinden...

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:50

Nasan, balen van je bloedgroep! Ik ben idd ook negatief, beeb was positief, dus ik moest die 2 injecties hebben :=

Gishje: Maar je hebt wel een regelmatige cyclus? en je hormoonhuishouding is goed? :)
Opzich is een jaar proberen wel normaal hoor :j Dus niet teveel zorgen maken!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:44

XFiemoX schreef:
Verkoop dan ff gauw jullie appartement!! Misschien wil die man die nu nog het huis van schoonvader huurt het wel NU kopen :P
Patriciavt schreef:
Het is er zeker nog, straks 12.30 uur belt de makelaar me... Spannend :D *maar voor alsnog, ik wil écht geen dubbele lasten := *

Wie is dat dan? :=
Het klinkt nogal... bijzonder.. Iemand die zomaar zwart 3.5 ton neerlegt :+

Nasan wat vreemd van je bloedgroep... En fijn dat je verder oke bent! En succes met je jurk! Lijkt me zo lastig om iets goeds uit te zoeken!
Brr al 3 jaar lang.. Dát wil ik dus kosten wat kost voorkomen..

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:56

NaSan schreef:
Bloedwaardes waren goed, alleen had ik geen antistoffen tegen rode hond terwijl ik wel ben ingeënt.

Dat zat mijn schoonmoeder van de week nog te vertellen.

Zij heeft ook gewoon de prik gehad. Toen bij mijn zwager had zij hetzelfde als jou. Weer laten prikken voor de antistoffen.
Weer niet goed na controle. Heel vreemd.

Echo was perfect!! Hele leuke vrouw. Vond het weer zo mooi om de kleine te zien.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 12:37

Patricia, Tussen de Vaarten ver van je vandaan of valt het mee? Mocht je durven kun je altijd even daar bij hem langs gaan en hem het voorleggen. S'avonds is ie vaak wel thuis gezien ie er met zijn zoontje woont.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:39

Jemig, wat gaan jullie hard!!!
Voor alle nieuwelingen welkom
En iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuf!!! :(:)

Ik zou ergens dit weekend weer ongezellig moeten worden. Weet het niet eens meer omdat ik vorige maand in die periode heel druk bezig was met alles en nog wat :=

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 15:55

Fiemo kan je wat informatie via pb sturen? :o we hebben volgende week vrijdag een oriënterend gesprek (thuis) mer de makelaar. Verder ga ik zo bijeen nu eerst naar huis!

Onze kinderwens wordt tot iig het einde van het jaar niets... Ik heb de uitslag van de ct-scan van mijn voet en die is niet goed. Ik zal in september geopereerd worden (eigk aug. maar dat wilde ik echt niet ivm afstuderen) en daarna 12 weken terug in het gips..

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 17:00

Net eerste ovu test gedaan, heel licht streepje dus ik denk dat zaterdag eisprong is

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 17:54

Het patries, balen! Aan de andere kant, misschien wel goed dat je dat nu van te voren weet en er rekening mee kan houden, je zit niet net met een kleintje en een voet die geopereerd moet worden zeg maar.
Joanne, wild klussen dus komend weekend! ;-)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:09

Jeetje patries dat is wel balen! Maar idd wel beter en realistisch van je om het dan ff op te schuiven

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:14

patries wat een rottig nieuws van je voet...
Maar je hebt gelijk dat je even wacht met zwanger worden

En ik vandaag weer zo vreselijk moe pff slaap ook slecht

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:19

jee patries wat balen van je voet!

joanna kan aan de klus het weekend! :++

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:29

Hoi dames,

Sorry dat ik zo kom inbreken maar ik heb even een genant vraagje voor de zwangere onder ons, ik ben daar beneden ontzettend gezwollen en voel een soort druk, nu he ik hele erge last van bandenpijn, kan dit ermee te maken hebben? Ik ga volgende week naar de VK maar merk dat ik best wel last heb zeg maar..

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:30

Hoe lang ben je zwanger?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:31

15 weken, dus het komt er nog niet uit :D

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:32

Da's wl vroeg voor zoveel druk onderin. Bandenpijn kan wel. Ik zou toch ff je VK bellen voor de zekerheid.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:34

Friemel dat is idd wel wat vroeg voor wat druk onderin. Ik heb dat ook wel gehad maar niet zo vroeg.
Zou gewoon even de VK bellen :j

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:36

Jeetje Patries wat vervelend van je voet, maar logisch dat je nu even gaat uitstellen.

Friemel even je VK bellen? Ik ben 14 weken, maar herken het niet.

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:53

Ghisje balen zeg.

Nasan ik dacht ook dat mijn ouders beide positief waren, maar mijn vader vertelde dat ook zijn bloedgroep negatief is, bij mij is het raadsel dus opgelost. Ik vond het namelijk ook erg vreemd dat ik als enige negatief was.

Ik heb vandaag even quality time zit nu lekker in bad en ga zo heerlijk in mijn eentje het waar gebeurde verhaal op rtl zien. Is het slechte weer toch nog ergens goed voor.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 19:07

De bandenpijn staat wel los van de druk trouwens hoor, krijg de bandenpijn alleen met vlug opstaan en stilstaan (= van fiets af springen) bij het stoplicht, heb de VK gebeld en ze heeft het vaker gehoord het is niets ergs gelukkig heeft te maken met circulatie ofzo, de druk is trouwens niet heel zwaar maar lichtjes, kan het heel moeilijk uitleggen, het voelt alleen zo vreselijk vervelend dat alles gezwollen is daar beneden :')

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 19:22

Klinkt meer bekend alsof jullie beebje jou daar down-under helemaal lam loopt te trappen/stompen :') :D
_Friemel schreef:
Hoi dames,

Sorry dat ik zo kom inbreken maar ik heb even een genant vraagje voor de zwangere onder ons, ik ben daar beneden ontzettend gezwollen en voel een soort druk, nu he ik hele erge last van bandenpijn, kan dit ermee te maken hebben? Ik ga volgende week naar de VK maar merk dat ik best wel last heb zeg maar..

Ik heb me toch ongelooflijke pijn in mijn benen maar dan nog het ergste in mijn rechter been pffft. Het voelt alsof er een spier klem zit het begin zeg maar vanuit mijn lies en trekt door mijn hele been dan heen, weet dan ook mygod niet hoe ik moet zitten/liggen laat staan lopen want dan lijk ik wel een bejaard oud wief..

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 19:28

Heb je geen ischias?