ik ga 2 shetjes wegdoen ja. Dan blijven er nog 2 shetjes en 2 grote paarden en een ezel over. Het is me gewoon teveel allemaal. Ja t rijden was (ook al was t alleen in stap en in de bak) heerlijk! Ik heb gelijk de sulky naar voren gehaald die ga ik vandaag gebruiken denk ik
prima hoor. Ben een lijstje aan het samenstellen wat ik maandag ga vragen op de hartrevalidatie. En verder lekker relaxed.Heb hopenlijk een goede bh gevonden die s niet knelt of schuurt en tegelijk enorm veel steun geeft want ik wordt gek van de "gewone" dingen incl de sport uitvoeringen. grrr. Moet alleen nog even geleverd worden verder lekker uit eten vanavond. We waren gister 10jr getrouwd vandaar. En waarom dan niet gister uiteten.. nou vandaag is het spareribsdag en daar is de hele fam gek op
Nou dat weet ik eigenlijk niet. Dat is een revalidatiecentrum. Ik had een revalidatiegenootje die had eerst in het ziekenhuis gerevalideerd maar is uiteindelijk toch naar beatrixoord gegaan. Weet niet of het in het ziekenhuis alleen sporten onder begeleiding is? Of heb je ook gesprekken met de psycholoog en diëtiste enz?
Ik wilde in eerste instantie ook geen gebruik maken van de psycholoog en diëtiste maar uiteindelijk is het goed geweest dat ik geweest ben. Wij hadden ook bewegingsgeorienteerde therapie en Lichaamsbewustwording. Ik heb het in eerste instantie vervloekt maar uiteindelijk was het erg zinvol en heb ik er ook veel aan gehad!
Ik ga er ook heen met zoiets van ik kan maar 1 keer opnieuw beginnen , laat ik het nu s goed doen dus ik sta overal open voor, ik zie wel.
MISTRAL94
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-13 12:52
Dat is het beste! Het overkwam mij een beetje en alles wat nieuw is mag ik graag even lekker tegenaan schoppen Maar ik zei dat vorige week nog tegen de cardioloog dat ik het iedereen aan kan raden dat je er echt wat aan hebt!
Misschien hangt dat van het ziekenhuis af, ik vroeg allerlei dingen en dat lieten ze allemaal zien en gaven uitleg. Dus ze vertelde tussen neus en lippen door dat er geen afwijkingen waren. Dit was van de echo maar de officiële uitslag kreeg ik bij het volgende bezoek aan de cardioloog.
Ik moet maandagochtend weer naar het Umcg naar de genetica om te horen wat ze gaan doen.
Sorry ik heb niks gelezen,moest even kwijt dat mijn moeder vanmiddag is overleden. Ze had longkanker en zat oa in dr hoofd, ze heeft een hersenbloeding gehad en was weg. brrrr ben kapot, ondersteboven en flink in de war.