Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als sport loop ik 3x per week hard en pak dan zoveel mogelijk de fiets etc. Knappe prestatie die 13,9 kg in zo'n korte tijd! Hoeveel wil je er in totaal af?
Ik heb nu vakantie, maar op school nam ik dan vaak even een slokje en voor ik het wist was het flesje leeg. Nu gaat het bij mij automatisch. Ik drink een groot glas lauwwarm water als ik mijn bed uit kom en dan een groot glas koud water bij mijn ontbijt. Dan heb ik al zo'n halve liter water op en dan is de rest ook niet meer zo'n moeite. Soms ben ik het water he-le-maal zat en dan mag ik ter afwisseling een glaasje christal clear. Dit drink ik verder heel weinig i.v.m. stoffen als aspartaam, maar ter afwisseling vind ik het erg lekker!
.
Nou was ik 10 minuten binnen om een broodje te eten en wilde vervolgens de kippen weer in hun hok doen. 3 kippies kwamen braaf aangehuppeld maar de laatste ontbrak. Vind ik als enige aanwijzing een heleboel grijze veren (en zelfs een echte pluk veren). Waarschijnlijk is in die 10 minuten een een of ander verrot kl*otebeest er met mijn kip vandoor gegaan!