Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 16:39

Gypsy, dat zijn wax extensions. Ik zou daar niet zelf aan gaan beginnen, maar op z'n minst een cursus gaan volgen. Anders maak je écht meer stuk dan je lief is.

PrinceAmos, hoe bedoel je dat je haar er lelijk van wordt? Ik zet ook extensions (gecertificeerd) in Nieuwegein.

Whizzard

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 17:27

Gatecrasher, het is inderdaad een beetje aan de droge kant. Als ik het gewoon borstelde zat het net niet mooi. Moest er wel altijd een beetje werk insteken en dat was met Indian Gold niet. Dat zat altijd vrijwel meteen goed en was niet droog te krijgen :D. Ik heb toen voor 100 stuks van 50 cm 340 euro ongeveer betaald. Heb trouwens 180 gr clip ins besteld. Mocht het te dik zijn dan laat ik gewoon een paar matten uit, maar denk dat het wel gaat omdat m´n haar bovenop wel dik is.

Gypsy, ik zou idd niet zelf waxextensions gaan zetten. Misschien wel micro rings? Maar daar heb ik geen ervaring mee. Waxextensions kun je kiezen uit heel veel soorten. Heb zelf heeele goede ervaringen met Indian Gold en op de tweede plaats bevielen die van Great Hair ook aardig goed. Socap zou ik niet direct voor gaan, dat wordt wel veeel sneller droog maar kost dan ook wat minder.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 17:55

Oké thx dan ben ik alweer wat wijzer. :)

Ik vrees dat 't heel moeilijk word, binnenkort ben ik weer een arme student dus ja. Die dreadlocks waren een super oplossing, een keer investeren en je hebt er daarna veel plezier van. :j Maar bij de echte haar extensions vind je dat dus niet zo gemakkelijk. :=

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:50

Klopt, er zit heel veel verschil in kwaliteit en ze moeten daarnaast ook goed gezet worden. Ik heb 240 euro betaald voor 100 stuks Great Hair van 50 cm. Dat valt opzich mee en de kwaliteit was goed. Maar die van Indian Gold nog wat beter, maar ook 100 euro duurder :P . Het wordt mij nu ook wat te duur (ook student :D ) dus ga nu de clip ins van Luxury for Princesses proberen..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:57

Ik gebruik altijd een eigen merk van een leverancier, 1 grams plukjes, erg goede kwaliteit en vrij goedkoop.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:03

Hallo,

ik heb een vraag over hairextentions en dacht " tja waar kan ik deze nou beter stellen dan in het hairextentions topic *\o/* :D "
Miischien kunnen jullie mij helpen.

Ik heb interesse in clip in extentions en wil graag weten waar ik goede kan kopen die ook een goede kwaliteit hebben maar ook leuk is voor de portomonee :D
misschien kan iemand mij iets aanraden.

Ook vroeg ik mij af (omdat ik nogal een lastige kleur heb) of het erg was als de clip ins niet helemaal dezelfde kleur hebben als mijn eigen haar. En als dat geen probleem is wat is dan beter een lichtere of donkere kleur dan mijn eigen haarkleur?

Alvast heel erg bedankt voor de antwoorden :)

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:12

Ik heb een tijd geleden clip in extensions kleur 613 bleach blonde van luxy gekocht en heb er nog steeds geen spijt van! Er was iemand die zich afvroeg hoe de kwaliteit van de blonde extensions was; ik ben er erg blij mee :)

Het enige waar ik tegenaan loop is dat ik altijd mij haar moet stijlen aangezien krullen niet echt willen blijven zitten in de extensions.. Iemand nog tips voor mij? :)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:33

en waar heb jij deze gekocht dropje?
ik heb wel interesse..heb je misschien ook een foto ben benieuwd naar de kleur... ik ben op zoek naar een beetje bruin-blond..

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 12:46

Annemieke, ik denk dat dat Dropje ze van luxyhair.com heeft? Daar wilde ik ze inderdaad eerst ook bestellen, maar heb toen voor de Nederlandse variant: luxuryforprincesses gekozen. Ben benieuwd hoe ze gaan bevallen. Bovendien kun jede extensions vaak verven, mits ze van human hair zijn gemaakt. Dit geldt voor Luxy en voor luxuryforprincesses. Op beide sites staan foto's van de verschillende kleurtinten. Misschien heb je daar iets aan :) .

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:30

ppppfff heb even gekeken....heb er wel zin in ...maar het is een hoop geld om het zo even te kopen om te proberen.. :')

Ik ga nog even verder lezen maar als iemand tips heeft etc. zijn deze meer dan welkom/./.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 13:46

nou ik heb de 160 gram-butterscotch blond besteld...weet niet of dit echt mijn kleur is denk zelf dat deze net ietsjes te donker is maargoed ik zie het wel als ze binnen zijn...

maakt dat iets uit als je eigen kleur iets lichter of donkerder is als de extentions ?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:46

Je kan goedkope extentions via ebay krijgen,maar ben er zelf geen voorstander van.
Het is wel goedkoop en het is bij mij wel 2x goed gegaan.
Maar heb beide extentions niet gebruikt.
1ste zijn micro rings geweest 3x niks je moet er zoveel op je hoofd doen dat heel je hoofd vol zit metdie ringetjes.
2de is een halve kop geweest,en de kleur was niet goed.

Voor de rest vind ik wel dat je extention moet aansluiten bij je eiigen haar anders zie je wel dat je er iets in heb zitten.

Misschien is mp wel een optie voor het eerst uit te proberen?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 14:53

Anne_mieke88, goedkope clip ins (van prima kwaliteit) kun je via Ebay kopen voor weinig.
Je kunt beter een lichtere kleur nemen dan je eigen haar, want het is makkelijker (en minder schadelijk) om de extensions donkerder te verven.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 15:19

Ik heb de butterschots van luxary for princesses besteld...ik kijk of het de goede kleur is door de verpakking heen en kan dan altijd nog ruilen...(mits in verpakking)

ik heb butterscotch blond genomen vinden jullie dit passen?

Dit is butterscotch blond daaronder 2 foto's van mijn eigen kleur;

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 15:40

Afbeelding
Met krullen, beetje wazig maar voor t idee
Afbeelding
Met stijl haar :)

Ik heb ze inderdaad bij de officiele site van luxy besteld.
Ik had inderdaad ook zoiets van ja tis een hoop geld maar dan heb je wel mooi haar.
En dat is gelukkig ook zo :) alleen dat probleem met die krullen dan die er zo uit zijn..
(Niemand tips..?)

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 15:45

Moooi dropje! In mijn eigen haar bleven krullen ook nooit zo goed zitten, maar ik heb sindskort een krultang van de Iso en die werkt super! Misschien bij jou ook?

Ben heel benieuwd hoe de luxury for princesses jouw bevallen Annemieke! Kreeg je ook een melding dat ze niet op voorraad waren of komen ze bij jou wel binnen een week? Wel foto's plaatsen he? :D De kleur lijkt opzich wel goed, maar is lastig te beoordelen vanaf foto's. Je kunt het haar verven in je eigen kleur dus ik zou me er niet zo druk om maken :) .

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 15:46

Dropje, ik heb ook regelmatig krullen in mijn wax extensions, ik doe het als volgt:
De rollers (die spons dingen van de Kruidvat, 2x 5 stuks) erin draaien (de avond van tevoren, ik moet er dan mee slapen, maar met clip ins hoeft dat natuurlijk niet) en daarna benevelen met water (plantenspuit op de spray stand).
Een nacht laten zitten en de volgende dag de rollers eruit halen als een pijpekrul (verticaal eruit 'trekken') en met je handen de krullen in 3 of 4 delen verdelen. Dan schuim erin knijpen en opspuiten met lak; blijft bij mij de hele dag zitten!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:03

Whizzard schreef:
Moooi dropje! In mijn eigen haar bleven krullen ook nooit zo goed zitten, maar ik heb sindskort een krultang van de Iso en die werkt super! Misschien bij jou ook?

Ben heel benieuwd hoe de luxury for princesses jouw bevallen Annemieke! Kreeg je ook een melding dat ze niet op voorraad waren of komen ze bij jou wel binnen een week? Wel foto's plaatsen he? :D De kleur lijkt opzich wel goed, maar is lastig te beoordelen vanaf foto's. Je kunt het haar verven in je eigen kleur dus ik zou me er niet zo druk om maken :) .

Ik heb ze wel besteld maar kan ze pas om half 6 betalen als ik thuis ben. Dus nog geen mail over niet op voorraad.
Op de site staat dat ze op voorraad zijn...is dat niet zo ga ik een lekkere klachtbrief sturen :D
Ik ben een leek met extentions ik ga even opzoeken hoe ik ze eventueel kan verven...mijn kleur is lastig...want het komt niet echt uit een potje....

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:39

dropje_90: Bij mij zijn m'n krullen uit m'n Luxys niet te krijgen, moet ze echt stijlen wil ik ze weer stijl hebben :oo
Wellicht je tang heter zetten of langer erin houden? Of idd zonder warmte krullen wat Quellian post! Je kan er van die wikkels voor kopen maar het werkt ook met sokken! :')

Dit is een filmpje van Luxy Extensions met no-heat krullen met clipjes

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:45

Sokken? Vertel? :D
Leuk filmpje, ga ik ook proberen! Gaat sneller dan 10 krullers erin zetten (hoewel dat ook vrij rap gaat).

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 16:57

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:03

Dank je! Ga ik eens proberen!

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 17:08

Olaa ladies, ik lees af en toe mee ;) Ik heb afgelopen juni extensions laten zetten bij hair & nail in Purmerend, was een voucher via vakantieveilingen. Ik heb ze gezet omdat ik in juli ging trouwen en graag voller haar wilde, ik heb van m'n zelf al redelijk lang haar, maar niet zoveel. Ik krijg er tot nu toe veel complimenten over, het valt niemand op dat ze erin zitten. 100% tevreden ben ik er niet mee, de onderkant vnd ik niet mooi, vanaf dag 1 al droog en pluizig. Maar da's denk ik gewoon de kwaliteit van de goedkope extension.

gatecrascher

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:12

Focussed; die video van die sock bun, wat een geweldig idee. Het is volgens mij nog niet zo makkelijk om je haar er in te rollen, maar ga het zeker eens proberen!!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 21:12

Daar gaat alleen de goede nachtrust lijkt me?