gr_roos schreef:Maar er zijn hier een heleboel mensen die bewust kinderloos zijn en die zijn echt geen snotpiegeltjes van 18 of 20 meer. Later als je wat ouder wordt gaat voor die mensen ook niet op. Laat ons in onze waarden, start zelf een topic waarin de ervaringen over de schattige kinderen worden gedeeld en kom hier niet iedere keer aanzetten over moedergevoelens oiv hormonen, rammelende eierstokken en later als je oud bent.
Ik ben een stuk ouder dan de meeste bokkers die zulke opmerkingen maken.
Plien, dit topic gaat over mensen die GEEN kinderen willen, respecteer dat ongeacht de leeftijd van degene die iets post en begin nit op jou leeftijd dacht ik er ook zo over. Deel je ervaring in een topic dat gaat over je kindwens op 20 jarige leeftijd en wat er 10 jaar later van gekomen is, maar laat de bewust kinderloze hun ervaring ook delen in een daarvoor bestemd topic.
Volgens mij komt het gewoon niet bij jullie op dat de antwoorden die jullie geven respectloos zijn.
Volgens een aantal bokkers heb je dan een verkeerde man, slecht huwelijk, ben je egoïstisch, onverdraagzaam, moet je vooral je mening voor je houden en geen commentaar hebben op kinderen.
Trennie, nogmaals sorry voor het half lezen, maar ben bepaalde reacties hier zo zat.
Je vergeet jeugdtrauma/nare jeugd/geen driewieler