Ben nu een french manicure aan het maken met o.a. hello holo op de tips. Ik zit nu op laag 4, en er moet straks nog een topcoat op. Wat duurt dat wachten tot het droog is toch lang he...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

passieAppel schreef:Doen jullie iets met jullie teennagels?
Van de ene voet heb ik de nagels in brandweerwagenrood, grote teen met een gouden glittertje over het rood. Het is een heel basic rood, zonder glitter enz en gewoon heel mooi rood. En op de andere zit bleu asphalte. Hij is in het echt veel grijzer en donkerder dan je zou verwachten.
). 
Heb je foto's?

passieAppel schreef:Jeetje wat gaan jullie snel zeg!
Ik moet snel weer iets aan mijn teennagels gaan doen: Die zijn normaal blauw, nu aan m'n twee grote tenen nog een heel klein beetje
Doen jullie iets met jullie teennagels?

hestejente schreef:Beetje het imago van de IJslanderruiter opvijzelen, niet iedereen heeft wollen truien... er zijn ook hippe mensen tussen he
Niet iedereen houd ervan om hele dagen door de modder te baggeren 
hestejente schreef:Totaal geen smaak die man, ik merk 't alweer![]()
Even vraagje: ik ben op zoek naar een doorzichtige lak met paarse glitter, liefst fijne en wat grovere glitter door elkaar. Waar oh waar? Gister dácht ik 'm gevonden te hebben maar bleek een doorzichtig-iets-of-wat-paarsachtig spul met zilveren glitter te zijn