[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 17:44

Oh god, ik heb denk ik een giga probleem. Heb zojuist een bestelling geplaatst bij Crazy Factory, heb de betaling net gedaan maar ben het zogenoemde betalingskenmerk er vergeten bij te zetten |(
Heb nu dus voor de tweede maal betaald met die code er wél bij, maar hoop toch wel dat ik mijn geld terugkrijg!

Myryana

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 17:50

Ik zou ze even een mailtje sturen. En in het vervolg zou ik niet 2 maal de betaling overmaken maar een mail sturen dat je betaling gedaan hebt en dan je betaalgegevens doorgeven. Ze kunnen dan de betaling traceren.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 17:53

Ja dacht ik daarnet ook aan, maar toen ik net mijn bestelling maakte en de rekeningnummers enz. kreeg toegestuurd, stond er wel bij dat bestellingen zonder betalingskenmerken niet konden uitgevoerd worden, of iets in die aard, dus had schrik dat ze dan niet eens de betaling zouden krijgen. Maar blijkbaar wel want de eerste 11,20 die ik moest betalen is al van m'n rekening verdwenen ;(
Heb nu dus een mailtje gestuurd, normaal gezien antwoorden ze binnen de 24u

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:03

Een nieuwe werknemer bij ons op kantoor vroeg aan mijn moeder of het tunneltje in haar oor geen probleem was, zegt mijn moeder kurkdroog "ooh, die van mijn dochter zijn veel groter en zij is hier supervisor".

_O-

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:04

Hahaha dat is wel droog.

Mijn tong doet gelukkig helemaal geen pijn meer, begint ook al wat dunner te worden, eten is nu helemaal niet meer moeilijk. Ik ben helemaal blij.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 12:07

Fijn rockwitch +:)+

Haha Authentic, mooi toch :D

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:38

Mijn navelpiercing gaat onwijs goed :) Heb hem nu 8 weken en totaal geen last van gehad, het zetten deed ook geen zeer. Heel af en toe is ie wat rood bij de gaatjes als ik strakke kleding erover aan heb gehad o.i.d maar voor de rest prima :)

Ik ga zometeen een bestelling plaatsen bij Steelnavel.com maar een 'Gem navel barbell' is toch titanium?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:31

Moet je even rechts onderin kijken of er bij Materials Stainless Steel (Chirurgisch staal) of dus Titanium staat ;)

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:34

Dat staat er dus niet, het staat in de titel van het product zegmaar welk materiaal het is maar Gem is dus geen titanium?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:46

"Gem" is omdat er een steentje in zit (gem letterlijk is een - bewerkte - edelsteen in het Engels) :)

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:50

Okee dat wist ik niet eens joh :+ en dan had ik nog wel een 9,6 voor mijn eindexamen engels *schaam* Dan ga ik even verder speuren :)

Edit: Heb het gevonden, dankje :D

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:16

Ik laat dus zaterdag mijn helix piercen :)
maar nu weet ik niet of ik er dan direct wel een muts overheen kan doen ivm kou.
Ga daarna namelijk nog even de stad in en weet niet wat slechter is voor dat ding, direct die vrieskou of een muts erop.
Wat denken jullie?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:44

Kan wel een muts op toch? Had een koptelefoon over mijn vers gezette rook vorig jaar, vond hij ook niet erg. Tot ik hem er iets te hard overheen roste :=

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:47

mayniac_val schreef:
Kan wel een muts op toch? Had een koptelefoon over mijn vers gezette rook vorig jaar, vond hij ook niet erg. Tot ik hem er iets te hard overheen roste :=

Ok mooi :)
Omdat ik nml had gelezen dat je geen strakke kleding over (nieuwe) navelpiercing kon doen (in ieder geval werd dat afgeraden :P)
En omdat mn muts vrij strak zit, wilde ik het even vragen :P

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:51

Dat is meer omdat het de hele dag is geloof ik, dan kan hij niet ademen.

Natasja_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 12:54

Hallo, ik kom even binnenvallen met een vraag.. :) ik zou graag een forward helix willen, alleen wel met een bepaald ringetje erin (zoiets als op de foto). Weten jullie waar ik zoiets kan vinden? (dus een klein subtiel ringetje wat aansluit en niet te los hangt)

Afbeelding
Afbeelding

Alvast bedankt!

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:00

Natasja_87 schreef:
Hallo, ik kom even binnenvallen met een vraag.. :) ik zou graag een forward helix willen, alleen wel met een bepaald ringetje erin (zoiets als op de foto). Weten jullie waar ik zoiets kan vinden? (dus een klein subtiel ringetje wat aansluit en niet te los hangt)

Alvast bedankt!

Zo hé, foto-overkill :P
Vraag piercer. Die heeft ze vast wel.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:06

Of ze kunnen ze bestellen. :j

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:08

mayniac_val schreef:
Dat is meer omdat het de hele dag is geloof ik, dan kan hij niet ademen.

Maar is het niet zo dat jouw rook meer in je oorschelp lag??
Dan wordt ie zegmaar iets meer beschermd tegen druk erop. Lijkt mij in ieder geval.
Maar ik probeer het wel gewoon, en anders wikkel ik gewoon mijn sjaal om mijn hoofd :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:10

Nee, dat stukje kraakbeen waar hij in zit, steekt lekker uit bij mij :D Maar ik denk niet dat die paar uurtjes kwaad kunnen hoor, voor navelpiercings zal wel gelden dat je er niet de hele dag synthetische shirtjes overheen mag dragen omdat er dan geen lucht bij kan.

Natasja_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:11

Ik had gisteren al bij 2 piercingzaken gevraagd, maar werd nou niet heel netjes geholpen. De ene vond het vreemd dat ik op zoek was naar een piercing terwijl ik de piercing nog niet had, en de andere wees een vitrine aan en als hij daar niet bijstond had hij hem niet..

Ik zal van de week dan nog maar eens navragen bij een andere :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:25

Wat jammer dat ze daar zo ingewikkeld over doen zeg.
Bij ons wordt je tenminste wel fatsoenlijk geholpen en krijg je gelijk een berg gidsen onder je neus geschoven.

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:32

mayniac_val schreef:
Nee, dat stukje kraakbeen waar hij in zit, steekt lekker uit bij mij :D Maar ik denk niet dat die paar uurtjes kwaad kunnen hoor, voor navelpiercings zal wel gelden dat je er niet de hele dag synthetische shirtjes overheen mag dragen omdat er dan geen lucht bij kan.

Haha ok :')
Nou dan doe ik het maar gewoon
Maar ja ben beetje voorzichtig, tis wel m'n 1e, hehe :P

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:36

Ja, snap ik hoor! Maar hij zal het wel overleven!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 21:51

Ik kom ook even binnenvallen met een vraag. Ik heb meerdere piercings maar nergens last van, op 1 na.
Ik heb nu ongeveer sinds een paar jaar een navelpiercing. Op een of andere manier blijft er altijd een beetje "Viezigheid" uitkomen aan de bovenkant. Meestal een klein beetje bloed wat dan een klein korstje wordt. Ik moet dat telkens weghalen omdat het tussen huid en staafje zit. Mijn piercing is iets dieper als normaal erin gezet. Daardoor heb ik een grotere maat nodig dan dat er in de shops verkocht worden. Ik heb nu zwangerschapspiercings op maat geknipt zodat er aan zowel boven als onderkant genoeg ruimte overblijft. Ik heb er opzich geen pijn aan en wil hem het liefst laten zitten, verder hou ik hem zo goed als het gaat schoon, maar door oa kleding en slapen blijft er telkens zon korstje op komen.

Wie herkent dit of weet hoe ik hier vanaf kan komen