Ik heb bij de wii-fit m'n eigen routine opgeslagen, die duurt ongeveer 'n kwartier en dan doe ik vaak nog wat aerobic games, zodat ik aan 'n half uur kom, hoe gebruiken jullie de fit?
Bij mij 1x eruit gegaan en toen batterijen even erin en eruit en daarna niet meer gebeurd. Hier pakt hij hem af en toe ook niet, maar dan doe ik de oefening gewoon niet helemaal goed, eigen schuld, haha. Met wisselsprongen bijvoorbeeld deed ik heel snel en boog ik mijn knieën niet. Zodra ik dat wel deed precies zoals het moest ging het prima. Verder nooit klachten erover.
Mariska85
Geplaatst: 17-02-13 17:35
Ik ben gestopt met mijn 9weken programma . Ruim een week niets gedaan en die krijg ik toch nooit meer ingehaald Heb vandaag voor het eerst geshred . Viel me eigenlijk best wel mee.
Ik doe iets goed verkeerd, kan iemand me helpen? Na het sporten gigantische pijn aan de linkerkant net boven mijn heup. Dit trekt na 1 dag door mijn hele linkerkant heen en ik kan na het sporten dus ook niet meer liggen, zoveel pijn...
Dan zou ik maar beginnen met minimaal een dag rust te nemen. Goed trainen is ook op tijd je rust nemen. En waarschijnlijk geen dubbele lessen meer. Het programma is als het goed is zo afgesteld dat je lichaam het zonder problemen moet kunnen volhouden bij een les per dag.
Hoe voelt de pijn? Stekend, uitstralend (die is al duidelijk) of nog specifieker? Is het bij bepaalde bewegingen? Zit er misschien een blauwe plek? Wat voor vorm heeft die dan? Misschien rare vragen, maar ik heb zelf ook ooit een blessure daar gehad en die had een aantal heel kenmerkende dingen.
Stekend brandend en de dag erna straalt het door naar mijn been. Is gewoon de hele dag en langer. Nu al dag 3 en nog zacht aanwezig
Siamsmeesje
Geplaatst: 20-02-13 21:10
Nee, dan lijkt het in niets op wat ik had. Dat straalde geen 3 dagen uit. Sorry, dan kan ik je verder niet echt helpen. Anders misschien toch eens naar een dokter? Misschien is het een overbelasting van het een of ander.
Naar aanleiding van jullie adviezen heb ik EA 2 vandaag ook maar eens aangeschaft...nu nog beginnen hihi. Mijn conditie is echt zwaar belabberd...zucht