Nemurin schreef:Zou ik ook niet op vallen.
MAAR ik moet wel zeggen: er zijn mensen die uiterlijk echt geen factor vinden! Ik zie mensen soms met lelijkerds trouwen, dat ik denk van "Zou je daar nou echt ja tegen durven zeggen?" Nou blijkbaar wel he!
Voor mij persoonlijk tellen zowel innerlijk als uiterlijk even zwaar mee. Ik moet het er wel op kunnen doen. Maar als iedereen zo dacht kwamen sommigen echt nooit aan de man/vrouw en dat doen ze wel (eerder dan ik zelfs...) dus gelukkig maar!
Fiffill: Ach, mijn moeder heeft gewoon een zeer aantrekkelijke dochter.
Wie weet vinden die mensen die volgens jou op "lelijkerds" vallen die persoon wél mooi/aantrekkelijk? Iedereen heeft een andere smaak.

En: lucky you, toch de goeie genen doorgekregen.

Langcara schreef:Dat is waar Electra! Ik heb een vent met een kale kop en ik vind hem tóch mooi, anders was ik er niet verliefd op geworden. Maar het is ook de manier waarop een man kaal is. Alleen boven kaal en opzij haar is onaantrekkelijk. Daarom scheert die van mij dan maar ineens alles kort en dat ziet er beter uit.
Wat nog veel erger is, is als ze bovenop kaal zijn en het haar van de zijkant erover heen gaan kammen.

. Ik vind sommige reacties gewoon een beetje bijzonder dus vandaar dat ik even in de verdediging schoot.