Moeders hebben korte haren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:14

Nemurin schreef:
Zou ik ook niet op vallen.

MAAR ik moet wel zeggen: er zijn mensen die uiterlijk echt geen factor vinden! Ik zie mensen soms met lelijkerds trouwen, dat ik denk van "Zou je daar nou echt ja tegen durven zeggen?" Nou blijkbaar wel he!

Voor mij persoonlijk tellen zowel innerlijk als uiterlijk even zwaar mee. Ik moet het er wel op kunnen doen. Maar als iedereen zo dacht kwamen sommigen echt nooit aan de man/vrouw en dat doen ze wel (eerder dan ik zelfs...) dus gelukkig maar!

Fiffill: Ach, mijn moeder heeft gewoon een zeer aantrekkelijke dochter. _O-

Wie weet vinden die mensen die volgens jou op "lelijkerds" vallen die persoon wél mooi/aantrekkelijk? Iedereen heeft een andere smaak. :D

En: lucky you, toch de goeie genen doorgekregen. ;) :')

Langcara schreef:
Dat is waar Electra! Ik heb een vent met een kale kop en ik vind hem tóch mooi, anders was ik er niet verliefd op geworden. Maar het is ook de manier waarop een man kaal is. Alleen boven kaal en opzij haar is onaantrekkelijk. Daarom scheert die van mij dan maar ineens alles kort en dat ziet er beter uit.

Wat nog veel erger is, is als ze bovenop kaal zijn en het haar van de zijkant erover heen gaan kammen. :')

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:15

Electra, ik geloof best dat jij ook veel werkt, maar mijn moeder draait 24 nachtdiensten per maand en slaap gemiddeld 4 tot 5 uur per dag. Dus die maakt zich niet zo druk om haar uiterlijk.. Voornamelijk omdat zij ook in een totaal ander ritme leeft natuurlijk.

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:15

Fiffill schreef:
Wat nog veel erger is, is als ze bovenop kaal zijn en het haar van de zijkant erover heen gaan kammen. :')

Ja, dan moeten ze dat haar heel lang laten groeien! Ieuw!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:16

Ik vraag me soms ook af waar ik de tijd vandaan haal. Al sta ik wel op het randje - ik zou nog zeker wel meer aan mijn uiterlijk kunnen doen. :+

Maar even voor de duidelijkheid: als ik alles op zou sommen dat mijn moeder doet, zou je je ook afvragen waar ze de tijd vandaan haalt.
En ik maak GEEN heilige van d'r.

Fiffill: Nou dat hoop ik dan maar voor ze... :')

Fenrir

Re: Moeders hebben korte haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:18

Ik denk dat iedereen er best tijd voor kan maken (niet zozeer tijd voor hééft) maar het is maar net waar je prioriteiten liggen en wat je er voor wilt opgeven. Snap best dat mensen de keus maken voor andere dingen te gaan :)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:18

Sundral,
Of je nu wel of niet (veel) werkt, er normaal verzorgd uitzien, kan iedereen. Je hoeft ook niet met de laatste mode en trends mee te doen om er aantrekkelijk/verzorgd uit te zien. Gewoon kijken wat het beste bij jouw figuur past (als je dat wilt). Ik zie wel eens te zware dames in kleding, waardoor zij er niet aantrekkelijker op worden. Ook als je te zwaar bent, kan je er leuk uitzien. Ik ken genoeg te dikke vrouwen, maar die zien er wel leuk uit. Les 1 is sowieso: een goede BH, als je tieten op je heupen hangen staat niets leuk. :D

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:19

Langcara schreef:
Respect voor je moeder Sundral. Echt waar.
Maar mannen zullen toch niet snel op je moeder vallen. Die willen ondanks alles liever een vrouw die er vrouwelijk uit ziet en op haar uiterlijk wat uit doet.
Maar dat kan je moeder denk ik niets schelen. Heeft ze ergens nog groot gelijk in ook hoor.

Mannen zullen ook niet zo snel op haar vallen. Ergens denk ik natuurlijk wel dat het haar iets kan schelen, als we eerlijk zijn doet zoiets met iedereen wel wat. Ik zou mezelf later ook als een moderne mama willen zien alleen denk ik dat, dat ook het verschil is tussen toen en nu.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:20

Nemurin schreef:
Ik vraag me soms ook af waar ik de tijd vandaan haal. Al sta ik wel op het randje - ik zou nog zeker wel meer aan mijn uiterlijk kunnen doen. :+

Maar even voor de duidelijkheid: als ik alles op zou sommen dat mijn moeder doet, zou je je ook afvragen waar ze de tijd vandaan haalt.
En ik maak GEEN heilige van d'r.
Fiffill: Nou dat hoop ik dan maar voor ze... :')

Doe ik dat wel dan? Als dat zo over komt, dat doe ik absoluut niet hoor. Ik vind haar echt geen heilige, maar heb wel veel respect voor wat ze allemaal doet.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:22

Electra63 schreef:
Sundral,
Of je nu wel of niet (veel) werkt, er normaal verzorgd uitzien, kan iedereen. Je hoeft ook niet met de laatste mode en trends mee te doen om er aantrekkelijk/verzorgd uit te zien. Gewoon kijken wat het beste bij jouw figuur past (als je dat wilt). Ik zie wel eens te zware dames in kleding, waardoor zij er niet aantrekkelijker op worden. Ook als je te zwaar bent, kan je er leuk uitzien. Ik ken genoeg te dikke vrouwen, maar die zien er wel leuk uit. Les 1 is sowieso: een goede BH, als je tieten op je heupen hangen staat niets leuk. :D

_O-

Mijn moeder ziet er ook wel echt verzorgd uit hoor, maar een echte hippe moeder? Nee vind ik niet. Alhoewel ze voor speciale gelegenheden er dan wel weer leuk uit ziet.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:23

Electra63 schreef:
Sundral,

In sommige gevallen is een goede bh vinden nog niet eens zo makkelijk.... tenminste, 70 euro voor een bh is mij iets teveel van het goede, ben ook maar een arme student 8)7
En dan ben ik slank dat is het probleem niet, het probleem is meer dat men kennelijk denkt dat slanke mensen alleen maar kleine borsten hebben :')

Dus ja, dat sommige mensen die hel van bh winkel in, bh winkel uit niet door willen, kan ik best begrijpen... ik sleep me er ook altijd doorheen _O-
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 03-01-12 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:23

Fiffill schreef:
Ik denk dat iedereen er best tijd voor kan maken (niet zozeer tijd voor hééft) maar het is maar net waar je prioriteiten liggen en wat je er voor wilt opgeven. Snap best dat mensen de keus maken voor andere dingen te gaan :)

Dat klopt.
Ik sta altijd 1 uur eerder op. Lekker ontbijten, douchen en "tutten". Ik ben helemaal geen modepop, maar ik hou wel van leuke kapsels, een beetje make-up (ik ga niet de deur uit zonder eye-liner en mascare) en gewoon in mijn ogen leuke kleding: goede spijkerbroek, leuke laarzen en een shirtje. Niets bijzonders. Maar als ik vrouwen zie in te strakke kleding, een slechte bh, te korte broek, en kleuren die niet combineren, haar nog in de slaapstand, dan is dat prima, maar geen tijd, vind ik een smoesje. Het is geen interesse of geen zin.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:24

Nou ja het kwam wel een beetje zo over, je sprong nogal in de persoonlijke verdediging van je moeder dat ze niets aan haar uiterlijk zou hoeven doen. Respect is prima, maar je mag best af en toe zeggen dat je het niet eens bent met wat je moeder kiest. Dat heb je hierboven ook gedaan ,dus bij deze is mijn punt niks meer waard. _O-

Als het haar niet kan schelen, hoeft ze dat niet van mij nee. Maar mij zou het wel kunnen schelen. Ik word ook liever nooit zo dik als mijn moeder want dan wordt het moeilijker en zo goed als zij is in kleding uitkiezen die op haar figuur nog staat, zal ik nooit zijn.

Maar dat er geen tijd voor bestaat is onzin: iedereen kan daar altijd tijd voor maken.

Overigens zou ik niet willen dat mijn moeder op haar leeftijd "hip" zou proberen te zijn!
Ze is 56. _O- (Ziet er trouwens bijna 10 jaar jonger uit, maar ja weinig rimpels!)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:25

Fiffill schreef:
Electra63 schreef:
Sundral,

In sommige gevallen is een goede bh vinden nog niet eens zo makkelijk.... tenminste, 70 euro voor een bh is mij iets teveel van het goede, ben ook maar een arme student 8)7
En dan ben ik slank dat is het probleem niet, het probleem is meer dat men kennelijk denkt dat slanke mensen alleen maar kleine borsten hebben :')

Dus ja, dat sommige mensen die hel van bh winkel in, bh winkel uit niet door willen, kan ik best begrijpen... ik sleep me er ook altijd doorheen _O-

Dat verhaal ken ik. Ik ben ook slank met wel een behoorlijke maat.
Maar je ziet van die zware vrouwen die dan een oude BH zonder beugels dragen en die borsten hangen dan ter hoogte van de navel. Wat je dan ook aantrekt, dat staat gewoon niet.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:27

Ik vind mijn moeder ook niet zozeer "hip" in de zin van gigantisch met de mode mee gaan. Maar ook niet gedateerd. Imo is iemand ook niet meteen leuk/aantrekkelijk als 'ie de nieuwste mode aan heeft, het gaat mij veel meer om uitstraling en gedrag.
Je hebt ook "hippe" vrouwen van rond de 30 die de plank volledig misslaan :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:31

Ik heb gewoon afgelopen jaren door schade en schande meegemaakt dat JA: ik moet ECHT een 70C hebben. _O-
75B, 75C, mag allemaal niet baten, zit voor geen meter... Dus ik moet nog steeds lingerie-winkel in en uit tot ik ergens een bh vind in maat 70C want laten ze daar per winkel maar 3 stuks van hebben altijd.

Gelukkig heb ik dan weer een moeder die daarin meegaat en het heel belangrijk vindt dat je een goede bh aan hebt.

Kreeg verdorie nog een compliment van de arts die een biopt moest nemen van één van mijn borsten 5 jaar geleden. Nou ja, compliment... "Gatver wat is dat weefsel nog lekker stevig!"
Is natuurlijk oudere vrouwen gewend. _O- Geen meisje van 21.
Laatst bijgewerkt door Nummus op 03-01-12 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:32

Nemurin schreef:
Nou ja het kwam wel een beetje zo over, je sprong nogal in de persoonlijke verdediging van je moeder dat ze niets aan haar uiterlijk zou hoeven doen. Respect is prima, maar je mag best af en toe zeggen dat je het niet eens bent met wat je moeder kiest. Dat heb je hierboven ook gedaan ,dus bij deze is mijn punt niks meer waard. _O-

Als het haar niet kan schelen, hoeft ze dat niet van mij nee. Maar mij zou het wel kunnen schelen. Ik word ook liever nooit zo dik als mijn moeder want dan wordt het moeilijker en zo goed als zij is in kleding uitkiezen die op haar figuur nog staat, zal ik nooit zijn.

Maar dat er geen tijd voor bestaat is onzin: iedereen kan daar altijd tijd voor maken.

Overigens zou ik niet willen dat mijn moeder op haar leeftijd "hip" zou proberen te zijn!
Ze is 56. _O- (Ziet er trouwens bijna 10 jaar jonger uit, maar ja weinig rimpels!)

Haha nee hoor, mijn moeder en ik zijn een beetje als cat & dog en geloof mij, als je met z'n 2tjes bent ben je het vaker niet met elkaar eens, als wel {:)-:( . Ik vind sommige reacties gewoon een beetje bijzonder dus vandaar dat ik even in de verdediging schoot.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:33

70C zie ik toch wel regelmatig hangen hoor... iig vaker dan 70E, die hebben ze sowieso nergens (bij dingen zoals de Hunkemoller) :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:34

Hahaha nou ja dat krijg je dan he. ;)
Nee dan snap ik het weer, maar juist dan hoef je je al helemaal niet zo druk te maken om de mening van anderen hoor.

Is een mening, geen vaststaand feit.

Fiffill: Nou ja dat wel maar vaak als ik dan kom zijn ze net weg. Of echt in kleuren die ik foeilelijk vind want het oog wil ook wat.
70E lijkt me trouwens zwaar pijnlijk! Die van mij heb ik in principe geen last van tot ik wel heel enthousiast sta te stuiteren... _O- Of naakt de trap op ren.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:35

Nemurin schreef:
Ik heb gewoon afgelopen jaren door schade en schande meegemaakt dat JA: ik moet ECHT een 70C hebben. _O-
75B, 75C, mag allemaal niet baten, zit voor geen meter... Dus ik moet nog steeds lingerie-winkel in en uit tot ik ergens een bh vind in maat 70C want laten ze daar per winkel maar 3 stuks van hebben altijd.

Gelukkig heb ik dan weer een moeder die daarin meegaat en het heel belangrijk vindt dat je een goede bh aan hebt.

Kreeg verdorie nog een compliment van de arts die een biopt moest nemen van één van mijn borsten 5 jaar geleden. Nou ja, compliment... "Gatver wat is dat weefsel nog lekker stevig!"
Is natuurlijk oudere vrouwen gewend. _O- Geen meisje van 21.

_O- mijn HA had ook zo'n opmerking "voelt goed hoor!" vraag me nog steeds af of hij nou echt gewoon bedoelde dat er geen gekke bultjes zaten ofzo of toch iets anders, het is al zo'n droogkloot :')

Nemurin schreef:
Fiffill: Nou ja dat wel maar vaak als ik dan kom zijn ze net weg. Of echt in kleuren die ik foeilelijk vind want het oog wil ook wat.

Ja, als je echt een leuke zoekt wordt het al een stuk moeilijker :=

Edit: pijnlijk... tsja, niet te hard de trap op rennen en goede bh's aan met paardrijden _O- en met uitgaan anders stuiteren ze eruit tijdens het dansen :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:38

Met paardrijden doe ik sinds een paar jaar sportbh's, maar het kan eigenlijk ook wel met gewone oude bh's (75C haha, gaat bol staan maar ach) ben ik achter gekomen.
Karate deed ik altijd met een sport bh anders had ik ze in m'n gezicht zitten na zo'n jump kick. _O-

_O- Jouw HA... Nou ja een arts-assistent (knappe aziaat met lief brilletje) moest ook eerst voelen voor ik doorging voor een mammogram. Eerste kerel naast mijn neefje toen we klein waren (hij was nieuwsgierig en we hebben een goede band) die aan mijn borsten zat ooit.
Dat mocht wel. _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:39

Ik was laatst bij familie van mijn vriend op visite voor de kerst... die hebben een klein jochie van een jaar of 2, hij vond me eerst een beetje eng maar ging toen een beetje stoer doen (zijn moeder zei al dat 'ie een echte versierder was :') ) , dus ik tilde 'm een paar keer op, zat hij op mijn schoot, tilt zijn hoofd een beetje op en blikt hij zo nieuwsgierig direct in mijn decolleté, zit je dan _O-
Rest lag helemaal dubbel, dat koppie van 'm, dat met 2 jaar :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:54

Ik vind hip wel raar aan de schoolpoort, bij ons is er een knappe mama en die ziet er altijd heel hip en sexy uit (loopt ook echt met de vrieskou nog in een korte rok en panty). In de stad vast heel leuk maar aan de schoolpoort vind ik het er echt raar uitzien. Net zoiets als op witte laarzen naar stal, dat doe je gewoon niet :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:24

Sundral schreef:
Wat een topic zeg.. Kan mij er best boos over maken. Mijn moeder heeft mij in haar eentje opgevoed, en is nog steeds alleen. Ja ze is wat te zwaar en ze wil die kilo's er graag af hebben. En ja ze heeft kort haar. En nee, ze loopt niet in de allernieuwste kleren. En nee, ze draagt ook geen makeup en last but not least, NEE ze heeft ook geen seks. Maar mijn moeder heeft wel 4 banen, werkt zich t schompes om alles maar te kunnen doen en mij te onderhouden. Ik heb daar alleen maar respect voor en het kan mij dan ook geen REET schelen dat ze er niet zo uit ziet als de moeders in Modern Family. Tsjonge jonge zeg, waar mensen en dan vooral TS haar vriend zich druk om kunnen maken. Belachelijk. Alsof er geen ergere dingen zijn in het leven.

Wauw dankje voor dit berichtje! Ik vergeet elke week om modern family te kijken en nu is het dinsdag en denk ik er ein-de-lijk wel een keertje aan. _/-\o_

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:27

Urielle schreef:
Ik vind hip wel raar aan de schoolpoort, bij ons is er een knappe mama en die ziet er altijd heel hip en sexy uit (loopt ook echt met de vrieskou nog in een korte rok en panty). In de stad vast heel leuk maar aan de schoolpoort vind ik het er echt raar uitzien. Net zoiets als op witte laarzen naar stal, dat doe je gewoon niet :=

Misschien komt ze direkt uit haar werk en werkt ze in een hippe boetiek? Ik zie liever een knappe mama aan de schoolpoort als een "tokkie", maar ook die "tokkie" moet vooral zelf weten wat zij aantrekt. Witte laarzen naar stal vind ik zonde van de laarzen.
Bij ons op de basisschool is een vader die loopt altijd met blote voeten. Ik vind dat stom, maar goed, moet hij lekker zelf weten.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 16:33

Electra63 schreef:
Urielle schreef:

Misschien komt ze direkt uit haar werk en werkt ze in een hippe boetiek? Ik zie liever een knappe mama aan de schoolpoort als een "tokkie", maar ook die "tokkie" moet vooral zelf weten wat zij aantrekt. Witte laarzen naar stal vind ik zonde van de laarzen.
Bij ons op de basisschool is een vader die loopt altijd met blote voeten. Ik vind dat stom, maar goed, moet hij lekker zelf weten.

tussen Tokkie en opgedirkt zit de grote massa :j
waarom nu weer 2 uiterste noemen? >;)

ik ben een mama met kort haar, wat pittig staat volgens de mensen om me heen en veel beter dan het lange haar wat ik bijna mijn hele leven gehad heb
dat staat gewoon niet meer als je richting 50 gaat -O-
ik lijk nu 20 jaar jonger met dit korte haar dan met mijn lange manen :)) O:)