Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Kana schreef:Zweten jullie echt merkbaar zo veel 's avonds dan?
Ik vind mijn bed eigenlijk nooit vies. Tenzij mijn vriend erin gelegen heeft als ie thuiskomt van zn werk en niet gedoucht heeft. (Hij werkt in de bouw, dus dan zitten er steentjes in mn bed
)daNiielle_ schreef:Als we daar zo over gaan nadenken hebben we binnenkort allemaal smetvrees..
maar jij zei 'het vreemd vinden' dat ik sochtends douche. Nou ik doe overdag eigenlijk helemaal geen vieze dingen hoor.
Als ik ging paardrijden douchte ik sowieso daarna. Maar gewoon een dag op het kantoor en savonds op de bank oid, vind ik niet genoeg om mezelf als 'vuil' te bestempelen.
Dan was ik mijn haar met shampoo, daarna creméspoeling erin. In de tussentijd scheren en douchegel. Dan mn haar uitspoelen en kláár is kees!
vind de handoek van mijn vriend overigens niet vies. Als je beide gedoucht hebt zou ik me daar ook wel mee kunnen afdrogen..
mits ik vrij ben dan douche ik ook sochtends.. haren wassen doe ik iedere dag... ik heb erg lang haar en rij bijna iedere dag paard, als ik het 1 dag niet was is het moddervet.. ik gebruik geen washandje hahaha ik ben ook te lui om me af te drogen dus doe alleen een handdoek om me heen.. meestal is mijn haar nog niet droog als ik naar bed ga dus laat ik die handdoek er om heen zitten.. die gaat vanzelf wel af als ik slaap haha vannah schreef:oohh superlise zit het 's ochtends dan niet vol klitten? ik geloof dat ik er dan uit zou zien als een ontplofte wc borstel