douche gewoontes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: douche gewoontes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 13:38

Ja maar dan lig je toch ook in je eigen zweet en als je sochtends opstaat dan zit er toch ook opgedroogd zweet op je lichaam?

paardKed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 13:39

Ik douche ook altijd voordat ik naar bed ga en ga met nat haar slapen.
Dit scheelt een hoop tijd in de ochtend. Ik hoef niet meer te douche en van föhnen en droog kammen wordt mijn haar statisch. Ideale oplossing voor mij dus!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 13:39

Als we daar zo over gaan nadenken hebben we binnenkort allemaal smetvrees.. :')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 13:40

Zweten jullie echt merkbaar zo veel 's avonds dan? :=

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 13:40

Is wel goed voor de overbevolking van de wereld, moet je je eens bedenken hoe smerig seks is...

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 13:44

Vjestagirl schreef:
Is wel goed voor de overbevolking van de wereld, moet je je eens bedenken hoe smerig seks is...

Precies, stel je voor dat ja 's avonds moet seksen met iemand die enkel 's ochtends douched.
In een bed waar beestjes in de lakens zitten en waar 100000 liter zweet in opgedroogd zit.

:+

Iris82

Kana schreef:

Nee helemaal niet. Sterker nog ik zweet voor mijn gevoel helemaal niet snachts.
Maar goed, onderzoek heeft uitgewezen dat een gemiddeld mens hier in NL iedere nacht een halve liter vocht verliest.
Maar daar trek ik mezelf niets van aan hoor. :P Ik vind mijn bed eigenlijk nooit vies. Tenzij mijn vriend erin gelegen heeft als ie thuiskomt van zn werk en niet gedoucht heeft. (Hij werkt in de bouw, dus dan zitten er steentjes in mn bed := )

daNiielle_ schreef:
Als we daar zo over gaan nadenken hebben we binnenkort allemaal smetvrees..

True, :+ maar jij zei 'het vreemd vinden' dat ik sochtends douche. Nou ik doe overdag eigenlijk helemaal geen vieze dingen hoor. :') Als ik ging paardrijden douchte ik sowieso daarna. Maar gewoon een dag op het kantoor en savonds op de bank oid, vind ik niet genoeg om mezelf als 'vuil' te bestempelen. :D

paardKed

Ik voel me juist 'vies' als ik niet heb gedoucht voordat ik naar bed ga, overdag zweet je namelijk ook.
Maar zo denk ik erover haha!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 13:47

Maar het nadeel van savonds douchen vind ik dat ik vaak: dingen op tv wil zien, de badkamer koud is, het koud is als ik onder de douche uit moet, mijn haren moeten drogen en (grootste issue) ik de hond nog uitlaat precies voor ik ga slapen.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 13:47

Wat een leuk topic. Ik douche meestal 's ochtends, maar soms ook 's avonds als ik goor ben, haha.
Als ik in de douche stap zet ik de douche eerst héél warm, dan besproei ik alle muren met heet water, en dan pas zet ik hem op 'douchetemperatuur' :') Dan was ik mijn haar met shampoo, daarna creméspoeling erin. In de tussentijd scheren en douchegel. Dan mn haar uitspoelen en kláár is kees!

paardKed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 13:48

Dat van dingen op tv willen zien herken ik. Eer dat alle programma's zijn geweest die je wil zien is het al erg laat en dan heb je vaak geen zin meer om te douche. Ik sleur mezelf dan vaak met tegenzin richting de douche.

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:06

Achja.. daN kunne we straks helemaal niks meer :P

Over handoeken gesproken.. de handoek voor me lichaam gebruik ik ook maar 1x die van me haren wil ik soms nog wel eens gebruiken om op te staan, anders van die koude voeten :+ vind de handoek van mijn vriend overigens niet vies. Als je beide gedoucht hebt zou ik me daar ook wel mee kunnen afdrogen..

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:15

Kana schreef:

ja ik wel hoor, heb altijd een hele warme nek als ik wakker word en voel me toch echt niet fris meer

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:17

Me 2

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:19

Ik douche bijna altijd s'avonds, anders voelt het nutteloos omdat ik voor mijn gevoel overdag viezer wordt dan s'avonds. Ik ga gerust met nat haar naar bed, als ik mijn haar wil laten drogen ben ik 5 uur verder of ik moet gaan föhnen en daar heb ik ook geen zin in. Overigens borstel ik het ook niet uit na het avond-douchen, dat doe ik de volgende dag pas (puur luiheid).

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:22

oohh superlise zit het 's ochtends dan niet vol klitten? ik geloof dat ik er dan uit zou zien als een ontplofte wc borstel :o

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:22

He he ja dat ken ik ook :o maarja dan is me haar volgende dag weer een ontplofte poedel..

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 15:23

:=

KevinJ1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:08

ik douche savonds als ik terug kom van stal. sochtends heb ik er geen tijd voor :P mits ik vrij ben dan douche ik ook sochtends.. haren wassen doe ik iedere dag... ik heb erg lang haar en rij bijna iedere dag paard, als ik het 1 dag niet was is het moddervet.. ik gebruik geen washandje hahaha ik ben ook te lui om me af te drogen dus doe alleen een handdoek om me heen.. meestal is mijn haar nog niet droog als ik naar bed ga dus laat ik die handdoek er om heen zitten.. die gaat vanzelf wel af als ik slaap haha

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:12

vannah schreef:
oohh superlise zit het 's ochtends dan niet vol klitten? ik geloof dat ik er dan uit zou zien als een ontplofte wc borstel :o

Het zit sowieso vol klitten, ook als ik het wel uitborstel. Ik was met van die gladmakende, antipluis shampoo en creme spoeling en dan doe ik er s'ochtends heel veel antiklit spray in en soms nog gladmakend spul door de punten. Maar ook al is het mooi uitgekamt, na 5 minuten lopen of bezig zijn zit het weer met klitten, of ik moet het permanent in een strakke knot doen maar dat vind ik ook niks.

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:13

Ik douche iedere dag en was mijn haar ook iedere dag.
Soms als ik zoooo moe ben ga ik wel een zitten tijdens het douchen :')

KevinJ1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:14

ik kan het ook niet uit hoor! zorg voor de volgende morgen hihihi

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:41

ik douche altijd sàvonds net voordat ik bed ga
ik ga meestal in bad.
droog me eerst een beetje af met een handdoek doe dan me badjas aan en als ik me haar heb uitgekamt dan doe ik hem weer uit
ik kam me haar altijd s avonds en daarna maak ik 2 vlechten en dan is het de volgende ochtend alleen maar vochtig.

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:55

Ik douche elke dag.
Soms met koud weer 2keer op een dag.
Heerlijk die warme kraan.
Ik vergeet altijd de washandjes.
En deed er 7jaar over om een rug borstel te kopen.Tja dat ben ik een vergeet achtige doos. :')
Dan lekkere fa zeep lemon mijn favo geurtje,en mijn haar was ik ook ik ben meer zon middernacht doucher.
De avond is voor mij te kort dus neem ik een stukje nacht mee.
Niet echt fijn als je smorgens om half 6 je nestje mag verlaten ochtend krant anderhalf uurs rit.
Ik slaap niet met nat haar,ik heb een fohn,wat ever.
En mijn favo muziek op.
Is echt een ontspanning voor mij.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:17

Ik moet altijd 's ochtends douchen anders ben ik geen mens :+ en doe ook altijd gelijk mijn tanden poetsen :') scheelt tijd helemaal als ik moet wachten totdat ik de cremespoeling kan uitspoelen. :P