Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 22:51

Neej schreef:
Grappig trouwens, zie nu pas dat we naamsgenoten zijn :P

Hee ja, leuk. Ik dacht al toen ik je naam zag: nee dat zal we niet :') maar toch, ik reageer ook gewoon altijd waneer iemand nee zegt haha :')

Neej

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:25

Haha ja dat ken ik :P

Pff ik ben echt op zoek gegaan, maar ik heb gewoon geen foto van mezelf met m'n haar los :') Recent dan :P Die uit m'n profiel is alweer bijna 4 jaar oud en m'n haar is tegenwoordig een flink eind langer :P Dus die moet ik morgen maar even maken :Y)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 23:38

Hi ik wil al een poosje Dip dye in mn haar maar ik weet niet welke kleur.. Ik heb donker bruin haar (er staat een foto op mijn profiel) ik zit te denken aan donker blauw. zou dat leuk zijn?

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 00:18

Of rood, lijkt mee ook wel gaaf!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 01:23

Heb in het vorig topic al is geweest en had toen gevraagd achter tips van welk kapsel zou staan bij mij maar met een hoop beperkingen (niet dit niet dat)
...

Nu zou ik juli de vrije loop laten er staat een foto in m'n profiel nu ja 2 foto's.. van mij
Echt alles mogen juli voorstellen lang, half-lang, kort maakt niet uit

*kijken op eigen risico :') }:) *

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 01:55

Ga morgen op van die virtuele dingen eens kijken...

banditlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 13:44

wax extensions echt schadelijk?
krijg je na een keer al kale plekken haar uitval kort haar (eigen haar) enzo?

met spoed pbs graag!!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 21:59

Hej hallo :wave:

mag ik me hier ook melden?
Ook wel iemand die graag dr haar verft ^^

Wil het eigenlijk weer eens anders.. Zit alleen een beetje te twijfelen wat ik wil..

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 00:01

Ah, stiekem wil ik nog eens mijn haar kleuren trouwens, maar ik durf niet. :+

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 03:03

Tutti_Frutti schreef:
Ik heb nu sinds een maand rood haar, maar het is al een flink stuk lichter en best dof. Moet sowieso ook m'n uitgroei bijwerken. Maar dit was de eerste keer verven voor mij, dus weet niet zo goed hoe ik het op moet lossen, iemand tips :D?

Iemand nog tips? Dacht zelf aan een spoeling, zodat het weer wat feller wordt onder en boven mn uitgroei weg is.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 11:40

Gewoon weer opnieuw verven?
Ik verf eigenlijk elke 5 weken mijn haar, maar goed ik gebruik ook geen chemische haarverf (maar blondeer wel mijn uitgroei).

We gaan zaterdag mijn haar weer rood verven nadat het erg mislukt was met Majicontrast en het nu een rare koperkleur heeft. Dus lekker de roots blonderen en dan er weer Nuclear Red met een beetje Devilish ingooien.. yay!

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:33

ik heb daarstraks bij lush een stukje henna gekregen (caca rouge) om mijn haar te kleuren (ale ja eens te testen) heeft iemand ervaring met de henna van lush om je haar te kleuren?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 20:39

Daar heb ik geen ervaring mee helaas.

Mijn haar is weer mooi rood nu :D
Afbeelding

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 20:39

wow heftig!!! wel super gaaf!!!

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 02:25

Iemand een tip wat ik tegen beschadigd haar kan doen? Ik ben in een maand tijd van zwart naar blond gegaan (4x geblondeerd) en daarna ben ik toch maar weer naar bruin gegaan. Maar van mijn zachte glimmende haartjes is niks meer over. Het is nu heel dof en pluizig, kom er na het douchen ook niet meer met mijn borstel doorheen. Is mijn haar nog te redden? ;(

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 13:19

Heeel veel haarmaskers gebruiken, dat lapte de boel bij mij iig weer op.. Gewoon bij de drogist zo'n pot, van gliss kür bijvoorbeeld, die vind ik zelf heel fijn!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 14:56

Mensen.. Ik heb even wat aanmoediging nodig ;(
Ik ben mijn haar aan het lang laten groeien, maar zit nu op zo'n walgelijke tussenlengte dat een staartje eigenlijk nét nog niet kan, maar los ziet er ook niet uit. Nieuw model knippen is nog te vroeg dan is het meteen weer kort.. Maar krijg nu zooo de neiging dan maar naar de kapper te lopen :oo

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 15:13

NIET DOEN! ;-)
ik heb niet op die lengte gezeten mr wilde van carré nr lang. Ook een paar keer getwijfeld om trg te knippen als ik een leuk kapsel zag. Maar toch doorgezet! Nu krijg ik constant complimenten dat mn haar al zo lang is en echt leuk enzoverder.
Dus even doorbijten en je komt er wel!
Mijn haar komt nu net iets over mijn bhbandje! :)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 15:39

horsii_mine: kun je het niet in een speld doen oid? (ik weet niet hoe die dingen heten, maar zo'n soort van ovale klip die je in je haar kan doen, dan lijkt het een beetje op een staart en zit het ook uit je gezicht weg en volgens mij kan dat wel met wat korter haar).

Heeft een van jullie hier ervaring met shampoo/conditioner van "pure coconut".
deze: Afbeelding

Volgens mij zitten daar geen siliconen ed in (tenminste, heb laatst even snel bij de kruidvat in de ingredienten lijst gekeken en daar stond niets bij wat eindigt op "cone" ed, maar heel veel weet ik er ook niet vanaf) en dat schijnt dan beter voor je haar te zijn.

Ik heb toen namelijk wel het glans/anti pluis serum daarvan meegenomen en die heb ik nu 2x gebruikt en ben er echt heel blij mee. Vanmorgen bijv stond ik onder de douche en kwam ik er achter dat mn conditioner van mn gewone shampoo zeg maar op was. heb het toen dus alleen met shampoo gewassen maar toen ik de kraan uitzette en het water uit mn haar kneep voelde ik al dat het stug en droog was.
heb het daarna geprobeerd te kammen (handdoek droog haar) maar dat heb ik na 1 plukje opgegeven, daar beschadig ik mn haar echt te erg mee. Heb er toen heel veel van dat coconut olie spul in gedaan, lijkt wel een wondermiddeltje! mn haar is nu helemaal zacht en glanzend en het beste is nog: het is helemaal niet vet of olieachtig :D

Dus nu ben ik wel benieuwd naar die shampoo en conditioner hiervan.
Had alleen in de winkel wel al geroken dat die shampoo en conditioner een vrij sterke kokos geur hebben (en daar hou ik niet zo van), dat heeft dat serum niet, die ruikt bijna nergens naar.

Maarja, iemand ervaring?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 16:38

carineken schreef:
ik heb daarstraks bij lush een stukje henna gekregen (caca rouge) om mijn haar te kleuren (ale ja eens te testen) heeft iemand ervaring met de henna van lush om je haar te kleuren?

Die is toch best wel duur? Iig dat idee had ik en daarom haal ik gewoon zakjes bij de gezondheidswinkel hier in dorp van nog geen 2 euro per stuk. Momenteel gebruik ik anderhalf zakje ongeveer, dus lekker goedkoop :D Vind het wel heel prettig spul, mijn haar is een stuk gezonder nu en voelt ook gelijk na het kleuren lekker zacht aan :j Gebruik je nu ook al henna of niet?

Horsii_mine .. niet knippen!! Even volhouden en dan kan je er weer wat mee!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 16:50

hmm, ik zit net de ingredienten van dat haar serum te bekijken.. zitten dus ook siliconen in..
staat op de verpakking wel "parabene free" , maarja, wel siliconen dus. beetje jammer.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 16:55

Ik gebruik nu Garnier Fructies Pure Shine. Daar staat ook op "no silicones".
Ik heb hem niet persé daarom gekocht, gewoon zomaar, dus heb ook de ingredienten nog niet echt gelezen en weet er sowieos maar weinig van.
Ben wel tevreden over deze shampoo en conditioner :j

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 17:34

Hoi :wave:
Ik ben me een beetje gaan oriënteren op het gebruik van (kleruloze) henna, maar ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Dus daarom vroeg ik mij af: is er hier iemand die ervaringen/verstand heeft van henna (of senna heet kleurloze henna geloof ik eigenlijk? Of neutrale henna? Of cassia? Dit bedoel ik dus :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:11

Ik zou dan eerder gewoon goede conditioner kopen of een haarmasker. Ik neem aan dat je het ondanks dat het een andere plant is, hetzelfde moet gebruiken als henna en dus vrij lang moet laten inwerken? Dan ben je wel telkens veel tijd kwijt. Volgens mij heet die plant cassia *nog wat* en noemen ze het vaak senna of neutrale henna :j Want hoe fijn ik het ook vind dat ik na het kleuren geen strobos meer op mijn hoofd heb, het hele gedoe van laten inwerken en het uitspoelen daarna is wel een nadeel. Ik ben dan minstens 3 kwartier bezig om alles er weer uit te spoelen en dan komt er daarna met borstelen vaak ook nog veel korreltjes uit.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:27

Met die kleurloze hennba is het ook zo dat je daarna geen andere verf meer in je haar kan gebruiken, toch?
Volgens mij heb ik er ook nog even naar gekeken tijdje terug en volgens mij heb ik dat toen gelezen