Wat een ijzer zeg En twee weken rustig aandoen, dat kan je nog hebben, eitje met wat je al achter de rug hebt!
Patriciavt
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-12 12:24
Ik wee het niet Mijn tenen en onderbeen zijn niet echt dik, er zit nog drukverband omheen misschien zitten er wel watten onder of zo. Morgenmiddag mag ik dit verband eraf halen, dan kan ik zien wat eronder zit
Idd Eline, het is nog 'maar' 2 weken Dat zit ik nog wel uit *helemaal nu, ik stort continu in slaap*
Tjonge Patricia, niet te geloven dat dit maar de helft is. Waar laten ze die ijzerhandel dan toch, zou je denken. Ga maar lekker slapen als je lichaam dat aangeeft. Elke ingreep is er toch weer 1. Ik hoop dat de zwelling mee blijkt te vallen en dat je een mooi lidteken hebt gekregen maar dat is tegenwoordig toch wel vaak zo, daar wordt de nodige aandacht aan besteed.
Het gaat heel erg goed Ik heb geen pijn en slik al sinds afgelopen zaterdag geen pijnstillers meer. Wonden zien er érg netjes uit, het is amper aan dik *alleen rondom de wonden wat vocht* dus ik heb niets te klagen. Moet érg mijn best doen om toch niet stiekem erop te gaan staan, maar het is nog maar 6 dagen dat zing ik wel uit
Enige waar ik wel veel last van heb is narcosebende Even wasje ophangen en je kan me wegdragen Grote teksten kan ik niet goed lezen, dat gaat draaien en ik heb het concentratievermogen van een mier. Maar goed, het was wel weer 2 uur narcose en het is vandaag pas een week geleden, t zal wel even tijd nodig hebben
Ik kan niet wachten tot 14 feb. Nog maar 6 dagen. De chirurg krijgt van mij een grote doos chocola en een bedank-kaartje. Waar eerst de prognose helemaal niet zo rooskleurig was ziet het er nu écht heel goed uit! Een beetje waardering is dan wel op z'n plek dacht ik zo *oh misschien bak ik wel verwenmuffins *
22 feb. heb ik mijn 1e afspraak met de fysio die mijn revalidatie gaat begeleiden. Dan heb ik na 14 feb een week om even rustig weer ter been te komen en op te bouwen, hopelijk kan ik die woensdag erna dan op de fiets naar de fysio Het einde is in zicht
Ik doe het ook niet, maar het is moeilijk, ik wil zo graag
Ik ben ook heel blij dat het zo goed gaat! Het is toch weer flink open geweest..
Cantheon
Geplaatst: 08-02-12 15:48
Het ziet er supernetjes uit Patricia! Ben benieuwd hoe het gaat over 6 dagen. De revalidatie zal nog wel even flink ploeteren worden met een hoop ups en downs, maar de vooruitzichten zijn iig weer goed, super hoor! Enne, dat suffe na een narcose is heel normaal, maar natuurlijk wel irritant. Ken mensen die na 3 weken nog steeds last hadden, hoop dat dat jou bespaart blijft. You go girl!
Regallie
Geplaatst: 08-02-12 16:24
Hopelijk gaat je revalidatie voorspoedig, heel veel succes iig en we blijven mee lezen
We zijn vanmiddag naar m'n schoonouders geweest, onderweg daarheen begon m'n poot zeer te doen (toen was ik dus alleen nog maar de trap af en naar de auto geweest) en nu zit ik weer thuis op de bank en is de boel ontzettend dik en pijnlijk, zowel in mijn voet als bij aanraking Ik heb nu amper wat gedaan (loop nog steeds braaf niet) en als dit en voorbode is voor als ik wel mag gaan lopen dinsdag......
Ik denk dat je eerst bv enkele kilo s mag gaan belasten dus dan moet je voelen met je voet op de weeg schaal wat bv 10 kilo is en dan mag je op die manier (lopen). Althans dat vermoed ik heeel veel sterkte want eigenlijk gaat t nu pas echt beginnen!
Patriciavt
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-12 15:00
Dat zou wel gek zijn Kido, toen ik loopgips had mocht ik het ook al helemaal belasten... Het zou geen ramp zijn als ik het niet helemaal mag belasten, dat lukt op zich goed moeten lukken met krukken...
Hoop alleen gewoon dat ik ermee aan de slag mag Zit nu inmiddels 4.5 maand thuis het is wel een keer klaar *geduld raakt op*
Kido
Geplaatst: 12-02-12 17:23
Loop gips geeft steun die er nu niet meer is dus ergens zal ik dat niet gek vinden En je loopt echt niet zo weg helaas mijn vader heeft enkele jaren terug zijn enkel nagenoeg verbrijzeld en die dacht dat ook nou foutje daar kwam hij heeeel gauw van terug
Oh ja.. daar heb je wel een punt.. Maar toen het loopgips eraf ging 4 jan, mocht ik daarna tot 1 feb ook compleet belasten. Maar ja toen zaten de 2 brugplaten er nog wel in, die zijn er nu uit.. We zien wel, als ik maar weer aan de slag mag! Ik weet dat het een lange intenstieve revalidatie gaat worden, daar ben ik me wel degelijk van bewust. Maar de gedachte dat ik aan de slag kan en straks alles weer terug komt (werken, autorijden, erop uit om te fotograferen, gewoon even naar de winkel lopen etc) dat is zo vreselijk fijn. Ik heb het idee alsof m'n leven al 4.5 maand stilstaat, dat is echt niet prettig
Mijn vader dacht wel weer te mogen auto rijden maar helaas ook dat feestje ging niet door! Want omdat je dus op krukken loopt en er gebeurt een ongeluk ben je niet verzekerd oid nou ja zoiets was t maar hij vond t maar stom!
Op zich natuurlijk heel begrijpelijk.. Je mag ook niet autorijden met gips oid. Mijn collega reed wel auto, ze liep toen nog met 1 kruk... Ach allemaal vragen (heb een heel lijstje ) voor de chirurg dinsdag
We zien het wel, hoop dat ik die krukken niet zo lang nodig heb Ik ga ook echt voor de volle 110% die revalidatie in, de fysio denkt dat ik met ong. 4 maanden intensief revalideren alles weer zou moeten en kunnen zonder daarbij pijn of ernstige belemmeringen te hebben. Ik ben heel benieuwd