Zwangerschap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:17

Ik snap het wel Caroline. Er is niets zo fijn dan als dat gewoon allemaal lekker klaar staat.
Dat je alvast op je gemak kleertjes in kan ruimen en kan inrichten.

lovebonney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:21

MiekeB schreef:
Wij ook van marktplaats, voor 400 euro :D

Ik heb ze nieuw gezien voor 1400 euro :D
Ik vind het wel leuk shoppen!

Kleine heeft de hik hier :D

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:23

Ja precies! Je wilt het toch af hebben. Had enorme nesteldrang op het laatst. Mijn huis was spik en span en de babykamer geschilderd en behangen alleen nog geen inhoud.. Haha.. Ja was echt woedend op die man. Ik was echt bang dat de kamer niet meer zou komen. 2 maanden na de bestelling en betaling van de kamer is die pas na lang zeuren binnen gekomen. Maar goed toen die binnen was was ik wel helemaal gelukkig en dacht ik nu ben ik echt klaar voor de kleine meid!

sundance11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:23

Ik meld me ook maar even, ben 29+5 dagen zwanger van onze eerste. We weten al wat het wordt, maar dat houden we nog even als verassing.
Ik heb er nu zo onderhand al genoeg van, 's avonds veel last van harde buiken.

Maar nu we hier toch als paarden moeders onder elkaar zijn. Wie rijdt er hier nog paard? en hoe denk je het straks te kunnen combineren ( paardrijden en kind)
Ik heb zelf tot de 24e week gereden. Verders heb ik mijn paard aan huis staan en wonen schoonouders naast ons (hebben een melkveebedrijf). Ik hoop straks nog 1 a 2 keer in de week te kunnen rijden.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:24

lovebonney schreef:
MiekeB schreef:
Wij ook van marktplaats, voor 400 euro :D

Ik heb ze nieuw gezien voor 1400 euro :D
Ik vind het wel leuk shoppen!

Kleine heeft de hik hier :D

Misschien moet ik een volgende keer ook op marktplaats kijken! Is echt een koopje voor die prachtige kamer van jullie!

En de hik is goed :P (y)

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:25

Ik kom ook even binnenvallen. Ik ben nu 32 weken en 5 dagen zwanger van de 1e. Het wordt een jongen. Nog 1 week werken en dan kan ik met verlof.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:27

Gefeliciteerd dames!!! Mistic en Sundance11

En heerlijk met verlof!! Dan pas kun je echt gaan genieten!! :D Succes nog de laatste week!

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:30

caroline. ik had een soortgelijk iets! we hadden bij babydeals een mooie kamergezien en besteld toen ik 12 weken was dachten we mooi optijd (6-10 weken levertijd) toen werd het 10-12... vervolgens hadden ze nog een container in china? die kwam na want was niet vol.. en nog eens en nog eens!! ik was echt boos! uiteindelijk was jet zover dat hij pas kwam als ik uitgerekend was! (zeiden ze he!) dus na weer flink heen en weer gebel! een andere uitgekozen (die ik ook heel mooi vond hoor) die 2 weken later laten leveren ik blij..maar hadden ze de verkeerde lattenboden en wandplank...grrrrrr geld terug geint van wand en lattenbodem.. vervolgens 2 weken op lattenbodem moeten wachten en de wandplank heb ik net 2 weken binnen want... ze moesten die overspuiten.. we hebben tig keer gebeld en tig keer gehoord staat bij de spuiter we bellen morgen weer... nooit bellen he! uiteindelijk hebben we hem wel gekregen maar niet betaald! stelletje @$@#%$@!. ze zei de laatste keer oww? hier weet ik niets vanaf je hebt hem ook al betaald neem ik aan (ik natuurlijk ja!) toen heb ik ook gezecht dat ze een waardeloze service hebben! kan me er al weer over opwinden! dus bestel nooit bij babydeals! echt waardeloos!

maar het leuke deel van dit bericht! de fotos!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:31

beetje kleine fotos! schilderijtjes zijn van baby whinny the pooh

jana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:31

@Lovebonney:Wij wilden eerst ook dat kamertje kopen staat al heel lang voor 899 euro in de aanbieding bij babydump maar bij ons in de vriendengroep zijn nog 2 zwangere dames die hebben ook dit kamertje heel toevallig zonder het van elkaar te weten wij hebben nu een andere uitgezocht!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:34

Jeetje wat gaat t hard.
Zodra ik bevallen ben zal ik foto plaatsen van t kamertje.
Ons kamertje is wit met grijs. En dan de details in dé kleur. (Aankleedkussenhoes, deken over oude stoel, lamp etc)
Vind het zelf erg mooi geworden, heel rustig.
Mn schoonmoeder heeft vandaag de bekleding van onze 100 jarige familiewieg in orde gemaakt. Is echt zo mooi geworden.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:43

Leuk al die babykamers. Ik heb helaas geen foto van hoe wij de kamer hebben. Eind oktober gaan we verhuizen (ook dat nog) en dan wordt de indeling van de kamer heel anders.

Wij hebben onderstaand model, maar net anders. Onze commode heeft 2 kastjes en 3 kleine laatjes. Gecombineerd met grijs (de a star is born collectie van Riviera Maison).

Afbeelding

tweetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:46

zo ik ga straks even bij lezen,gaat erg hard. Ben vanmorgen bij de verloskundige geweest en het hartje gehoord en gelukkig was mijn bloeddruk ook nog redelijk. Ik was verder nog niks aangekomen maar mijn broeken kan ik haast niet meer aan.

jana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:53

Afbeelding

Dit wordt ons kamertje.
Volgende maand komen ze het bezorgen heb de muren licht grijs gemaakt en als de kleine er is ga ik het met kleur aan kleden.
Heb de rest allemaal van tijgertje klamboe-gordijnen-beddegoed.
Was echt een hele puzzel om iets te vinden ons kamertje is best klein en de meeste commodes te breed.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 11:58

Whaaaaaaaa!!!! Lovebonney en Mieke, die kamer hadden wij ook gewild! Op het moment dat wij voor kamertjes gingen kijken, hadden ze deze serie nergens staan. We wisten dan ook niet dat die er was hoor. We vinden die zo gaaf!

@Caroline: ik hoop ook voor je dat je zo je oude figuur weer terug hebt! Ik ben na 9 maanden aan Sonja Bakker begonnen voor de laatste 7 zwangerschapskilo's, maar heb altijd nog een beetje buikje gehad. Hoewel dit mij meer opvalt dan mn omgeving :D

Helaas is het niet meer gelukt foto's te maken van de babykamer, die heeft in tegenstelling tot veel kamertjes erg felle kleuren. Wij staan op het punt een weekendje weg te gaan, zal na het weekend foto's plaatsen!

Ook mooi kamertje Jana!

jana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:02

@noviceh: heel veel plezier!!
Hopen dat het weer een beetje mee zit dan!!
Hier schijnt nu de zon.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:05

Nou didi, die 7 kilo.... Dan val je tenminste ook niet zomaar om.
Hoe s t net ryv trouwens

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:13

nu er foto`s geplaatst gaan worden van de kamers wil en ken ik niet achter blijven...

kleine info over de kamer..
meubels zijn van m`n schoonzus geweest (10 jaar oud) maar nog niets aan te merken en te zien
had persoonlijk wit genomen maar achteraf ook heel blij met dit (is iets minder besmettelijk)
kleuren over de kamer tjaa umh gewaagt iedereen die het nog niet gezien had verklaarde ons voor gek.
omdat de 2 kleuren zouden vloeken, maar gelukkig ben ik heel eigenwijs en als het niet had gestaan hadde we als nog een andere kleur
kunnen pakken, (over doen)
nu het klaar is vind iedereen het een leuke vrolijke kamer lekker fleurig.
nou genoeg info gehad chekk zelff maar (smaken zouden toch verschillen) :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ps het word een boyy....

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:14

Caroline1985 schreef:
Misschien moet ik een volgende keer ook op marktplaats kijken! Is echt een koopje voor die prachtige kamer van jullie!

En de hik is goed :P (y)

Ja, het is echt zonde om het volle pond te betalen hoor!

Wij hebben een commode die normaal ongeveer 500 euro kost voor 30 euro op marktplaats gekocht omdat het bovenblad wat beschadigd was. Eens potje plamuur, grondverf en lak later ziet het er als nieuw uit. Wij zijn inclusief decoraties, lamp, verschoningskussenhoes, verf, beddengoed, cosleeper voor op onze kamer, hemeltje etc. misschien een kleine 300 euro kwijt geweest
https://picasaweb.google.com/m/viewer?f ... 1532614674

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:18

Wij hebben commode en ledikant vam vrienden overgenomen.
150 euro, vriendenprijsje. Kast hoefde we niet, hebben inbouwkasten.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 12:30

Wij hebben ook de commode en het ledikant 2e hands gekocht. Voor 150 euro :)

Wel leuke kamers allemaal hoor!! Ik weet helemaal nog niet hoe die van ons wordt. Eerst even kijken hoe het gaat met de meubels erin, aangezien het een klein kamertje is.

Ik heb net sinds 5 maanden weer een broodje verse gerookte zalm gegeten van de visboer :9

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:39

paasei, ben beetje van de kaart...
Kennis van me is zwanger, hoever precies weet ik niet. Maar zal rond de 26 weken zitten.
Opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en kind krijgt al spuiten voor longrijping

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:48

caboclo schreef:
nu er foto`s geplaatst gaan worden van de kamers wil en ken ik niet achter blijven...

kleine info over de kamer..
meubels zijn van m`n schoonzus geweest (10 jaar oud) maar nog niets aan te merken en te zien
had persoonlijk wit genomen maar achteraf ook heel blij met dit (is iets minder besmettelijk)
kleuren over de kamer tjaa umh gewaagt iedereen die het nog niet gezien had verklaarde ons voor gek.
omdat de 2 kleuren zouden vloeken, maar gelukkig ben ik heel eigenwijs en als het niet had gestaan hadde we als nog een andere kleur
kunnen pakken, (over doen)
nu het klaar is vind iedereen het een leuke vrolijke kamer lekker fleurig.
nou genoeg info gehad chekk zelff maar (smaken zouden toch verschillen) :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ps het word een boyy....

Oh is het een jongen? Dat had ik nou niet verwacht ;) :P. Vind het ook een geslaagde kamer! Lieflijk en stoer tegelijk!! :D

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 12:49

CarinaR schreef:
paasei, ben beetje van de kaart...
Kennis van me is zwanger, hoever precies weet ik niet. Maar zal rond de 26 weken zitten.
Opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en kind krijgt al spuiten voor longrijping

Och jee dat is niet fijn!! Hoop dat alles goed zal gaan en kindje verder gezond op de wereld mag komen!!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 12:55

Jeetje Carina, da's schrikken. Hopen dat alles goed afloopt. Lijkt me heel eng. Moet er niet aan denken dat de kleine dan al moet komen.