Nagellak 'verslaafden' haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xRoosje

Re: Nagellak 'verslaafden' haha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 17:07

Ik meld me ook maar :P
Heb inmiddels rond de 100 nagellakjes
Maar ik kan ook niet de Kruidvat in lopen zonder een nagellak van Catrice te kopen :o
Gister ook nog 2 lakjes van Essence gekocht :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 20:17

Nou stond ik vanmiddag ook bij de kruidvat en ben eens blijven hangen bij de Catrice- en Essence-afdeling. Ik heb gekeken en gekeken, maar vond ze er nou niet echt aantrekkelijk uitzien? Terwijl ik die kleur van de vorige pagina wel heel mooi vond.. Zag ik er trouwens niet tussenstaan? Ik vond de nieuwe kleurtjes van Rimmel wel erg gaaf, maar dat vind ik echt rotlak. Toen moest ik nog even naar de parfumerie en daar waren de nagellakjes van Collistar in de aanbieding voor 6.50 dus heb ik maar een paarse meegenomen :=..

Wel een heel gaaf kleurtje, maar een beetje te fel. Leuke kleur voor op de teennagels :j!

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 20:55

Ooh, ik hou echt van Rimmel, die vind ik heel fijn! Ik vond C&E ook beetje tegenvallen, het spatte er niet uit die nieuwe kleurtjes helaas... Misschien kan je die paarse combineren met een andere rustige kleur?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 21:22

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 23:14

Dewii schreef:
Ooh, ik hou echt van Rimmel, die vind ik heel fijn! Ik vond C&E ook beetje tegenvallen, het spatte er niet uit die nieuwe kleurtjes helaas... Misschien kan je die paarse combineren met een andere rustige kleur?

Ja die vind ik ook fijn! ik heb vandaag deze gekocht :D
Afbeelding

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 09:09

Die is wel cool, heel apart! Ik heb: sky high, blue my mind, grey matter, red carpet (volgens mij :P , ik weet niet precies hoe die heet), fancy fuchsia en orange bliss. Ben wel benieuwd naar die nieuwe kleurtjes!

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 10:43

Afbeelding

mijn creatie van 2 maanden geleden met nagelstickertjes.

Afbeelding
Mijn collectie nagellakjes, kwam erachter dat ik van de essence toch ardig wat lakjes heb, maar komt waarschijnlijk omdat hij zo goedkoop is en leuk is voor 1 avond.
mn lievelingslakjes zijn toch echt de duurdere.

Afbeelding
dit is mn creatie van nu, lakje van catrice, am i green or blue ofzoiets. vond het niet mooi om mijn hele nagel in die kleur te lakken, dus alleen de tips gedaan. en op mn duimen een strikje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 10:52

Vind die sterren leuk!! Ik heb nu 2 laagjes DVD van Sally Hansen HD over 1 laagje zwart. Supergaaf :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 12:14

De nieuwe rimmels heb ik trouwens geen idee van, las net dat het kwastje erg is veranderd. Dat zou wel super zijn, want met de rimmels die ik heb, was het altijd 1 grote kliederboel. Vind zelf die lichtroze van de lycra acryl-lijn echt supermooi. Die hierboven is ook een mooi kleurtje zeg. Apart, maar wel mooi.

Wat een verzameling Ukster :D. Vind die sterretjes wat te druk, maar dat strikje juist weer uberschattig!

Ik heb toch maar weer mijn all-time favorite op: La Girl- Nail Lacquer. Kleur onbekend, staat niks op het flesje. Dit is 'm.. Blijf 'm echt zooo ontzettend mooi vinden. Mooi dieprood in de schaduw, mooie kleine roze shimmer in het zonlicht <3. Oh let niet op mijn handen, mijn pink was afgebroken, dus moesten ze allemaal wat korter, toen besloot ik ze te bufferen maar was te ver doorgegaan op mijn huid :') .
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 21:31

Ik wil nieuwe nagellak.. maar ik zit al een maand na te denken over welke kleur ik in godsnaam nu weer moet kopen :'). Ik wil heel graag grijs, die van catrice (iets met weather of zo?) maar die is hier niet meer te krijgen.. Weet iemand een merk die ook zo'n soort kleur heeft? Ik heb geen tijd om eerst alles in de winkel te bekijken eigenlijk. :o

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 21:32

Zijn er hier mensen die ik blij kan maken met een aantal China Glaze nagellakjes? :)

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 21:40

Rebeccaa schreef:
Ik wil nieuwe nagellak.. maar ik zit al een maand na te denken over welke kleur ik in godsnaam nu weer moet kopen :'). Ik wil heel graag grijs, die van catrice (iets met weather of zo?) maar die is hier niet meer te krijgen.. Weet iemand een merk die ook zo'n soort kleur heeft? Ik heb geen tijd om eerst alles in de winkel te bekijken eigenlijk. :o

Ik vind persoonlijk die licht grijze van rimmel echt suuuper mooi! Grey matter heettie dacht ik!

Kikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 21:46

@ Steentje, ik heb wel interesse :) wat is ongeveer je richtprijs per potje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 22:20

@xHelene: Dankjewel! Ik ga hier zeker even snel naar kijken als ik tijd heb. :D

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 22:24

Meld me ook even. :) Heb paar weken geleden de zwarte en witte crackle van Essence gekocht, witte vond ik minder, zwart is wel erg leuk!! Had ik van de week in combinatie met blauw. Stond erg leuk! Morgen ga ik hem proberen met zilver. :)

@ Ukster: Zijn dat je eigen nagels??

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 22:37

Welke kleuren heb je steentje? En wat wil je idd per potje hebben ervoor?

Annutjuhh: breken ze goed? Heb je een foto?

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 22:44

Ja ik ben ook wel benieuwd naar een foto annetjuuh! Ik ben niet tevreden over mn huidige crackle lakjes dus ben op zoek naar andere!

love_urla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 09:30

Zoo zit nu op school, Ga vanmiddag miss weer een nieuwe scoren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 09:46

Ben ook wel benieuwd naar je prijs en de kleurtjes Steentje.

sissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:35

Ik meld me ook :D Ik heb (nog) lang niet zoveel lakjes als jullie, maar ik zou mijn collectie toch graag wat uitbreiden ;)

Wat ik momenteel heb:
- Gosh Flamingo
- Gosh Hot Coral
- Gosh Bubble Gum
- Gosh Peachy

- Catrice: iets met "jeans" ofzo, donkerblauw

- Rituals: Ruby Red, lijkt heel erg op de Meet me at Coral Island

En een base-topcoat ;)

Ik kan alleen écht niet goed lakken. Ik doe eerst de base-coat erop. Linkerhand valt nog mee, maar ik vind het moeilijk om m'n nagelriemen te ontwijken :o . Rechterhand ziet er steevast uit alsof ze oorlog heeft gehad met het potje lak! Strepen, en soms zelfs klontertjes... Tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:48

Hip Queens wear blue jeans

Die heb ik nu ook toevallig op. Maar dan wel mat. :))

Tja, lakken.. oefening baart kunst. En bij mij is het na het douchen altijd het mooiste, dus ik lak ze 's middags en douche dan 's avonds zodat randjes op m'n handen enz. er vanaf gaan..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:10

Sissie: Nagelriemen even naar achter drukken met zo'n stokje voordag je gaat lakken. Heb je iets meer de ruimte en de lelijke uithaaltjes worden weer verborgen als je nagelriemen weer naar hun oorspronkelijke positie teruggaan. Klontjes enzo zal aan de nagellak zelf liggen denk ik.

Pff ik ben ongeduldig. Ik wíl dat de postbode hier zo voor de deur staat met mijn Transdesign spulletjes!! En ik ben niet de enige denk ik O:) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:30

Ik ben ook geen ster in het lakken, maar een wattenstaafje met wat remover helpt enorm.
Kun je gelijk alle onregelmatighede weg werken ;)

sissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:32

Thanks voor de tips! Ik ga zeker aan het oefenen :) Het helpt waarschijnlijk ook als je er de tijd voor neemt en niet begint te lakken 5 minuten voor je moet vertrekken :')

Die jeans van Catrice heb ik nog niet opgehad. Ik lig nu thuis met een geopereerd voetje, dus dat geeft me wel alle kans om mijn lakjes 'ns uit te proberen :D

Yv_, ik duim dat de postbode er zo meteen aankomt!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:33