Heb inmiddels rond de 100 nagellakjes
Maar ik kan ook niet de Kruidvat in lopen zonder een nagellak van Catrice te kopen

Gister ook nog 2 lakjes van Essence gekocht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

..
!
..
, ik weet niet precies hoe die heet), fancy fuchsia en orange bliss. Ben wel benieuwd naar die nieuwe kleurtjes! 

. Vind die sterretjes wat te druk, maar dat strikje juist weer uberschattig!
. Oh let niet op mijn handen, mijn pink was afgebroken, dus moesten ze allemaal wat korter, toen besloot ik ze te bufferen maar was te ver doorgegaan op mijn huid
.
. Ik wil heel graag grijs, die van catrice (iets met weather of zo?) maar die is hier niet meer te krijgen.. Weet iemand een merk die ook zo'n soort kleur heeft? Ik heb geen tijd om eerst alles in de winkel te bekijken eigenlijk.

Rebeccaa schreef:Ik wil nieuwe nagellak.. maar ik zit al een maand na te denken over welke kleur ik in godsnaam nu weer moet kopen. Ik wil heel graag grijs, die van catrice (iets met weather of zo?) maar die is hier niet meer te krijgen.. Weet iemand een merk die ook zo'n soort kleur heeft? Ik heb geen tijd om eerst alles in de winkel te bekijken eigenlijk.
wat is ongeveer je richtprijs per potje?
Heb paar weken geleden de zwarte en witte crackle van Essence gekocht, witte vond ik minder, zwart is wel erg leuk!! Had ik van de week in combinatie met blauw. Stond erg leuk! Morgen ga ik hem proberen met zilver.

Ik heb (nog) lang niet zoveel lakjes als jullie, maar ik zou mijn collectie toch graag wat uitbreiden 
. Rechterhand ziet er steevast uit alsof ze oorlog heeft gehad met het potje lak! Strepen, en soms zelfs klontertjes... Tips?
Het helpt waarschijnlijk ook als je er de tijd voor neemt en niet begint te lakken 5 minuten voor je moet vertrekken