Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) meer aan een maand of 4. Mijn vriend gaf aan dat hij zich nog niet zo had verdiept (ergens logisch als je denkt dat het een lange termijn iets is) en gaf aan dat hij het pas een week wist dus dat hij meer tijd nodig had.

De spanningen van het afwachten en dergelijke horen er allemaal bij, het blijft me eigenlijk verbazen in hoeverre dit hele proces emotioneel overeenkomt met een natuurlijke zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken aan emoties, reacties etc...
.
nou ben blij iets van je te horen, succes met de echo. NoGo schreef:lor1_1984: Jeetje dat klinkt wel heftig hoor en ondanks dat je uiteindelijk wel gezonde kinderen heb gekregen lijkt het me wel een heftig proces waar je doorheen heb gemoeten.

lor1_1984 schreef:NoGo schreef:lor1_1984: Jeetje dat klinkt wel heftig hoor en ondanks dat je uiteindelijk wel gezonde kinderen heb gekregen lijkt het me wel een heftig proces waar je doorheen heb gemoeten.
Ik heb geen kinderen gekregen hoor, gaat ook niet gebeuren.
Heb alleen een kattenkind rondlopen.
Ik zit erover te denken om met m'n internist en evt m'n gyn te overleggen of ik een sterilisatie mag, wil ik al een tijdje, maar werd nooit toegestaan ivm m'n leeftijd.
ik zie dat ik de tekst achter pauline en jou per ongeluk heb omgewisseld
, vanacht verkeerd geplakt en geknipt