Ik denk dat ik hem iig ga schrijven met het idee dat ik hem niet perse op hoef te sturen, dat ik dat beslis als hij klaar is, dat maakt het schrijven is minder 'gedwongen'.. Anders ben ik bang dat er sowieso geen letter op papier komt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik denk dat ik hem iig ga schrijven met het idee dat ik hem niet perse op hoef te sturen, dat ik dat beslis als hij klaar is, dat maakt het schrijven is minder 'gedwongen'.. Anders ben ik bang dat er sowieso geen letter op papier komt
Koffiekan schreef:@Fojoe: Ik denk inderdaad dat hij dat denkt/zichzelf wijsmaakt.. Hoewel ik ook al eens van hem weggedraait/gelopen ben.. Maar niks gezegt, dus hij kan nog steeds denken dat het mag wat hij doet..

Koffiekan schreef:Dank je..
Jullie zijn zo lovend, het is moeilijk te geloven dat er zoveel mensen zijn die vinden dat ik goed bezig ben... Ook omdat het voor mezelf niet zo voelt... Jullie reacties bezorgen me wel meer doorzettingsvermogen ofzoiets..
IKbenEllen schreef:Koffiekan schreef:@Fojoe: Ik denk inderdaad dat hij dat denkt/zichzelf wijsmaakt.. Hoewel ik ook al eens van hem weggedraait/gelopen ben.. Maar niks gezegt, dus hij kan nog steeds denken dat het mag wat hij doet..
Hij weet ECHT wel dat ie heel verkeerd is hoor, maar zal het voor zichzelf zo ongetwijfeld goed praten![]()
Feit dat er niemand van weet zegt al genoeg, als je een gelijkwaardige, eerlijke relatie hebt mag de wereld dat toch gewoon weten?
Koffiekan schreef:Ach, ik ga proberen hier niet meer over na te denken, ik ga het gewoon proberen te stoppen of hij het nu weet of niet

hij staat regio Amsterdam, denk niet dat TS daar in de omgeving woont.