"Wegens omstandigheden..."

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Koffiekan

Re: "Wegens omstandigheden..."

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 14:49

Bedankt voor het aanbod Prairy, ik ga het eerst zelf proberen maar als het niet lukt.. ;) Ik denk dat ik hem iig ga schrijven met het idee dat ik hem niet perse op hoef te sturen, dat ik dat beslis als hij klaar is, dat maakt het schrijven is minder 'gedwongen'.. Anders ben ik bang dat er sowieso geen letter op papier komt :P

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:50

Heel goed meid :)

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 14:52

Zo ook even 21 blz gelezen, maar zie je in je antwoorden wel steeds sterker worden.
Wat een idiote kerel is dat, dat hij ook gewoon niet doorheeft dat hij je er helemaal
mee kapot maakt.
Hoop echt voor je dat het heel snel afgelopen is.
Maar is het geen oplossing dat je het paard(als je hem graag houden wilt) bij iemand
neer te zetten als bruikleen of lease, zodat je een jaar kunt sparen en een stal zoeken
en dat je hem dan voor jezelf hebt...
Wens je iig verder heel veel sterkte en succes, lijkt me erg moeilijk als je al langere tijd
in zo n situatie verkeerd om er dan onderuit te komen.

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 14:53

Dank je..

Jullie zijn zo lovend, het is moeilijk te geloven dat er zoveel mensen zijn die vinden dat ik goed bezig ben... Ook omdat het voor mezelf niet zo voelt... Jullie reacties bezorgen me wel meer doorzettingsvermogen ofzoiets.. :)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:00

Koffiekan schreef:
@Fojoe: Ik denk inderdaad dat hij dat denkt/zichzelf wijsmaakt.. Hoewel ik ook al eens van hem weggedraait/gelopen ben.. Maar niks gezegt, dus hij kan nog steeds denken dat het mag wat hij doet..

Hij weet ECHT wel dat ie heel verkeerd is hoor, maar zal het voor zichzelf zo ongetwijfeld goed praten ;)
Feit dat er niemand van weet zegt al genoeg, als je een gelijkwaardige, eerlijke relatie hebt mag de wereld dat toch gewoon weten???

Brief schrijven lijkt me een goed begin ;)

Kirsten_Ches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:09

Ik heb het topic ook even doorgelezen. Word er stil van!
Ik wens je heel veel sterkte en weet dat jij niks verkeer doet! die man weet heel goed waar hij mee bezig is!! Ik hoop dat je op 1 of andere manier je paardje toch kan houden, en ik hoop dat alles snel weer goed komt.

Voor veel die dit soort dingen nooit hebben meegemaakt lijkt het zo makkelijk om er onderuit te komen, maar naar jou'n verhaal denk ik daar heel anders over

ik blijf meelezen en wens je heel veel sterkte!!

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:38

Koffiekan schreef:
Dank je..

Jullie zijn zo lovend, het is moeilijk te geloven dat er zoveel mensen zijn die vinden dat ik goed bezig ben... Ook omdat het voor mezelf niet zo voelt... Jullie reacties bezorgen me wel meer doorzettingsvermogen ofzoiets.. :)

natuurlijk ben je goed bezig, daar moet je niet aan twijfelen.
door dit topic te openen heb je de eerste, belangrijkste en moeilijkste stap gezet om voor jezelf op te komen :)

de brief opbouwen in verschillende stapjes is een goeie tip.
hem schrijven met het idee dat je hem niet eens hoeft op te sturen is ook prima om de stress te drukken.
en inderdaad een kopie bewaren voor je dossier :j

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 16:07

IKbenEllen schreef:
Koffiekan schreef:
@Fojoe: Ik denk inderdaad dat hij dat denkt/zichzelf wijsmaakt.. Hoewel ik ook al eens van hem weggedraait/gelopen ben.. Maar niks gezegt, dus hij kan nog steeds denken dat het mag wat hij doet..

Hij weet ECHT wel dat ie heel verkeerd is hoor, maar zal het voor zichzelf zo ongetwijfeld goed praten ;)
Feit dat er niemand van weet zegt al genoeg, als je een gelijkwaardige, eerlijke relatie hebt mag de wereld dat toch gewoon weten?

Weet ik eigenlijk ook wel, maar misschien wil ik gewoon graag dat hij het niet weet, dan is het minder erg.. Een fout maken kan gebeuren, een bewuste fout maken dat is erger... (Ik kan best beredeneren dat hij het wel moet weten, maar dan bezorgt hij me dus expres problemen..)
Ach, ik ga proberen hier niet meer over na te denken, ik ga het gewoon proberen te stoppen of hij het nu weet of niet :)

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:00

Héél goed bezig meid!! Je klinkt echt sterk en toenemend strijdlustig nu!! Zet door!!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:07

Koffiekan schreef:
Ach, ik ga proberen hier niet meer over na te denken, ik ga het gewoon proberen te stoppen of hij het nu weet of niet :)

_/-\o_ Top!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:08

Dat klinkt heel goed.
Al gebeld? ;)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:12

Koffiekan schreef:

+:)+
Jij bent de enige die het kan stoppen, hij vindt het allemaal wel prima zo.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:17

Koffiekan schreef:

Super instelling! Het maakt ook niet uit of hij het weet of niet: jij wil het niet, en dat is het enige wat telt.

Je komt in je posts nu zo strijdlustig over, het gaat je zeker te weten lukken! Misschien niet morgen, misschien niet deze maand, maar jij gaat er voor zorgen dat hij je niet meer aanraakt, daar ben ik van overtuigd. Zet hem op *\o/*

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:29

Lieve TS......

ik moet echt even aan je kwijt dat ik echt heel veel bewondering heb voor je.
De manier waarop je je nu ontwikkeld.....er voor knokt....en je doorzettingsvermogen.....
Hoe je met goede raad aan de gang bent gegaan........dat zelfrespect wat jij niet meer ziet maar ik echt wel terug kan vinden in je woorden.
Je bent al een heel eind op weg.........respect :)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 17:58

Wauw TS! Je bent echt al een stuk veranderd in je posts, super! Hoe gaat het met je? Kan je het allemaal nog een beetje bevatten, of gaat het nu ineens heel snel? Als je wilt praten, mijn pb box staat open.
Ik heb echt ontzettend veel bewondering voor jou, hoe je nu je 'probleem' aanpakt. Chapeau!

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:26

Koffiekan schreef:

Nee, niet 'proberen' maar gewoon DOEN!

Het gaat je lukken ;)

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:33

Heel veel succes in je strijd, en onthoud dat jij niet de schuldige bent maar een slachtoffer en dat hij jou dit nooit had mogen aandoen.
Sneu dat je paardje weg moet, en dat daar geen andere oplossing voor is, maar jij gaat voor....

Houd moet en hou vol in je stappen die je gaat zetten....Sterkte....

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:54

meid, al doe je het per brief dat geeft niet, al doe je het per brief en daarna nog eens zeggen helemaal top! Ik snap dat je het idee hebt dat je het wilt zeggen omdat je je dan weerbaarder voelt voor een hopelijk nooit komende volgende keer dat je zoiets overkomt. Het hoeft niet uit te maken daarin. Ik denk n.l. dat het belangrijk is dat je profesionele hulp gaat zoeken om dit te verwerken en daarmee ook te werken aan je weerbaarheid!

je bent op de goede weg onthoud dat!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:55

TS het zijn jou woorden waardoor men zo lovend is en dat heb je helemaal zelf teweeg gebracht 8-)

hele goeie met die brief in stapjes en je hoeft hem niet persé te sturen enzo :j

Succes nog met alles +:)+

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:07

jeetje schik er van! wat een verhaal meid :(:)
echt kan er zo boos van worden wat denkt die kerel wel niet! :(

erg sneu dat je paardje .. maar jij gaat idd voor!

je bent op de goede weg! hou vol!

veel sterkte meid :*

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:18

Is er niet een bokker in je omgeving die een paard heeft waar TS zo nu en dan eens mee aan de slag kan? Gewoon even relaxen op een buitenritje/tuttelen? :)

Zou wel leuk zijn toch als je alsnog iets hebt om mee te tutten/rijden/etc.? Je krijgt al genoeg gedoe over je heen! :)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:27

Van mij mag ze mn shet komen doen hoor, alleen rijden gaat dan zo moeilijk... Maar hij is gek op alle aandacht die hij krijgt :D hij staat regio Amsterdam, denk niet dat TS daar in de omgeving woont.

Hoe gaat het nu met je nachtrust TS? Ik hoop echtdat je je rust kan vinden tussendoor, dat heb je echt nodig, zeker nu alles zo snel gaat.
Die tip van die brief is een goede; je hoeft hem niet te versturen, het schrijven alleen is al goed om je gevoelens op een rijtje te krijgen :(:)
Hoe is je thuissituatie nu? Of blijft die zo lastig?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 21:31

Hier mag ze ook altijd komen tutten met de paarden :j en stukkie rijden misschien ook wel :) (loopt nog veulen bij dus ben t pas net een klein beetje weer aan t opbouwen)

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 22:00

Hier mag ze ook gerust komen rijden of tutten(fjorden en minipaardje).ik weet alleen niet of TS in de buurt woont.
Als je interesse hebt en je woon toevallig in de buurt,stuur maar een PB!

Succes verder,je bent op de goede weg,hou vol zo!!!!

Koffiekan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 22:23

Wauw, bedankt allemaal! :oo

Morgenochtend is de begrafenis van zijn broer. Ik heb besloten dat ik wel naar de begrafenis ga (zijn broer was een aardige kerel), maar dat ik de koffietafel oversla om contact (in welke zin dan ook) te voorkomen en heb al met een vriendin afgesproken dat ik daarna gezellig naar haar toe kom. Geen idee wat het met me gaat doen, ik heb al 'moeite met doden' (heb er al iets te veel meegemaakt in mijn naaste omgeving..) maar in deze situatie is het helemaal vreemd. We zien wel, ik ga gewoon om afscheid te nemen van zijn broer en daarna ben ik daar gauw weg.