Heino schreef:Sees schreef:Heino, dan krijgen beide partijen toch nét niks? De 'tegenstanders' zullen dan nog steeds een nare bijsmaak krijgen bij de gematigde toon en 3 smileys minder en de 'voorstanders' zullen het jammer vinden dat de echte mening van de TS en het 'ware' verhaal achterwege blijft.
Nah, ik denk dat je al een heel ander topic had gekregen wanneer je niet spottend over een abortus doet. Tuurlijk, tegenstanders van abortus heb je altijd. Maar dit is geen discussietopic over abortus, dus die discussie moet hier ook niet gevoerd worden vind ik.
Waarom mis je een deel van het verhaal wanneer TS zegt dat ze opgelucht is, zonder te spotten? Wat mis je dan? Behalve een hoop reacties van bokkers die dat te ver gaat.
En over de moord: waarom is blij zijn met een moord niet vergelijkbaar met spotten over een abortus. Het is toch hoe ik het voel? Moet ik dan mijn verhaal ga matigen omdat ik mensen tegen de schenen trap? (even los gezien van het feit dat het een strafbaar is en het ander niet. Het gaat even om het ventileren van je mening, waar nu zo op gehamerd wordt, dat dat in elke vorm maar moet kunnen)
En dus spreek je jezelf tegen want de TS moet dat wel...???
Had ik paar pagina's terug al gevraagd. Ze denkt van niet!
. Misschien dacht ze er nog wel veel 'platter' en 'grover' over.